ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΑΝΔΡΩΝΗΣ

Καύση νεκρών: Ελεεινό κείμενο του προέδρου Αποτεφρωτηρίου Ριτσώνας, ζητά από την Εκκλησία να αποδεχτεί τις αποτεφρώσεις!

Ο Αντώνης Αλακιώτης κατηγορεί την Εκκλησία για «μισαλλοδοξία» και «προσβολή νεκρού» επειδή δεν δέχεται να γίνεται ο άνθρωπος σκόνη!
Καύση νεκρών: Ελεεινό κείμενο του προέδρου Αποτεφρωτηρίου Ριτσώνας, ζητά από την Εκκλησία να αποδεχτεί τις αποτεφρώσεις!

Με ένα προκλητικό του κείμενο που μάλιστα δημοσιεύτηκε και στο «Πρώτο Θέμα», ο πρόεδρος της Ελληνικής Κοινωνίας Αποτέφρωσης, Αντώνης Αλακιώτης, επιτίθεται στην Εκκλησία για το θέμα της άρνησης της αποτέφρωσης, παρουσιάζοντάς την ως… οπισθοδρομική!

Ο κ. Αλακιώτης είναι πρόεδρος του Αποτεφρωτηρίου Ριτσώνας, το οποίο λειτουργεί στη χώρα μας από το 2019. Σε συνέντευξή του από εκείνο τον καιρό είχε πει για το πώς του «φυτεύτηκε» η ιδέα να ξεκινήσει μια πολυετή προσπάθεια για να λειτουργήσει το πρώτο αποτεφρωτήριο στην Ελλάδα:

«Δεν είχα φανταστεί ποτέ ότι θα ασχολούμουν με τη διαδικασία αποτέφρωσης νεκρών. Είχα το μαγαζί μου, το χαρτοπωλείο μου. Πουλούσα βιβλία, τετράδια, μολύβια… Μέχρι που ένας αγαπημένος μου φίλος μου ζήτησε, όταν πεθάνει, να μετατραπεί η σορός του σε τέφρα. Του έδωσα την υπόσχεση χωρίς να ξέρω τι δυσκολίες θα συναντήσω”. “Ο φίλος μου πέθανε. Κι εγώ εδώ και 23 χρόνια μαζί με άλλους συνοδοιπόρους της ζωής μου παλέψαμε να πείσουμε ανθρώπους που ήταν βουλευτές ή δήμαρχοι να διαμορφωθεί το νομοθετικό πλαίσιο για να φτάσουμε μέχρι εδώ», είχε πει ο κ. Αλακιώτης.

Μια σημαντική λεπτομέρεια: o φίλος που ενέπνευσε το όραμα του κ. Αλακιώτη ήταν βουδιστής, όπως ο ίδιος έχει αποκαλύψει σε μια μεταγενέστερη συνέντευξή του. Μια (άθεη ουσιαστικά) θρησκεία που προτιμά την καύση των νεκρών.

Απολύτως θεμιτό και λογικό να κηδεύεται ο κάθε αλλόθρησκος σύμφωνα με αυτά που ορίζει η θρησκεία του. Εκείνοι που πιστεύουν σε ανατολικές θρησκείες ή οι άθεοι που πιστεύουν στον εκμηδενισμό του σώματος, ας κάνουν ό,τι θέλουν. Ως εδώ θα ήταν όλα καλά, αν ο Αντώνης Αλακιώτης δεν έκανε επίθεση (!) στην Ορθόδοξη Εκκλησία, στηρίζοντας ότι οφείλει και εκείνη να υιοθετήσει ως επιλογή και την καύση των νεκρών!

Γράφει ο κ. Αλακιώτης στο κείμενό του:

«Ο λόγος που καμιά κυβέρνηση δεν είχε νομοθετήσει μέχρι το 2006 να είναι δυνατή η αποτέφρωση των νεκρών στην Ελλάδα ήταν η διαχρονικά αντίθετη στάση της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος στην αποτέφρωση των νεκρών. Η στάση αυτή παραμένει μέχρι σήμερα με βασικό επιχείρημα την παράδοση στην ταφή».

