Με τον Λιούις Χάμιλτον να ξεκινά από την pole ξεκίνησε σήμερα το ιαπωνικό GP, στην απαιτητική πίστα της Σουζούκα.

H εκκίνηση του Βρετανού ήταν πολύ καλή, με τον «ομόσταυλό» του στη Mercedes, Μπότας να ακολουθεί στη δεύτερη θέση. Πιο πίσω, η εκκίνηση του Φέτελ από την 8η θέση ήταν επίσης αρκετά καλή και σύντομα βρέθηκε στην τέταρτη θέση.

Ωστόσο για το Γερμανό χρειάστηκε μόνο μία σύγκρουση με τον Φερστάπεν στο όγδοο τουρ για να τον στείλει σε τετακέ και στη 18η θέση, απ’όπου ξεκίνησε την αντεπίθεσή του.

Η σύγκρουση ήρθε ελάχιστα λεπτά αφότου ο Φερστάπεν έλαβε και ποινή πέντε δευτερολέπτων για τη σύγκρουσή του, στην αρχή του αγώνα, με τον Ραϊκόνεν.

Στην αρχή πάντως του αγώνα κυριάρχησε η σύγκρουση Λεκλέρ – Μάγκνουσεν, με τον πρώτο να πέφτει επάνω στον δεύτερο. Η ζημιά μεταφράστηκε σε κλατάρισμα στον πίσω αριστερό τροχό του Δανού, ενώ η Alfa Romeo Sauber του Μονεγάσκου χρειάστηκε νέα εμπρός πτέρυγα.

Αξίζει να σημειωθεί πως και οι δύο πιλότοι εν τέλει δεν κατάφεραν να τερματίσουν, με το Μάγκνουσεν να αποσύρεται σχετικά νωρίς και τον Λεκλέρ να εγκατελείπει θεαματικά στο 40ό τουρ με ένα μη-αποκρινόμενο σύστημα διεύθυνσης.

Θα μπορούσαμε πάντως να πούμε πως για τον Μονεγάσκο ήταν πραγματικά κρίμα, καθώς είχε επιδείξει μία εξαιρετική εικόνα καθ’όλη τη διάρκεια του αγώνα, με πραγματικά υψηλά σημεία την προσπέραση του Χούλκενμπεργκ.

Αμέσως μετά βέβαια ο Πέρεθ εξαπέλυσε πραγματική επίθεση, προσπερνώντας τον Λεκλέρ και σχεδόν πέφτοντας επάνω στον Γκροζάν, που εξερχόταν εκείνη την ώρα από τα πιτ!

Και μια που πιάσαμε τις εγκαταλείψεις, στο συγκεκριμένο κλαμπ προστέθηκε, ελάχιστα πριν τον Λεκλέρ και ο Χούλκενμπεργκ με πρόβλημα στο πίσω μέρος του μονοθεσίου του.

Τη σημαία της Renault πάντως κράτησε ο Σάινθ που, τελευταία στιγμή εκτόπισε την Toro Rosso του Γκαζλί από τη δεκάδα.

Μία αρκετά άσχημη Κυριακή πάντως αποδείχθηκε για τον Αλόνσο, που επιβαρύνθηκε και με ποινή 5 δευτερολέπτων για την εκτός δρόμου εμπειρία του αφότου τον έκλεισε ο Στρολ, που επίσης «έφαγε» 5 δευτερόλεπτα για την πρόκληση σύγκρουσης με τον Ισπανό.

Επιστρέφοντας πάντως στην κορυφή, ο Λιούις Χάμιλτον είχε ένα αρκετά εύκολο έργο, επιτυγχάνοντας την 50ή νίκη της Mercedes και αυξάνοντας εκ νέου τη διαφορά του από τον Φέτελ στους 67 βαθμούς.

Πλέον, ο Χάμιλτον μπορεί στο επόμενο Γκραν Πρι να διασφαλίσει τη νίκη του στο πρωτάθλημα, εάν τερματίσει πρώτος και ο Φέτελ τερματίσει τρίτος ή χαμηλότερα.

Η εμφάνιση του Μπότας ήταν επίσης πολύ καλή, καθώς ο Φινλανδός αντιστάθηκε αρκετά στις προκλήσεις του Φερστάπεν, έστω κι αν λοκάρισε κάποια στιγμή εξαιτίας του Αλόνσο και βρέθηκε κοντά στο χάλκινο αντί του ασημένιου.

Αφήστε μια απάντηση

Please enter your comment!
Please enter your name here