ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΑΝΔΡΩΝΗΣ

Eurovision 2024: Η Ιρλανδία έφερε μια σατανιστική τελετή με ΛΟΑΤΚΙ+ περιτύλιγμα – Η επίσημη «βάπτιση» της Ευρώπης στον Εωσφορισμό!

Όσο και αν η νεοεποχίτικη κουλτούρα θέλει να κρυφτεί πίσω από «εκσυγχρονιστικά» αφηγήματα, δείχνει τον πραγματικό «θεό» της...
Eurovision 2024: Η Ιρλανδία έφερε μια σατανιστική τελετή με ΛΟΑΤΚΙ+ περιτύλιγμα – Η επίσημη «βάπτιση» της Ευρώπης στον Εωσφορισμό!

Σίγουρα δεν είναι η πρώτη φορά που το woke πανηγυράκι της Eurovision δείχνει τη σατανοκίνητη ατζέντα του, αλλά με το εκτρωματικό τραγούδι της Ιρλανδίας στον Α’ Ημιτελικό έγινε και η επίσημη «βάπτιση» της Ευρώπης στον Εωσφορισμό.

Ο λόγος για το τραγούδι Doomsday Blue, το οποίο ερμηνεύει μια γυναίκα με το καλλιτεχνικό ψευδώνυμο Bambie Thug που αυτοχαρακτηρίζεται ως «non binary» (μη δυαδικό φύλο) και αυτοπροσδιορίζεται ως «οι» ή «το». Συγκεκριμένα στη σελίδα του Wikipedia περιγράφεται σε πληθυντικό πρόσωπο (They, their κλπ), σαν να πρόκειται για 2 άτομα ή – γιατί όχι – για 102, αφού η σχιζοφρένεια του γουοκισμού παρέχεται δωρεάν και απλόχερα.

Η Ιρλανδέζα ΛΟΑΤΚΙ+ μάγισσα (η ίδια δηλώνει ότι είναι τέτοια) ανέλαβε να μυήσει – «καλλιτεχνικώ» τω τρόπω – εκατομμύρια τηλεθεατές σε μια κανονικότατη σατανιστική τελετή πουλώντας τη θρησκεία των δαιμονίων ως statement εκσυγχρονισμού. Εκατομμύρια οικογένειες με μικρά παιδιά κάθισαν στον καναπέ για να παρακολουθήσουν μια δαιμονική επίκληση ως «θέαμα». Τα κοστούμια, τα σύμβολα, τα αντικείμενα και οι εικόνες, ήταν όλα κομμάτια μιας τελετουργίας στον «θεό» της Νέας Εποχής που δεν είναι άλλος από τον ίδιο τον Εωσφόρο, τον «άρχοντα του κόσμου τούτου».

Είχαμε εξηγήσει σε προηγούμενο άρθρο ότι ο λοατκισμός όχι μόνο ταυτίζεται σε μεγάλο βαθμό με τον σατανισμό αλλά ολοένα και περισσότερο εισχωρεί στις τάξεις του, βρίσκοντας οντολογική εκπλήρωση στις χαοτικές «αρχές» του. Θα μπορούσαμε να πούμε μάλιστα ότι ο λοατκισμός είναι ιστορικό παρακλάδι του Εωσφορισμού, αφού ο εκπεσών άγγελος του σκότους είναι το απόλυτο «non binary» αρχέτυπο που αναστρέφει τους θείους και τους φυσικούς νόμους.

Η Bambie Thug φορούσε κέρατα στο κεφάλι, είχε ένα τελετουργικό σημάδι στο μέτωπο που παρέπεμπε σε τρία ενωμένα εξάρια και η όλη αμφίεσή της είχε το στυλ μιας κινηματογραφικής μάγισσας.

