AUTO TIME

Ακόμα μεγαλύτερος πειρασμός: Η νέα BMW M2 Competition

Ίσως το πιο ελκυστικό compact σπορ κουπέ, η BMW M2 υποδέχεται στη γκάμα της την ολοκαίνουρια M2 Competition! Στο επίκεντρο της νέας έκδοσης, ο μοναδικός εξακύλινδρος εν σειρά διπλά υπετροδοτούμενος κινητήρας με απόδοση 410 ίππων και γενναιόδωρη ροπή 550 Nm. Ήδη γνωστός από τις Μ3 και Μ4, το μοτέρ εμφανίζει ιδιαίτερη ελαστικότητα, ανεβάζοντας εύκολα στροφές,...
Ακόμα μεγαλύτερος πειρασμός: Η νέα BMW M2 Competition

Ίσως το πιο ελκυστικό compact σπορ κουπέ, η BMW M2 υποδέχεται στη γκάμα της την ολοκαίνουρια M2 Competition!

Στο επίκεντρο της νέας έκδοσης, ο μοναδικός εξακύλινδρος εν σειρά διπλά υπετροδοτούμενος κινητήρας με απόδοση 410 ίππων και γενναιόδωρη ροπή 550 Nm. Ήδη γνωστός από τις Μ3 και Μ4, το μοτέρ εμφανίζει ιδιαίτερη ελαστικότητα, ανεβάζοντας εύκολα στροφές, συνδυαζόμενος τόσο με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη M DCT, όσο και με χειροκίνητο έξι σχέσεων.

Πλέον, τα 100 km/h από στάση έρχονται σε 4.2 δευτερόλεπτα (με το M DCT) ή 4.4 δευτερόλεπτα με το χειροκίνητο κιβώτιο, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h. Αν όμως τα παραπάνω νούμερα δεν σας ικανοποιούν (απορούμε γιατί), μπορείτε σε κάθε περίπτωση να επιλέξετε το M Driver’s Package που αυξάνει την ταχύτητα στα 280 km/h, αυξημένη κατά 10 km/h σε σχέση με την M2 Coupé. 

Και μην πιστέψετε πως οι αυξημένες επιδόσεις έρχονται και με αύξηση στο κόστος χρήσης ή στην επιβάρυνση του περιβάλλοντος, καθώς οι φροντίδες της BMW και στο συγκεκριμένο τομέα συνεπάγονται τη συγκράτηση της κατανάλωσης στα 9.9 λίτρα/100 km και των εκπομπών ρύπων στα 226 g/km (νούμερα εξαιρετικά, δεδομένων των επιδόσεων και του τύπου αυτοκινήτου). Και, αν επιλέξετε το αυτόματο, η κατανάλωση υποχωρεί στα 9.2 λίτρα και οι εκπομπές στα 209 γραμμάρια.

Οι μηχανικοί της BMW βέβαια έχουν ρίξει το βάρος στην οδική συμπεριφορά, καθώς έχουν πραγματοποιήσει παρεμβάσεις και στο σύστημα διεύθυνσης, το ενεργό διαφορικό της M, αλλά και σε κομμάτια όπως το σύστημα ψύξης και παροχής λαδιού, που έρχονται απευθείας από την αγωνιστική εμπειρία των Βαυαρών, όπως και η αυξημένη ακαμψία, καθώς το σασί διαθέτει πλέον τόσο την αλουμινένια αρχιτεκτονική των εμπρός και πίσω αξόνων από τις Μ3/Μ4, όσο και, για το εμπρός μέρος, το στήριγμα CFRP (το χαρακτηριστικό κομμάτι ανθρακονήματος που περιβάλλει τον κινητήρα και συμβάλλει στην αυξημένη ακαμψία εμπρός).

Παρεμβάσεις έχουν γίνει και στην εξάτμιση, που είναι ολοκαίνουρια για την έκδοση Competition, με τέσσερις συνολικά απολήξεις, φινιρισμένες σε μαύρο χρώμιο και με ήχο που ρυθμίζεται μέσω του επιλογέα οδηγικής λειτουργίας του M Dynamic Performance Control.

Κυρίως όμως, πέρα από τις εντυπωσιακές μηχανικές αλλαγές, η BMW M2 Competition είναι το απόλυτο μικρό σπορ κουπέ: είναι ιδιαίτερα όμορφο, καθώς το πακέτο Competition φέρνει μαζί του και όλες τις μαύρες λεπτομέρειες που το κάνουν «άγριο», όπως και τις πανέμορφες ζάντες 19 ιντσών. Ο απόλυτος πειρασμός!

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Ακόμα μεγαλύτερος πειρασμός: Η νέα BMW M2 Competition», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Φίλιππος Ντάσκας

Αρθρογραφεί στο Sportime.GR και είναι συντάκτης του άρθρου αυτού.