AUTO TIME

Škoda Scala: Οι Τσέχοι ρισκάρουν (αλλά όχι ιδιαίτερα)

Το γενικό σχήμα του Scala θυμίζει περισσότερο μικρό στέισον-shooting brake παρά χάτσμπακ, όμως το εσωτερικό είναι σχεδόν, μη αναγνωρίσιμο ως Škoda!
Škoda Scala: Οι Τσέχοι ρισκάρουν (αλλά όχι ιδιαίτερα)

Ας ξεκινήσουμε με μία, κατά τα φαινόμενα, παραδοχή: το Škoda Rapid δεν έβαλε φωτιά στη μικρομεσαία κατηγορία.

Το Rapid, αν και τίμιο και ιδιαίτερα πρακτικό και value for money, δεν πέτυχε την επιθυμητή διείσδυση που θέλει η τσέχικη φίρμα του ομίλου Volkswagen, με αποτέλεσμα οι Τσέχοι να ανασκουμπωθούν, να στρωθούν στη δουλειά και να μας δώσουν το νέο Scala!

Και πάλι με δεδομένο ότι μιλάμε για όχημα του ομίλου VW, όταν διαβάζουμε πως η νέα σχεδιαστική γλώσσα είναι “περισσότερο συναισθηματική και δυναμική παρά ποτέ”, καλό θα είναι να αναφέρουμε πως υπονοείται “για τα δεδομένα της μάρκας”, καθώς τα σφηνοειδή φωτιστικά σώματα και μία λίγο πιο τρισδιάστατη μάσκα εμπρός δεν επαρκούν για να θεωρηθεί “συναισθηματική” ή “δυναμική”.

Τα πράγματα είναι σαφώς πιο ενδιαφέροντα πίσω, όπου η επέκταση του κρυστάλλου μέχρι τις κολώνες και μέχρι το γείσο της πινακίδας πλαισιώνει τα πολύ όμορφα φώτα και ενώνεται με το μαύρο χρώμα της αεροτομής αλλά και της ηλιοροφής για ένα όμορφο ενιαίο σύνολο.

Να σημειώσουμε επίσης πως το λογότυπο της εταιρείας πίσω έχει αντικατασταθεί από τα γράμματα “ŠKODA” και οι λόγοι είναι περισσότερο μάρκετινγκ παρά αισθητικοί όπως διαβάζουμε: πολύ απλά, το όνομα της φίρμας ολογράφως είναι κάτι που προτιμάται για την κινέζικη αγορά, όπου τα λογότυπα δεν είναι ευρέως γνωστά και βοηθά στην αναγνωρισιμότητα της μάρκας.

Το γενικό σχήμα του Scala θυμίζει περισσότερο μικρό στέισον-shooting brake παρά χάτσμπακ, όμως το εσωτερικό είναι σχεδόν… μη αναγνωρίσιμο ως Škoda!

Κι αυτό καθώς, η σχεδίαση της κεντρικής κονσόλας φέρνει στο μυαλό λίγο από Ford, όμως την παράσταση κλέβουν τόσο οι μεγάλες ψηφιακές οθόνες σε infotainment και πίνακα οργάνων, όσο και το υλικό που έχει χρησιμοποιηθεί στο ταμπλώ.

Το μεγάλο μεταξόνιο (χάρη στη σχεδίαση στέισον που λέγαμε προηγουμένως) έχει φέρει εξαιρετικούς χώρους, ενώ η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει πέντε σύνολα, εκ των οποίων τα τρία βενζίνης.

Η αρχή γίνεται στα 1.000 κυβικά στα 95 και 115 άλογα με υπερτροφοδότηση, ενώ το κορυφαίο σύνολο είναι στα 1.5 λίτρα και 150 άλογα. Σε ό,τι αφορά τον πετρελαιοκινητήρα, αυτός είναι στα 1.600 κυβικά και 115 άλογα, ενώ διαθέσιμος στη γκάμα από το 2019 θα είναι και ο 1000άρης G-TEC, απόδοσης 90 ίππων, που κινείται με φυσικό αέριο.

Το νέο Škoda Scala, γεμάτο από έξυπνες πινελιές που διευκολύνουν την καθημερινότητα και με τους μεγαλύτερους αποθηκευτικούς χώρους στην κατηγορία, θα ξεκινήσει την εμπορική του πορεία το πρώτο εξάμηνο του 2019. Και, αν και πιο “περιπετειώδες”, σε σχέση με το παρελθόν, είναι ξεκάθαρα ένα υπολογισμένο ρίσκο για τους Τσέχους.

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Škoda Scala: Οι Τσέχοι ρισκάρουν (αλλά όχι ιδιαίτερα)», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Φίλιππος Ντάσκας

Αρθρογραφεί στο Sportime.GR και είναι συντάκτης του άρθρου αυτού.