Ξεκινά κατευθείαν με παραπληροφόρηση ο κ. Αλακιώτης. Η αρνητική θέση της Εκκλησίας απέναντι στην αποτέφρωση, δεν είναι θέμα παράδοσης μόνο. Είναι κυρίως θέμα θεολογίας. Ο άνθρωπος «σπείρεται εν φθορά, εγείρεται εν αφθαρσία», γράφει ο Απόστολος Παύλος προς Κορινθίους. Ακριβώς αυτόν τον συμβολισμό έχουν και τα κόλλυβα. Όπως ο σπόρος του σιταριού νεκρώνεται στη γη και έπειτα βλασταίνει, έτσι και το σώμα του ανθρώπου υπόκειται στη φθορά και θα αναστηθεί κατά τη Δευτέρα Παρουσία.

Ο Χριστός ετάφη, οι Απόστολοι ετάφησαν, οι Άγιοι ετάφησαν. Κανένας πατέρας της εκκλησίας δεν κάηκε ηθελημένα. Το σώμα του χριστιανού είναι δοχείο του Αγίου Πνεύματος. Βαφτίστηκε, μυρώθηκε, αγιάστηκε, έλαβε Χριστό με τη Θεία Κοινωνία, προσευχήθηκε, νήστεψε. Αυτά τα οστά που αγκαλιάζει η γη είναι ιερά όσο τίποτα. Αναμένουν την Ανάσταση. Τα λείψανα των Αγίων τα ευλαβούμαστε, τα προσκυνούμε σαν θησαυρούς θείας χάριτος. Πολλά λείψανα πραγματοποιούν καταπληκτικά θαύματα. Άλλα παραμένουν άφθαρτα αψηφώντας τους βιολογικούς νόμους. Δεν λατρεύουμε την ύλη των λειψάνων, αλλά το αγιασμένο αποτύπωμα ενός αθλητή της πίστεως που στεφάνωσε ο Χριστός.

«Γη ει και εις γην απελεύση», λέει στο βιβλίο της Γένεσης. Είμαστε χώμα και στο χώμα καταλήγουμε. Χωματένιος ο Αδάμ, χωματένιοι και οι απόγονοί του. Μνήμη θανάτου και επίγνωση προορισμού. Βασική προϋπόθεση για να ταπεινωνόμαστε όσο είμαστε εν ζωή. Ενώ η καύση περιέχει εξαιρετική οίηση. Μια ανταρσία στη βιολογική τάξη. Θα καταστραφώ όπως θέλω ΕΓΩ, σου λέει. ΕΓΩ θα ορίσω τη ζωή μου και τον θάνατό μου.

Ο Αντώνης Αλακιώτης γράφει παρακάτω:

«Αξίζει να σημειωθεί ότι όλες οι Ελληνόφωνες Εκκλησίες του κόσμου (Ευρώπη, Αμερική, Καναδά και Αυστραλία) παρέχουν κατ΄ οικονομία την εξόδιο ακολουθία στους συγγενείς των νεκρών που επιλέγουν την αποτέφρωση. Έτσι ζούμε το τραγελαφικό, Έλληνας μόνιμος κάτοικος του εξωτερικού εάν πεθάνει στο εξωτερικό να προσφέρει η Ορθόδοξη Εκκλησία την εξόδιο ακολουθία στους συγγενείς, ενώ εάν πεθάνει στην Ελλάδα μόνο ένα τρισάγιο….»

Το γεγονός ότι κάποιες Εκκλησίες του εξωτερικού (όχι στο σημείο που περιγράφει ο Αλακιώτης) έχουν λοξοδρομήσει στο ζήτημα της αποτέφρωσης, δεν σημαίνει ότι πρέπει να τις ακολουθήσουμε και εμείς στην Ελλάδα. Ίσα – ίσα που τιμά την Εκκλησία της Ελλάδας ότι έχει κρατήσει την ορθή – θεολογικά – στάση.

Το να κηδεύεις ορθόδοξα έναν χριστιανό που έχει επιλέξει να καεί, αποτελεί χλεύη για τα ίδια τα λόγια που διαβάζονται στη Νεκρώσιμο Ακολουθία:

«Ὁ παλάμῃ ἐκ μὴ ὄντων πλάσας με, καὶ εἰκόνι σου θείᾳ τιμήσας, παραβάσει ἐντολῆς δὲ πάλιν με ἐπιστρέψας, εἰς γῆν ἐξ ἧς ἐλήφθην…», που σημαίνει «Εσύ που με το χέρι σου με έπλασες από το μηδέν και με τίμησες με τη θεία σου εικόνα, αφού παρέβηκα την εντολή σου με γύρισες πάλι στη γη από την οποία προέρχομαι».

