ΑΕΛ

Γρηγορίου: «Κάποιοι έχουν το μυαλό τους στις διακοπές» (vid)

Εμφανώς απογοητευμένος ο κόουτς της ΑΕΛ
Γρηγορίου: «Κάποιοι έχουν το μυαλό τους στις διακοπές» (vid)

Βαριά ήττα, ακόμα μία για τα πλέι άουτ, γνώρισε η ΑΕΛ.

Και προφανώς ο Μιχάλης Γρηγορίου δεν μπορούσε παρά να φανερώσει την απογοήτευσή του για την εικόνα της ομάδας του.

Ο κόουτς της ΑΕΛ δήλωσε πως εμφανίσεις σαν αυτή του Περιστερίου δεν αρμόζουν στην ιστορία της ΑΕΛ.

Αναλυτικά όσα είπε ο Γρηγορίου στη κάμερα της ΕΡΤ:

«Θεωρώ ότι για ακόμα ένα εκτός έδρας παιχνίδι, δεν ήρθαμε καθόλου στο γήπεδο! Από το πρώτο λεπτό ο Ατρόμητος ήταν καλύτερος, έδειχνε μεγαλύτερη διάθεση, είχε ευκαιρίες, οπότε για εμένα το αποτέλεσμα κρίνεται δίκαιο.

Εκτός από αυτό, το ανησυχητικό είναι ότι ακόμα κι όταν βρεθήκαμε πίσω στο σκορ δεν προσπαθήσαμε να ανατρέψουμε μια κατάσταση, που λογικά μου δείχνει ότι λόγω του ότι δεν υπάρχει βαθμολογικό ενδιαφέρον αρκετά παιδιά έχουν ήδη το μυαλό τους στις διακοπές, αλλά δεν είναι έτσι».

Για το αν είναι δύσκολο να βρει κίνητρο για τους ποδοσφαιριστές του:

«Το να διατηρήσεις το κίνητρο, ούτως ή άλλως θεωρώ πως είναι δεδομένο. Παίζεις ποδόσφαιρο, παίζεις αγώνα, είσαι επαγγελματίας και η εικόνα αυτή δεν αρμόζει στην προσπάθεια που έχει γίνει φέτος και πολύ περισσότερο στη φανέλα και στην ιστορία αυτής της ομάδας που εκπροσωπούμε.

Πρέπει να το αλλάξουμε άμεσα, να ξαναπροσπαθήσουμε, είχαμε ανάλογη εικόνα και στο παιχνίδι απέναντι στον Παναιτωλικό και πρέπει να συνειδητοποιήσουμε πως πρέπει να τελειώσουμε την διαδικασία των πλέι άουτ με καλύτερες εμφανίσεις, με μεγαλύτερη αγωνιστικότητα, κάτι διαφορετικό εν πάση περιπτώσει από αυτό που απόψε δείξαμε».

 

 

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Γρηγορίου: «Κάποιοι έχουν το μυαλό τους στις διακοπές» (vid)», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.