ΑΕΚ

Μπενφίκα – ΑΕΚ 1-0: Στο ίδιο έργο θεατές

Η Ένωση κρατούσε την ισοπαλία, αλλά ο εκτελεστής Γκριμάλντο την υποχρέωσε στην έκτη συνεχόμενη ήττα και έναν πικρό αποχαιρετισμό στους ομίλους του Τσάμπιονς Λιγκ- Δύο δοκάρια οι Λουζιτανοί με τον Σεφέροβιτς
Μπενφίκα – ΑΕΚ 1-0: Στο ίδιο έργο θεατές

Για 88 λεπτά κρατούσε την ισοπαλία στο “Ντα Λουζ”. Ωστόσο, η τύχη γύρισε ξανά την πλάτη στην ΑΕΚ και με υπογραφή… Γκριμάλντο, η Μπενφίκα αναδείχθηκε νικήτρια (1-0) στον αγώνα που έκλεισε την φετινή ευρωπαϊκή παρουσία των “κιτρινόμαυρων”.

Δείτε το Live του αγώνα

Η αναμέτρηση ξεκίνησε με την Μπενφίκα να έχει την πρωτοβουλία των κινήσεων και την κατοχή της μπάλας. Κυρίως από τα δεξιά αναπτυσσόταν πορτογαλική ομάδα, με τους μπακ της να επιχειρούν να προκαλέσουν ρήγματα στην άμυνα των «κιτρινόμαυρων».

Η ΑΕΚ οχυρώθηκε στα «καρέ» της και είχε την απάντηση σε κάθε σέντρα των Πορτογάλων που απειλούσαν κυρίως από τα πλάγια.

Επιθετικά, οι “κιτρινόμαυροι” προσπαθούσαν να απειλήσουν κυρίως με τα ανεβάσματα του Μπογέ, ο οποίος πάτησε τρεις φορές περιοχή, αλλά οι επιλογές του δεν ήταν οι ενδεδειγμένες.

Η αναγκαστική αλλαγή του Ράφα Σίλβα (35΄ Ζίφκοβιτς) έριξε τον ρυθμό των «αετών» με τη συμπλήρωση του ημιώρου. Στη συνέχεια οι «κιτρινόμαυροι» ισορρόπησαν κάπως το παιχνίδι. Παρά την πίεση που δέχθηκε κυρίως στο πρώτο εικοσάλεπτο από τα αντίπαλα μπακ που ανέβαιναν, η Ένωση δεν κινδύνεψε σοβαρά, με την ανασταλτική της λειτουργία να είναι εξαιρετική.

Οι παίκτες του Ουζουνίδη πήραν την μπάλα στα πόδια τους και άρχισαν να φτάνουν στην περιοχή του Βλαχοδήμου, χωρίς όμως να παράξουν τη μεγάλη φάση, με το 0-0 να διατηρείται σε όλο το πρώτο μέρος.

Ο ΓΚΡΙΜΑΛΝΤΟ ΕΛΥΣΕ  ΤΗΝ ΠΟΛΙΟΡΚΙΑ

Με την έναρξη του δευτέρου ημιχρόνου η αναμέτρηση έγινε πιο…ζωηρή. Πιο γρήγορος ρυθμός και πιο επιθετική προσέγγιση από τις δυο ομάδες. Πρώτη απείλησε η ομάδα του Βιτόρια, με τον γύρισμα του Σεφέροβιτς να περνάει ανεκμετάλλευτο.

Η ΑΕΚ άγγιξε το γκολ στο 63ο λεπτό. Ο Τσόσιτς πήρε την κεφαλιά από κόρνερ, αλλά αυτή πέρασε ξυστά από το δεξί κάθετο δοκάρι του Βλαχοδήμου.

Η απάντηση ήρθε λίγες στιγμές αργότερα, όταν ο Μπάρκας απέκρουσε το πλασέ του Σεφέροβιτς έπειτα από τη σέντρα του Σέρβι.

Ο Αργεντίνος έκανε πιο ουσιαστικούς τους Λουζιτανούς δημιουργικά σερβίροντας στον Σεφέροβιτς ξανά στο 71΄, αλλά ο Ελβετός σημάδεψε το δοκάρι του Μπάρκα.

Το κρεσέντο χαμένων ευκαιριών συνεχίστηκε για τους Πορτογάλους με μια διπλή ευκαιρία όπου Σέρβι και Γκριμάλντο δεν κατάφεραν να παραβιάσουν την εστία του Μπάρκα.

Ο νεαρός πορτιέρε έδειξε τα διαπιστευτήριά του ξανά στο 81ο λεπτό. Ο Ζέντσον έφυγε μόνος απέναντί του, αλλά ο Μπάρκας αρνήθηκε το γκολ.

Η πολιορκία συνεχιζόταν μέχρι το τέλος και η ΑΕΚ κρατούσε τους Λουζιτανούς στο μηδέν. Ωστόσο στο 88ο λεπτό τα πάντα γκρεμίστηκαν. Ο Γαλανόπουλος αντίκρυσε δεύτερη κίτρινη κάρτα, ο Ουζουνίδης αποβλήθηκε και ο Γκριμάλντο πήρε θέση.