«Καὶ εἶδον τὰ ὀστᾶ τὰ γεγυμνωμένα καὶ εἶπον· ἆρα τίς ἐστι, βασιλεὺς ἢ στρατιώτης, ἢ πλούσιος ἢ πένης, ἢ δίκαιος ἢ ἁμαρτωλός; Ἀλλὰ ἀνάπαυσον, Κύριε, μετὰ Δικαίων τὸν δοῦλόν σου, ὡς φιλάνθρωπος», που σημαίνει «είδα με το νου μου τα μνήματα και τα άσαρκα οστά και είπα ‘’Άρα ποιος είναι βασιλιάς ή στρατιώτης; Πλούσιος ή φτωχός; Δίκαιος ή αμαρτωλός; Αλλά ανάπαυσε Κύριε με τους δίκαιους τον δούλο Σου, ως φιλάνθρωπος».

«Διὸ πάλιν εἰς γῆν ἐξ ἧς ἐλήφθη, κατεδίκασας ἐπιστρέφειν, Κύριε, καὶ αἰτεῖσθαι τὴν ἀνάπαυσιν», που σημαίνει «Γι’ αυτό πάλι στη γη απ’ όπου προήλθε η ύλη του, αναγκαστικά επιστρέφει, Κύριε, ζητώντας σου την ανάπαυση».

Και ο πλέον συνταρακτικός λόγος της Νεκρώσιμης Ακολουθίας, που όμως είναι άρρηκτα συνδεδεμένος με το αγιοπατερικό πνεύμα της συντριβής και του συλλογισμού της ματαιότητας μας, μπροστά στον σωματικό θάνατο:

«Ἐξέλθωμεν καὶ ἴδωμεν ἐν τοῖς τάφοις, ὅτι γυμνὰ ὀστέα ὁ ἄνθρωπος, σκωλήκων βρῶμα καὶ δυσωδία καὶ γνῶμεν τίς ὁ πλοῦτος, τὸ κάλλος, ἡ ἰσχὺς καὶ ἡ εὐπρέπεια».

Τι σχέση έχουν όλα αυτά με έναν άνθρωπο που αποτεφρώθηκε; Σε ποια γη επέστρεψε; Για ποια ματαιότητα θα μας μιλήσουν τα μηδενισμένα απομεινάρια του; Ποια θεολογία, ποια συγχώρεση, ποιο έλεος φωνάζει ο απρόσωπος κονιορτός; Τι μας λέει ο κ. Αλακιώτης να κάνουμε; Να μυκτηρίζουμε τον Θεό με ασυνάρτητα λόγια; Ή να αλλάξουμε τα λόγια της αρχαίας Ακολουθίας του Αγίου Ιωάννου του Δαμασκηνού, για να αποκτήσει… πελατεία ο Αλακιώτης και όσοι άλλοι ξερογλείφονται να ανοίξουν μπίζνες με τα κρεματόρια;

Ο κ. Αλακίωτης γράφει παρακάτω:

«Γνωρίζουμε όλοι ότι και η εκταφή των νεκρών (μια πράξη μακάβρια για τους συγγενείς και τη μνήμη του νεκρού) δεν ήταν στις παραδόσεις του Χριστιανισμού, όμως κατ΄ οικονομία η Εκκλησία την δέχτηκε. Άλλωστε τι διαφορά υπάρχει από την τελική κατάληξη των οστών στα χωνευτήρια που όταν χωνεύουν γίνονται στάχτες, όπως στάχτες καταλήγουν τα οστά των νεκρών με την διαδικασία της αποτέφρωσης»

Μάλιστα. Μακάβρια είναι η… εκταφή, και δεν είναι μακάβριο να κατακαίγεται η σορός του αγαπημένου σου ανθρώπου, να θρυμματίζονται τα οστά με εργαλεία και έπειτα να μπαίνουν στο… μπλέντερ για να γίνουν σκόνη! Γιατί μην ξεχνιόμαστε, όσοι μιλούν για «στάχτη» και «τεφροδόχο», απλά χρησιμοποιούν παραπλανητικές έννοιες που τους βολεύουν. Στην πραγματικότητα μιλάμε για σκόνη οστών από ηλεκτρικό κονιορτοποιητή, ανακατεμένη με τέφρα. Μιλάμε για κανονικό εκμηδενισμό του σώματος. Ασέβεια όσο δεν πάει.

