Ο Ολυμπιακός το πήγε, από εδώ, το πήγε από εκεί, πήρε τη νίκη που ήθελε και δεν θα μπορούσε να γίνει αλλιώς με τόσους πρωταγωνιστές που έχει.

Ο Αλέξανδρος Χρηστάκος γράφει για τους πολλούς παίκτες που έχει ο Ολυμπιακός για να του «καθαρίζουν» τα ματς, όπως έγινε με τον Τικίνιο που μάλιστα ήρθε από τον πάγκο.

Ο Ολυμπιακός το πήγε, από εδώ, το πήγε από εκεί, πήρε τη νίκη που ήθελε και δεν θα μπορούσε να γίνει αλλιώς με τόσους πρωταγωνιστές που έχει.

Ο Τικίνιο Σοάρες ήρθε από τον πάγκο για να βάλει το «χρυσό» γκολ της νίκης, που ήθελε ο Ολυμπιακός, για να συνεχίσει στο Europa League.

Από τον πάγκο για τα τελευταία δέκα λεπτά! Ο Βραζιλιάνος με την σπουδαία καριέρα στην Πόρτο. Που έκανε πράγματα και θαύματα.

Αλλά έτσι είναι όταν έχει για ανταγωνισμό τον Ελ Αραμπί. Μια άλλη μηχανή των γκολ. Ήρθε από τον πάγκο και έκανε αυτό που ξέρει καλά.

Να παίρνει τις κατάλληλες θέσεις μέσα στην μεγάλη  περιοχή. Και να… χτυπά. Κάτι που έκανε κόντρα στην Φενέρμπαχτσε.

Δεν ήταν μόνο αυτός όμως. Αλλαγή μπήκε και ο Ματιέ Βαλμπουενά. Στα 37 του, αλλά είναι ο Βαλμπουενά. Που παραμένει χρήσιμος.

Ο Γάλλος βοήθησε σημαντικά να γίνει πιο ουσιαστικός ο Ολυμπιακός στο παιχνίδι του.

Δεν είναι μόνο αυτός όμως. Ο Γιαν Εμβιλά έχει βρει τον καλό του εαυτό. Και έκανε μια ακόμα σπουδαία εμφάνιση. Ξεκίνησε με την ΑΕΚ να δείχνει πως βρίσκει τον παλιό καλό του εαυτό.

Βέβαια δεν είναι μόνο αυτοί. Ο Ολυμπιακός είναι γεμάτος από παίκτες – πρωταγωνιστές. Που δεν βρίσκονται όλοι πάντα στην καλύτερη τους μέρα. Αλλά κάποιοι θα είναι και θα δώσουν τις λύσεις που θέλει η ομάδα.

Ολυμπιακός: Τι να περιμένουμε στη συνέχεια…

Αυτό συνέβη και στην αναμέτρηση με την Φενέρμπαχτσε. Εκεί που οι Αγκιμπού Καμαρά, Ελ Αραμπί, Μασούρας έδειχναν να κολλούν, ήρθε ο Τικίνιο. Ένα άγγιγμα και γκολ.

Η συνέχεια αναμένεται με μεγάλο ενδιαφέρον. Για το που μπορεί να φτάσει αυτή η ομάδα. Τι άλλο έχει ακόμα να δείξει.

Γιατί η σεζόν έχει δρόμο ακόμα. Και υπάρχουν παίκτες που τώρα ανεβαίνουν, όπως ο Λαλά. Υπάρχουν κι άλλοι που ακόμα περιμένει ο Ολυμπιακός. Οι Ονιεκούρου, Ρόνι Λόπες.

Το σίγουρο είναι ένα. Πως ο Πέδρο Μαρτίνς ξέρει καλά πώς να βγάζει κάθε φορά και από έναν πρωταγωνιστή. Για να κάνει την δουλειά του.