Καθ’ όλη τη διάρκεια του τραγουδιού η Ιρλανδή τραγουδίστρια στέκεται μέσα σε έναν τελετουργικό κύκλο μαύρης μαγείας, περιστοιχισμένο από κεριά που ανάβουν. Και εντός του κύκλου δεσπόζει μια σατανιστική πεντάλφα, με έναν ανοιχτό οφθαλμό στο κέντρο της. Πρόκειται για τον παντεπόπτη οφθαλμό που χρησιμοποιούν και οι Τέκτονες, ο οποίος σχετίζεται με τον Εωσφόρο και αποτελεί το χαρακτηριστικότερο σύμβολο του Μεγάλου Αδερφού και της μαζικής παρακολούθησης που προωθεί η Νέα Τάξη Πραγμάτων. Σχετίζεται επίσης και με τον οφθαλμό του Αιγυπτιακού θεού Όσιρι, μια ακόμα αρχαία θρησκεία δαιμονίων.

Στην οθόνη πίσω υψώνεται μια μεγάλη πανσέληνος που «ευλογεί» αστρολογικά τη μαύρη τελετή. Η Ιρλανδή μάγισσα χορεύει με έναν κερασφόρο άντρα που παραπέμπει σε δαίμονα (ή σε έναν άντρα που δαιμόνισε η ίδια και τον έχει υποχείριο της) που έχει επικαλεστεί και αλληλοεπιδρά μαζί του σε όλη τη διάρκεια της τελετουργίας. Στο τέλος του τραγουδιού η μάγισσα φαίνεται σαν να υποτάσσει τον δαίμονα (ή τον δαιμονόπληκτο άντρα) που σφαδάζει στη σκηνή, για να έρθει το μεγάλο φινάλε με γράμματα που γράφουν «στέψτε την μάγισσα» («crown the witch»).

Η ίδια η Bambie Thug (Bambie Ray Robinson το πραγματικό της όνομα) έχει δηλώσει σε συνεντεύξεις της ότι ασκεί νεοπαγανιστική μαγεία με μαγικές σφραγίδες και μαγεία «φανέρωσης» (manifestation magic), στην οποία ο μάγος συγκεντρώνει με τελετουργικά μέσα τη σκέψη του και την επιθυμία του προς ένα αποτέλεσμα, το οποίο εκπληρώνεται σε συνεργασία με τις σκοτεινές οντότητες. Και αν δεν πειστήκατε ακόμα ότι μιλάμε για κανονική σατανίστρια, στο βιογραφικό της υπάρχει και δήλωση ότι ασκεί και μαγεία αίματος, χρησιμοποιώντας την έμμηνο ρύση της.

Στους στίχους του τραγουδιού ξεδιπλώνεται μια προσπάθεια της μάγισσας να καταραστεί με μάγια έναν εραστή της (άγνωστο αν πρόκειται για άντρα ή γυναίκα). H Bambie Thug μας ενημερώνει στο τραγούδι της ότι «μιλά για να καταστρέφει» και μέσα από «διεστραμμένες γλώσσες» στέλνει μια κατάρα στο θύμα της για να φύγουν «όλες οι όμορφες/οι όμορφοι απ’ το κρεβάτι του/της», να γίνει λυπημένος/λυπημένη και να χάσει ό,τι είχε. Λέει επίσης ότι στα «νήματα» που δεσμεύει με τα μάγια της, εύχεται να δεθεί και το θύμα της.

Εκτός από το κλασσικό «Avada Kedavra» που αναφέρει η τραγουδίστρια (πρόκειται για τη γνωστή μαγική ευχή που μέσω παραφθοράς έγινε «άμπρα κατάμπρα» και προέρχεται από τις μάγισσες του Μεσαίωνα. Ουσιαστικά αποτελεί κατάρα θανάτωσης που την υιοθέτησε και το Harry Potter), μιλά στους στίχους και για το Hoodoo, μια παράδοση «συμπαθητικής» μαγείας (το θύμα φέρεται να παθαίνει ότι ορίζει ο μάγος στο ομοίωμα που έχει στα χέρια του) που αναπτύχθηκε στις νότιες ΗΠΑ σε κοινότητες Αφρικανών σκλάβων. To Hoodoo έχει άμεση συγγένεια με το γνωστό μας βουντού.

Παρατηρήστε ότι στο οπτικοακουστικό έκτρωμα που περιγράφουμε, συμπυκνώνονται όλα τα σύγχρονα δόγματα της Νέας Εποχής: Ο γουοκισμός, ο λοατκισμός, ο νεοφεμινισμός (στεφανώστε την «κυνηγημένη» μάγισσα κλπ), ο σατανισμός, ο Μεγάλος Αδερφός με το μάτι και το 666, αλλά ακόμα και μια έμμεση αναφορά στο κίνημα BLM (Black Lives Matter) μέσω της νύξης στο Hoodoo και τις νότιες Πολιτείες των ΗΠΑ.