Στον αντίποδα, η εκταφή είναι πράξη που απορρέει απόλυτο σεβασμό για το ανθρώπινο σώμα. Ο νεκρός όχι μόνο δεν εκμηδενίζεται, αλλά παρατείνεται η τιμή στα λείψανα στο διηνεκές. Γίνεται τρισάγιο, τα οστά συγκεντρώνονται με προσευχή και ευλάβεια, πλένονται με νερό και κρασί, τοποθετούνται σε οστεοφυλάκιο. Καίει μπροστά τους καντήλι. Τις περισσότερες φορές η εκταφή γίνεται αναγκαστικά, λόγω έλλειψης χώρου στα κοιμητήρια. Οι εκταφές είναι παράδοση και στα Μοναστήρια. Πολλοί οι άγιοι που έχουν ανακαλυφθεί από εκταφές.

Η εκταφή μπορεί να είναι μακάβρια μόνο για κάποιον που τρέμει και ξορκίζει την ιδέα του θανάτου. Δηλαδή για κάποιον ολιγόπιστο ή κάποιον άπιστο που πιστεύει ότι κάτω απ’ την ταφόπλακα εκμηδενίζεται η ύπαρξή μας. Για τους συνειδητούς χριστιανούς η εκταφή φέρνει συγκίνηση, φέρνει δέος, φέρνει περισυλλογή, φέρνει κατάνυξη και βέβαιη ελπίδα για την Ανάσταση. Αισθήματα που ούτε κατά διάνοια δεν μπορεί να εξεγείρει η ψυχρή πράξη της αποτέφρωσης.

Τα χωνευτήρια δεν κάνουν… στάχτες τα οστά. Ο κ. Αλακιώτης λέει ό,τι του κατέβει. Τα οστά μπορούν να διατηρηθούν για πάρα πολλούς αιώνες, και μάλιστα αυτό είναι άλλο ένα επιχείρημα υπέρ της ταφής, αφού η σοφία του Θεού έδωσε μια υπερθαύμαστη αντοχή στα οστά (η οποία παραβιάζεται με την κονιορτοποίησή τους στα αποτεφρωτήρια). Ίσα – ίσα που η ταφή είναι απολύτως φυσική διαδικασία σε σχέση με την καύση. Όλα τα ζώα, όλα τα φυτά, όλοι οι οργανισμοί σε κανονικές συνθήκες αποσυντίθενται και η ύλη τους διασπάται φυσικά. Μόνο ο επηρμένος άνθρωπος γίνεται εκουσίως παρανάλωμα του πυρός.

Όσο για τα χωνευτήρια, κακώς καταλήγουν οστά εκεί. Δυστυχώς γίνεται για ανθρώπους που δεν τους αναζητεί κανείς. Είναι ένα παρακμιακό σύμπτωμα της βιομηχανοποίησης του θανάτου που προωθούν πολλοί Δήμοι. Και είναι και συνέπεια της γενικότερης αδιαφορίας που κατακλύζει όλο και περισσότερο την κοινωνία μας. Όλα τα σώματα νεκρών αξίζουν σεβασμού. Παρόλα αυτά η καύση νεκρών είναι πιο βέβηλη πράξη ακόμα και από το χωνευτήρι. Ακόμα και στο χωνευτήρι δεν καταστρέφεται το οστό από ανθρώπινο χέρι, σαν να είναι μάζα προς ανακύκλωση.

Στο τέλος του κειμένου του, ο Αντώνης Αλακιώτης σχολιάζει:

«Η αυστηρή αυτή στάση της Ιεράς Συνόδου στην επιλογή της αποτέφρωσης συχνά προτρέπει συγγενείς νεκρών που η τελευταία τους επιθυμία ήταν η αποτέφρωση να μην την σεβαστούν και αντί να τους αποτεφρώσουν να τους θάβουν. Αυτό δεν είναι μισαλλοδοξία; αυτό δεν είναι αμαρτία; αυτό δεν είναι προσβολή νεκρού; Αυτό είναι ντροπή για τον πολιτισμό μας. Μια εκκλησία σύγχρονη θα πρέπει να είναι συμπονετική και παρηγορητική στους συγγενείς των νεκρών που επέλεξαν την αποτέφρωση και όχι τιμωρός».

