Σε μία βιομηχανία όπου η στόχευση είναι η αυτονόμηση των οχημάτων από τους οδηγούς τους, θα περίμενε κανείς πως η νέα γενιά της Σειράς 3 της BMW θα έπεφτε και αυτή, εκ των πραγμάτων, «θύμα» της νέας τάσης.

Ωστόσο η παρουσίαση της ολοκαίνουριας γενιάς στο Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι, συνοδεύθηκε, εκ μέρους της BMW, από κάποιες αρκετά σοβαρές δηλώσεις, που μένει να αποδειχθούν προφανώς στην πράξη.

Παραδεχόμενος πως η Σειρά 3 αντιμετωπίζει έντονο ανταγωνισμό (βλέπε Alfa Romeo Giulia), o product manager της BMW, Stephen Horn, δήλωσε πως η στόχευση είναι η νέα γενιά του βαυαρικού μεσαίου να είναι δυναμικά η κορυφαία της κατηγορίας – και μάλιστα ήδη από τη βασική έκδοση του μοντέλου.

Μεγάλες υποσχέσεις, και δεν έχουμε λόγο να τις αμφισβητούμε μιλώντας για μία εταιρεία του μεγέθους και της τεχνογνωσίας της BMW, αλλά ας επιστρέψουμε στο ίδιο το μοντέλο.

Φρεσκαρισμένη εξωτερικά

Η νέα Σειρά 3 διαθέτει εμφανώς φρεσκαρισμένη εμφάνιση, όντας ταυτόχρονα αναγνωρίσιμη ως η διάδοχος του… θρόνου. Η γρίλια εμπρός έχει μεγαλώσει και έχει γίνει περισσότερο τρισδιάστατη, το Hofmeister kink στο πλαίσιο της πίσω πόρτας έχει ανασχεδιαστεί και εκμοντερνιστεί, ενώ και το πίσω μέρος διαθέτει νέας σχεδίασης LED φωτιστικά σώματα που αναδύουν μία νέα, πιο τεχνολογικά εξελιγμένη εικόνα.

Η εικόνα αυτή συνεχίζεται στο εσωτερικό, όπου ξεχωρίζουν τόσο ο εντυπωσιακός ψηφιακός πίνακας οργάνων, όσο και η καλοσχεδιασμένη (και με «στόχευση» στον οδηγό) κεντρική κονσόλα. Πινελιές όπως τα τετράγωνα πόμολα συμπληρώνουν την πρακτική πλευρά της καμπίνας, με τις μεγάλες θήκες στις πόρτες, αλλά και κομμάτια που ενισχύουν την αίσθηση ευεξίας, όπως η μεγαλύτερου ανοίγματος ηλιοροφή, αλλά και τα ηχομονωτικά κρύσταλλα στις πόρτες.

Και προχωρώντας από τα «επιφανειακά» σε όσα δεν φαίνονται, η 50-50 κατανομή βάρους συνοδεύεται από 50% αυξημένη ακαμψία αμαξώματος, βελτιωμένη αεροδυναμική απόδοση και μία μείωση βάρους που φτάνει τα 55 κιλά. Το πλάτος έχει αυξηθεί, όπως και το μεταξόνιο, ενώ η BMW έχει εφοδιάζει τη νέα «3άρα» με ενεργά αμορτισέρ, που διαθέτουν υδραυλικά στοπ με διαρκώς μεταβαλλόμενη, ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης, σκληρότητα.

Σε ό,τι αφορά τα κινητήρια σύνολα, η BMW έχει ανακοινώσει τρεις εκδόσεις ντίζελ στα 150 (318d), 190 (320d) και 265 (330d) άλογα, ενώ, για αρχή τουλάχιστον, θα υπάρχουν δύο τετρακύλινδροι βενζινοκινητήρες στα 184 και 260 άλογα (320i και 330i) με TwinPower Turbο, με το 0-100 για το τελευταίο να έρχεται σε 5.8 δευτερόλεπτα. Σύντομα θα κάνει το ντεμπούτο της (με έναρξη πωλήσεων το καλοκαίρι του 2019) και η plug-in υβριδική έκδοση 330e, με ηλεκτρική αυτονομία 60 χιλιομέτρων και λειτουργία XtraBoost για επικουρική λειτουργία του ηλεκτροκινητήρα όταν ο βενζινοκινητήρας έχει ανάγκη.

Στην κορυφή της γκάμας και πριν τη νέα Μ3, τοποθετείται προσώρας η Μ340i xDrive, που διαθέτει εξακύλινδρο τούρμπο κινητήρα απόδοσης 374 ίππων με 500 Nm ροπής και 0-100 σε 4.4 δευτερόλεπτα, σε συνδυασμό με την έξυπνη τετρακίνηση xDrive, το στάνταρ διαφορικό M Sport και μοναδικές ρυθμίσεις στο σασί.

Η νέα BMW Σειρά 3 αναμένεται να ξεκινήσει την εμπορική της πορεία με τη νέα χρονιά, οπότε και θα έχουμε την ευκαιρία να τη γνωρίσουμε από κοντά!

Αφήστε μια απάντηση

Please enter your comment!
Please enter your name here