Πρόκειται για ένα πλήρες νεοεποχίτικο εγχειρίδιο, διάρκειας τριών λεπτών, με όλες τις θρησκευτικές και πολιτικές προεκτάσεις που προωθούνται από τα παγκόσμια κέντρα εξουσίας.

H δαιμονόπληκτη μάγισσα της Ιρλανδίας απαιτεί να στεφθεί ως νικήτρια της Eurovision και η Ευρώπη απροκάλυπτα πλέον στεφανώνει τη σατανολατρεία, την ίδια στιγμή που οι αξιωματούχοι της ποινικοποιούν την ευχή «καλά Χριστούγεννα», απαλείφουν τα χριστιανικά ονόματα και ξεριζώνουν κάθε χριστιανική αναφορά από τα σχολεία.

Η Ευρώπη ολοταχώς βουλιάζει στα σκοτάδια του μεσαίωνα και ακόμα πιο πίσω, στις δαιμονικές θρησκείες της αρχαιότητας. Τα διεθνιστικά πανηγύρια (Eurovision, βραβεία πάσης φύσεως, τελετές έναρξης αγώνων, καρναβάλια, παγκόσμιες ημέρες κλπ) μυούν απροκάλυπτα πλέον τις μάζες στην προσκύνηση του «Δράκοντα» της Αποκάλυψης, του Εωσφόρου. Και όλη αυτή η οπισθοδρόμηση προς το έρεβος, παρουσιάζεται σαν πολιτιστική κορωνίδα «ελευθερίας» και «αφύπνισης».

Η πολιτισμική σήψη της Ευρώπης είναι τόσο προχωρημένη πλέον που παράγει περισσότερη κόλαση και από αυτή που μπορεί να καταναλώσει το αδηφάγο ευρωπαϊκό κοινό. Η συμμετοχή της Ιρλανδίας προκάλεσε πλήθος αρνητικών αντιδράσεων στα social media και αυτό δείχνει μια μικρή ικμάδα υγείας μπροστά στον ζόφο που μας καταπλακώνει. Εννοείται ότι αυτό το επίσημο ανάθεμα προς τον Θεό που ποικιλοτρόπως εκπέμπει η Ευρώπη, θα το πληρώσει πολύ ακριβά όπως ορίζουν οι πνευματικοί νόμοι. Άλλωστε και ο ίδιος ο τίτλος του εκτρώματος της Ιρλανδίας μιλά για Doomsday, δηλαδή μέρα της κρίσεως…

Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Ελευθέριος Ανδρώνης: Διακαινήσιμος εβδομάδα: «Ο Χριστός τα κάνει όλα νέα» – Επτά μέρες Αναστάσιμης γιορτής που λογαριάζονται σαν μία

Διακαινήσιμος εβδομάδα: «Ο Χριστός τα κάνει όλα νέα» – Επτά μέρες Αναστάσιμης γιορτής που λογαριάζονται σαν μία

Το πανευφρόσυνο πνεύμα της Διακαινησίμου καλεί τον κάθε χριστιανό να μετέχει στο πνευματικό πανηγύρι της Ανάστασης

Ελευθέριος Ανδρώνης
Απόψεις: Σε πείσμα του μηδενισμού, το ελληνικό Πάσχα παραμένει χαραγμένο στην ψυχή όλων μας

Σε πείσμα του μηδενισμού, το ελληνικό Πάσχα παραμένει χαραγμένο στην ψυχή όλων μας

Το έθιμο του ελληνικού Πάσχα κλείνει μέσα του όλες τις αξίες της Ελλάδας - Αυτές που λαχταράμε, που νοσταλγούμε και που μας καθορίζουν ως Έλληνες

Απόψεις
Ελευθέριος Ανδρώνης: Χριστός Ανέστη!!! – Η Ανάσταση του Χριστού μας χάρισε το πιο εκπληκτικό νόημα στη ζωή μας!