Η Εκκλησία πολύ καλά κάνει και προτρέπει συγγενείς νεκρών να θάπτονται, όπως εξηγήσαμε παραπάνω. Αυτό είναι το σωστό πνευματικά, θεολογικά, παραδοσιακά. Ωστόσο αν οι συγγενείς θέλουν ντε και καλά να εκπληρώσουν την αντιχριστιανική επιθυμία του νεκρού, ας απευθυνθούν στο αποτεφρωτήριο του κ. Αλακιώτη για πολιτική κηδεία. Κανείς δεν τους εμποδίζει.

Αλίμονο αν η Εκκλησία άλλαζε τη θεολογία της και τις παραδόσεις της, σύμφωνα με την κάθε ευχή νεκρού ή ζωντανού! Δηλαδή αν η επιθυμία του νεκρού ήταν να τον… ταριχεύσουν, θα όφειλε η Εκκλησία να το… σεβαστεί κι αυτό; Είναι σοβαρά πράγματα αυτά που λέει ο κ. Αλακιώτης; Για ποια μισαλλοδοξία μας μιλάει; Εφόσον κάποιος είναι χριστιανός, δεν μπορεί να είναι… «αλλόδοξος». Και άρα δέχεται τη θεολογική τάξη της Εκκλησίας. Εάν δεν τη δέχεται, δεν είναι χριστιανός. Πόσο πιο ξεκάθαρα να το πούμε; Αμαρτία και προσβολή νεκρού είναι η καύση, όπως εξηγήσαμε παραπάνω.

Ο λόγος του Θεού είναι αιώνιος, και άρα δεν είναι δόκιμο να ζητάμε… εκσυγχρονισμό σε κάτι το αιώνιο. Ντροπή για τον πολιτισμό μας, είναι να θέλει ο κ. Αλακιώτης να επιβληθούν στην Ελλάδα τα μηδενιστικά ταφικά έθιμα των Βουδιστών και των Ινδουιστών. Τα απότοκα της ειδωλολατρίας. Η κυρίαρχη παράδοση της Ελλάδας από τα αρχαία χρόνια είναι η ταφή και ο σεβασμός στο σώμα. Και μεγαλύτερη συμπονετική και παρηγορητική αλήθεια από τη μέλλουσα Ανάσταση, δεν μπορεί να υπάρξει κ. Αλακιώτη. Τζάμπα ψάχνετε πελατολόγιο για τις αναδουλειές σας στο μεγαλείο του κατά Χριστόν θανάτου. Περιοριστείτε στα του οίκου σας. Εκεί στο ψυχρό, απρόσωπο και βιομηχανικό περιβάλλον των κρεματορίων σας.

Οι δικοί μας νεκροί «καθεύδουν». Κοιμούνται. Αναμένουν τη σάλπιγγα του Χριστού στο κοιμητήριο. Δεν θα γίνουν απομεινάρια του κονιορτοποιητή σας.

Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Ελευθέριος Ανδρώνης: Μόνο ο Θεός σώνει αυτή τη χώρα – Παραδέχτηκε παράδοση κυριαρχίας ο Χ.Ροζάκης: «Ζητάμε την άδεια των Τούρκων για ό,τι κάνουμε στο Αιγαίο»

Μόνο ο Θεός σώνει αυτή τη χώρα – Παραδέχτηκε παράδοση κυριαρχίας ο Χ.Ροζάκης: «Ζητάμε την άδεια των Τούρκων για ό,τι κάνουμε στο Αιγαίο»

Εθνική μειοδοσία με τη «βούλα» του Χρήστου Ροζάκη - Την ίδια στιγμή η κυβέρνηση τοποθετεί τουρκόφιλους υφυπουργούς σε θέσεις - κλειδιά

Ελευθέριος Ανδρώνης
Ελευθέριος Ανδρώνης: «Γυναίκα σε Λεωφορείο»: Η Ελλάδα έχασε το λεωφορείο της αισθητικής

«Γυναίκα σε Λεωφορείο»: Η Ελλάδα έχασε το λεωφορείο της αισθητικής

Τραγικό άγαλμα στη Θεσσαλονίκη, που συμβολίζει τη... γυναίκα - Πως γίνεται να ορφάνεψε από έμπνευση η Ελλάδα, με τέτοιο πολιτισμό;

