ΑΝΤΩΝΗΣ ΤΣΙΡΑΚΗΣ

Παναθηναϊκός: Με αυτή τη νοοτροπία πάει και πιο κάτω

Το πόσο προβληματικός είναι ο φετινός Παναθηναϊκός αποτυπώνεται σχεδόν στα πάντα. Από την εικόνα του στον αγωνιστικό χώρο, τα νεύρα των ποδοσφαιριστών του, τις αστοχίες στον καταρτισμό της ενδεκάδας, τα τρεξίματα, την ανυπαρξία του καλοκαιρινού σχεδιασμού, την… ικανοποίηση για ένα καλό ημίχρονο ακόμη και τις αντιδράσεις ή τα ποσταρίσματα της ΠΑΕ. Ο Λάζλο Μπόλονι δήλωσε...
Παναθηναϊκός: Με αυτή τη νοοτροπία πάει και πιο κάτω

Το πόσο προβληματικός είναι ο φετινός Παναθηναϊκός αποτυπώνεται σχεδόν στα πάντα. Από την εικόνα του στον αγωνιστικό χώρο, τα νεύρα των ποδοσφαιριστών του, τις αστοχίες στον καταρτισμό της ενδεκάδας, τα τρεξίματα, την ανυπαρξία του καλοκαιρινού σχεδιασμού, την… ικανοποίηση για ένα καλό ημίχρονο ακόμη και τις αντιδράσεις ή τα ποσταρίσματα της ΠΑΕ.

Ο Λάζλο Μπόλονι δήλωσε χαρούμενος για το δεύτερο ημίχρονο. Υπάρχει μία τάση να… κρατήσει ο Παναθηναϊκός το καλό δεύτερο ημίχρονο και να συνεχίσει σαν να μην έγινε τίποτα και αναρωτιέσαι εάν έχεις καταλάβει καλά για ποια ομάδα γίνεται τέτοια συζήτηση. Μιλάμε για τον Απόλλωνα Σμύρνης και τον Παναιτωλικό; Κι όμως, σε αυτό το σημείο έχει φτάσει η κατάσταση. Να θεωρούν ορισμένοι θετικό που έστω και για ένα ημίχρονο ο Παναθηναϊκός είχε την πρωτοβουλία των κινήσεων σε ντέρμπι με έναν αντίπαλο που είχε τρομερά προβλήματα. Ο Ολυμπιακός έπαιξε χωρίς φορ, χωρίς αριστερό μπακ, χωρίς τον πιο ποιοτικό του ποδοσφαιριστή (Βαλμπουενά). Αντιμετώπισε αρκετά θέματα ακόμα αυτές τις δύο εβδομάδες, από το περιβόητο πάρτι μέχρι τους πολλούς διεθνείς και την κόπωση από τα σερί ματς τους. Τι άλλο έπρεπε να γίνει για να μπορέσει το «τριφύλλι» να πάρει αποτέλεσμα;

Απολύτως λογικό ήταν ο Πέδρο Μαρτίνς να γυρίσει τους παίκτες του πιο πίσω στο δεύτερο ημίχρονο. Δεν έβγαινε αλλιώς. Ούτε αυτό μπόρεσε να το εκμεταλλευτεί ο Παναθηναϊκός. Είχε την μπάλα για ένα ολόκληρο ημίχρονο και σου έδινε την εντύπωση πως δεν μπορεί να βρει γκολ με τίποτα. Ο κυριότερος λόγος είναι ότι οι παίκτες του δεν ξέρουν τι να κάνουν την μπάλα, όταν την έχουν. Δεν βλέπεις τον παραμικρό συνδυασμό. Καμία ανάπτυξη παιχνιδιού, καμία φρεσκάδα, καμία φαντασία στο παιχνίδι των «πράσινων». Κάποια στιγμή θα βγάλεις 1-2 φάσεις σε 45 λεπτά, δεν γίνεται, αλλά και αυτές πήγαν στράφι.

Αυτή τη στιγμή φαίνεται πως το μεγαλύτερο πρόβλημα που υπάρχει είναι η νοοτροπία που επικρατεί εντός των τειχών. Εάν δεν αλλάξει εκείνη, πάει και ακόμα πιο κάτω.

ΥΓ Δεν έχει την κύρια ευθύνη ο Λάζλο Μπόλονι για τη φυσική κατάσταση των παικτών. Ακόμα και για την προβληματική συμπεριφορά τους, ας δεχτούμε ότι δεν έχει προλάβει να διορθώσει τις ανορθογραφίες που βρήκε. Για τον καταρτισμό της ενδεκάδας, όμως, την ανεξήγητη επιμονή στο 4-4-2 και τις εμπνεύσεις τύπου Χουάνκαρ δεν γίνεται να μη φταίει.

ΥΓ2 Τη μία τσαντίστηκε ο Μακέντα, που είναι σε τραγική κατάσταση. Την άλλη ο Χατζηγιοβάνης, που φταίει σε μεγάλο βαθμό για το γκολ που δέχεται ο Παναθηναϊκός. Μήπως να κοιταχτούν άπαντες πρώτα στον καθρέφτη; Μήπως να ρίχνουν και μία ματιά στον βαθμολογικό πίνακα έχοντας προηγουμένως αναλογιστεί ποια φανέλα φορούν;

ΥΓ3 Θετική εντύπωση προκάλεσε σίγουρα η εμφάνιση του Ζαγαρίτη, του Αλεξανδρόπουλου όχι. Ο λόγος είναι πως βγάζει μάτι το ταλέντο που έχει ο δεύτερος. Το ταβάνι του είναι πολύ ψηλό και ορισμένα στοιχεία του δεν τα διαθέτει κανένας άλλος χαφ του Παναθηναϊκού. Καλό θα ήταν το κλαμπ συνολικά να ασχοληθεί περισσότερο μαζί του.

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Παναθηναϊκός: Με αυτή τη νοοτροπία πάει και πιο κάτω», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Αντώνης Τσιράκης

Το μόνο πιο δυνατό από το πάθος του για το ρεπορτάζ και την είδηση, είναι η αγάπη του για τη Λίβερπουλ. Από τα αμφιθέατρα του τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών μέχρι το… Πανεπιστήμιο των γηπέδων, μια ντρίμπλα δρόμος ήταν μόνο. Ξεκίνημα και «αγροτικό» στον Αδέσμευτο Τύπο, μετά Sport24 και a-sports, άλλου τύπου «Πανεπιστήμια» κι αυτά. Και το 2017, ήρθε το τηλεφώνημα που τα άλλαξε όλα. Έκτοτε βρίσκεται στην οικογένεια του Sportime.