Ο Ισπανός μπακ εκτέλεσε το φάουλ αφήνοντας άγαλμα τον Μπάρκα “γράφοντας” το 1-0 για τους γηπεδούχους. Δυστυχώς, εκείνη τη στιγμή αποδείχθηκε ότι οι παίκτες της πρωταθλήτριας Ελλάδος έγιναν στο ίδιο λυπητερό έργο θεατές, με γκολ που αδικεί την προσπάθειά τους. Στιγμές αργότερα, ο Σεφέροβιτς με δεύτερο διπλό δοκάρι παραλίγο να πετύχει και δεύτερο τέρμα για την Μπενφίκα.

Η Ένωση δεν κατάφερε στα εναπομείναντα λεπτά να αντιδράσει και το τελικό σφύριγμα την είδε να συμπληρώνει 6/6 ήττες στη φάση των ομίλων, μια επίδοση που γίνεται πρώτη φορά για ελληνική ομάδα στo Champions League.

MVP:

Μπήκε για το τελευταίο εικοσάλεπτο και ανέδειξε όλες τις αδυναμίες της ΑΕΚ από τη δεξιά πλευρά. Ο Φράνκο Σέρβι, έκανε άνω-κάτω την Ένωση, με τις επελάσεις του να προκαλούν σοβαρούς κινδύνους στην εστία του εξαιρετικού Μπάρκα. Γκολ μπορεί να μην έβαλε, αλλά βοήθησε τα μέγιστα αλλάζοντας όλη την εικόνα του ματς.

UP: Με το γκολ του έκρινε την αναμέτρηση. Ο Άλεξ Γκριμάλντο ήταν εξ αρχής ένας από τους «τικαρισμένους» παίκτες από το τεχνικό τιμ της Ένωσης. Και όχι άδικα. Πέρα από την ταχύτητα, τη διεισδυτικότητα και τις ντρίμπλες του, ο Ισπανός μπακ απέδειξε πως διαθέτει εκπληκτικές εκτελέσεις στις στατικές φάσεις. Απόδειξη το φάουλ που άφησε άγαλμα τον Μπάρκα.

DOWN: Πήρε δύο κίτρινες μέσα σε 6 λεπτά και έδειξε για ακόμα μια φορά την απειρία του στο ευρωπαϊκό στερέωμα. Όπως στη Γλασκώβη, έτσι και στη Λισαβόνα, ο Κώστας Γαλανόπουλος έγινε ο αρνητικός πρωταγωνιστής των «κιτρινόμαυρων», καθώς από το φάουλ που προκαλεί την αποβολή του, η Μπενφίκα σκόραρε με τον Γκριμάλντο.

ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ: Η διαιτησία του Μπόμπι Μάντεν χαρακτηρίζεται ως μέτρια, με τον Ουζουνίδη πάντως να διαμαρτύρεται για φάουλ πριν το φάουλ του Γαλανόπουλου. Αυτός ήταν και ο λόγος που αποβλήθηκε κιόλας ο Εβρίτης κόουτς. Σίγουρα όχι το καλύτερο διαιτητικό βράδυ από τον Σκωτσέζο.

ΓΚΟΛ: 88΄ Γκριμάλντο

ΚΙΤΡΙΝΕΣ: 37΄ Ρουμπέν Ντίας/ 73΄ Χουλτ, 82΄ Γαλανόπουλος

ΚΟΚΚΙΝΕΣ: 87΄ Γαλανόπουλος

ΜΠΕΝΦΙΚΑ (Ρ. Βιτόρια): Βλαχοδήμος, Αλμέιντα, Ζαρντέλ, Ντίας, Γκριμάλντο, Πίζι (59΄ Σέρβι), Σεμέντο, Ζέντσον, Ράφα Σίλβα (35΄ Ζίφκοβιτς), Σεφέροβιτς, Ζοάο Φέλιξ (77΄ Καστίγιο)

ΑΕΚ (Μ. Ουζουνίδης): Μπάρκας, Μπακάκης (77΄ Γκάλο), Οικονόμου, Τσιγκρίνσκι, Χουλτ, Τσόσιτς, Μοράν, Γαλανόπουλος, Κλωναρίδης (61΄ Γιαννιώτας), Μπογέ (66΄ Μάνταλος), Πόνσε

ΑΕΚ: Η πρώτη ελληνική ομάδα που δεν πήρε βαθμό

Μπενφίκα – ΑΕΚ LIVE

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Μπενφίκα – ΑΕΚ 1-0: Στο ίδιο έργο θεατές», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Σπύρος Γιαννόπουλος

H μανία για καταγραφή και περιγραφή των γεγονότων στον κόσμο του αθλητισμού με οδήγησε αρχικά στο Τμήμα Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου και στη συνέχεια στο Pompeu Fabra της Βαρκελώνης για εξειδίκευση στην αθλητική δημοσιογραφία. Τα πρώτα επαγγελματικά βήματα για λογαριασμό της Mundo Deportivo και της Groupo MediaPro, ενώ το 2017 οι δρόμοι μου συναντήθηκαν με την εφημερίδα Sportime και από το 2018 το sportime.gr. Η διεθνής αθλητική ειδησεογραφία και οι παντός καιρού συνεντεύξεις είναι το πάθος μου, ενώ το ρεπορτάζ του ελληνικού ποδοσφαίρου το guilty pleasure μου.