Ελευθέριος Ανδρώνης
Ελευθέριος Ανδρώνης: Βλασφημία στην Εθνική Πινακοθήκη: Περί τέχνης, ορίων και άλλων «δαιμονίων»

Βλασφημία στην Εθνική Πινακοθήκη: Περί τέχνης, ορίων και άλλων «δαιμονίων»

Απαντήσεις για τις πιο χιλιοειπωμένες ανοησίες που ακούστηκαν προς υπεράσπιση των βλάσφημων έργων στην Εθνική Πινακοθήκη

Ελευθέριος Ανδρώνης
Ελευθέριος Ανδρώνης: Σφαγή χριστιανών στη Συρία: Την προδοτική σιωπή των κυβερνώντων, να την καλύψουμε με τη δική μας κραυγή

Σφαγή χριστιανών στη Συρία: Την προδοτική σιωπή των κυβερνώντων, να την καλύψουμε με τη δική μας κραυγή

Αποτροπιασμός με την ξέφρενη κατάσταση στη Συρία - Ελλάδα και Ευρωπαϊκή ένωση νίπτουν τας χείρας τους στο πηχτό αίμα των χριστιανών μαρτύρων

Ελευθέριος Ανδρώνης
Ελευθέριος Ανδρώνης: Ως εδώ με τη βλασφημία τους – Με χρήματα των φορολογουμένων χριστιανών εκτίθενται αυτά τα εκτρώματα στην Εθνική Πινακοθήκη!

Ως εδώ με τη βλασφημία τους – Με χρήματα των φορολογουμένων χριστιανών εκτίθενται αυτά τα εκτρώματα στην Εθνική Πινακοθήκη!

Εθνική... τερατοθήκη! - Για 9 μήνες θα προβάλλονται σε δημόσιο ίδρυμα τα τερατουργήματα βλασφημίας στην Παναγία και τους Αγίους μας

Ελευθέριος Ανδρώνης
Ελευθέριος Ανδρώνης: Κυριάκος Μητσοτάκης – Τέμπη: Το αλαζονικό «bot» που γιουχάρει όλη η χώρα, ξεπέρασε κάθε ρεκόρ αναισχυντίας

Κυριάκος Μητσοτάκης – Τέμπη: Το αλαζονικό «bot» που γιουχάρει όλη η χώρα, ξεπέρασε κάθε ρεκόρ αναισχυντίας

Αμετανόητος, προκλητικός, αλαζόνας, ο Μητσοτάκης κούνησε το δάχτυλο στον λαό, αντί να λάβει το ιστορικό μήνυμα της 28ης Φεβρουαρίου

Ελευθέριος Ανδρώνης
Ελευθέριος Ανδρώνης: Τέμπη: «Όλα αλλάζουν όταν εσύ αλλάζεις» – Οι 57 ψυχές έβαλαν τον ελληνικό λαό ξανά στις ράγες της ιστορίας

Τέμπη: «Όλα αλλάζουν όταν εσύ αλλάζεις» – Οι 57 ψυχές έβαλαν τον ελληνικό λαό ξανά στις ράγες της ιστορίας

Με μπροστάρηδες τις οικογένειες των νεκρών, ο Έλληνας θυμήθηκε ξανά από τι είναι φτιαγμένος - Το μεγαλειώδες συλλαλητήριο θα αφήσει ιστορία

Ελευθέριος Ανδρώνης
Ελευθέριος Ανδρώνης: Έλεος πια! – Ούτε το αίμα των Τεμπών και τα ρίχτερ των σεισμών δεν μας κάνουν να παρατήσουμε τα καρναβάλια;

Έλεος πια! – Ούτε το αίμα των Τεμπών και τα ρίχτερ των σεισμών δεν μας κάνουν να παρατήσουμε τα καρναβάλια;

Καρναβάλια ακόμα και τώρα; - Πένθος μόνο την 28η Φεβρουαρίου και μετά ξεφάντωμα; - Τι άλλο πρέπει να γίνει για να σοβαρευτούμε;

Ελευθέριος Ανδρώνης
Ελευθέριος Ανδρώνης: Συλλαλητήριο – Τέμπη: Να φυσήξει επιτέλους οξυγόνο σε αυτή τη χώρα