Χριστός Ανέστη!!! – Η Ανάσταση του Χριστού μας χάρισε το πιο εκπληκτικό νόημα στη ζωή μας!

Όλες οι κοσμικές χαρές το πολύ - πολύ φτάνουν ως τον θάνατο - Η χαρά της Ανάστασης τον καταπάτησε και επεκτείνεται στο άπειρο της αιωνιότητας!

Ελευθέριος Ανδρώνης
Ελευθέριος Ανδρώνης: Μεγάλη Παρασκευή: Μέρα άχρονη σαν τον Θεό – Ο Επιτάφιος φωτίζει τα βάραθρα της ψυχής μας

Μεγάλη Παρασκευή: Μέρα άχρονη σαν τον Θεό – Ο Επιτάφιος φωτίζει τα βάραθρα της ψυχής μας

Πριν στενάξει ο Άδης από το μακέλεμα του Χριστού, να κοιτάξουμε πρώτα να στενάξει ο Άδης που κουβαλάμε μέσα μας

Ελευθέριος Ανδρώνης
Ελευθέριος Ανδρώνης: Μεγάλη Πέμπτη: Το «γιατί» που κραυγάζει η θέα του Εσταυρωμένου, απαντάται μόνο με το «συγγνώμη»

Μεγάλη Πέμπτη: Το «γιατί» που κραυγάζει η θέα του Εσταυρωμένου, απαντάται μόνο με το «συγγνώμη»

Σώπασε και άκου τα ουράνια μηνύματα του Γολγοθά - Το Μυστήριο της Εσταυρωμένης Αγάπης αναβλύζει μια σιωπή που κραυγάζει τα πάντα

Ελευθέριος Ανδρώνης
Ελευθέριος Ανδρώνης: Η Ανάσταση του Λαζάρου: Στα πόσα «Δεύρο έξω» θα αναστηθούμε από τη δική μας πνευματική νέκρωση;

Η Ανάσταση του Λαζάρου: Στα πόσα «Δεύρο έξω» θα αναστηθούμε από τη δική μας πνευματική νέκρωση;

Μπροστά στο καταπληκτικό θαύμα της ανάστασης του τετραήμερου Λαζάρου, ας αναρωτηθούμε αν εμείς εγειρόμαστε από τον «τάφο» των παθών μας

Ελευθέριος Ανδρώνης
Ελευθέριος Ανδρώνης: Φονικό στην Εύβοια: Του πήραν το σπίτι σε πλειστηριασμό και σκότωσε το νέο ιδιοκτήτη – Εγκλήματα απόγνωσης με συγκεκριμένους ηθικούς αυτουργούς

Φονικό στην Εύβοια: Του πήραν το σπίτι σε πλειστηριασμό και σκότωσε το νέο ιδιοκτήτη – Εγκλήματα απόγνωσης με συγκεκριμένους ηθικούς αυτουργούς

Ένας 75χρονος δανειολήπτης πήρε μια ζωή στο λαιμό του και μετά αυτοκτόνησε - Συνέπειες ενός απάνθρωπου κράτους και μιας αδιάφορης κοινωνίας

Ελευθέριος Ανδρώνης
Ελευθέριος Ανδρώνης: Η εβδομάδα της «βουβής»: Ώρα για αποχή από κάθε περιττή φασαρία του κόσμου

Η εβδομάδα της «βουβής»: Ώρα για αποχή από κάθε περιττή φασαρία του κόσμου

Η «βουβή» εβδομάδα είναι η προεργασία της συνετής σιωπής, που θα μας συνοδεύσει σαν ευλογημένο δισάκι στον ώμο για τη Αγία και Μεγάλη Εβδομάδα

Ελευθέριος Ανδρώνης
Ελευθέριος Ανδρώνης: Ακάθιστος Ύμνος: Ένα αριστούργημα άφταστης τελειότητας, με άρωμα Βυζαντινό

Ακάθιστος Ύμνος: Ένα αριστούργημα άφταστης τελειότητας, με άρωμα Βυζαντινό

Ο Ακάθιστος Ύμνος είναι ένα βυζαντινό πνευματικό «όπλο» που μας ενώνει με το μεγαλείο της Παναγίας μας, περισσότερο από οτιδήποτε άλλο

Ελευθέριος Ανδρώνης