Συλλαλητήριο – Τέμπη: Να φυσήξει επιτέλους οξυγόνο σε αυτή τη χώρα

Χωρίς κομματικές αγκυλώσεις - Με μόνα αιτήματα τη δημοκρατική κάθαρση και τη δικαίωση, είμαστε ενώπιον της μεγαλύτερης συγκέντρωσης της μεταπολίτευσης

Ελευθέριος Ανδρώνης
Ελευθέριος Ανδρώνης: Σκάνδαλο USAID: Ξεμπροστιάζεται η εωσφορική ατζέντα και τα παπαγαλάκια της στην Ελλάδα

Σκάνδαλο USAID: Ξεμπροστιάζεται η εωσφορική ατζέντα και τα παπαγαλάκια της στην Ελλάδα

Ο ασκός του Αιόλου άνοιξε και δεν προβλέπεται να κλείσει - Πολλοί είναι εκείνοι στην Ελλάδα που έχουν χάσει τον ύπνο τους

Ελευθέριος Ανδρώνης
Ελευθέριος Ανδρώνης: Βασίλης Καλογήρου: Αιωνία αυτού η μνήμη – Ο ουρανός γιορτάζει έναν μάρτυρα, πριν την ώρα που θα «μιλήσει»

Βασίλης Καλογήρου: Αιωνία αυτού η μνήμη – Ο ουρανός γιορτάζει έναν μάρτυρα, πριν την ώρα που θα «μιλήσει»

Το χαμόγελο του Βασίλη μας κερνάει λίγη από τη χαρά που απολαμβάνει στον παράδεισο - Αντικρύζουμε με δέος εκείνον και την ηρωίδα μητέρα του

Ελευθέριος Ανδρώνης
Ελευθέριος Ανδρώνης: Αυτή τη θρησκεία αίματος στηρίζει η woke κουλτούρα – Δολοφονήθηκε ο πρώτος ανοιχτά γκέι ιμάμης στον κόσμο

Αυτή τη θρησκεία αίματος στηρίζει η woke κουλτούρα – Δολοφονήθηκε ο πρώτος ανοιχτά γκέι ιμάμης στον κόσμο

Ο 57χρονος ιμάμης, Muhsin Hendricks, δολοφονήθηκε από φανατικούς μουσουλμάνους - Την ίδια ώρα οι ΛΟΑΤΚΙ+ λένε εμάς τους χριστιανούς... «σκοταδιστές»

Ελευθέριος Ανδρώνης
Ελευθέριος Ανδρώνης: Χριστόφορος Ζαραλίκος: Η τρισάθλια αφίσα της παράστασής του, που χλευάζει τον Χριστό – Όπου δεν χωρούν ταλέντο – χωρούν τη βλασφημία

Χριστόφορος Ζαραλίκος: Η τρισάθλια αφίσα της παράστασής του, που χλευάζει τον Χριστό – Όπου δεν χωρούν ταλέντο – χωρούν τη βλασφημία

Χριστιανοφοβικός ρατσισμός - Εμπαίζει τον Χριστό ένας κωμικός που υποτίθεται ότι μάχεται για τα Τέμπη - ενώ πολλές οικογένειες θυμάτων στηρίζονται στον Θεό

Ελευθέριος Ανδρώνης
Ελευθέριος Ανδρώνης: ΠτΔ – Κώστας Τασούλας: Ήττα της Δημοκρατίας – Εξελέγη ο «κομματάρχης» της ΝΔ σε ένα στημένο μονόπρακτο χωρίς λαϊκή αποδοχή

ΠτΔ – Κώστας Τασούλας: Ήττα της Δημοκρατίας – Εξελέγη ο «κομματάρχης» της ΝΔ σε ένα στημένο μονόπρακτο χωρίς λαϊκή αποδοχή

Συνεχίζεται η κατρακύλα του αξιώματος μετά τη Σακελλαροπούλου - Με ΠτΔ Τασούλα η Δημοκρατία ηττήθηκε από τα... αποδυτήρια

Ελευθέριος Ανδρώνης
Ελευθέριος Ανδρώνης: Εισαγωγή στο Άγιο Τριώδιο: Τα «αλητόπαιδα» μαζεύονται πίσω στη μάνα Εκκλησία

Εισαγωγή στο Άγιο Τριώδιο: Τα «αλητόπαιδα» μαζεύονται πίσω στη μάνα Εκκλησία

Ζητά η ψυχή από μόνη της να πάρει οξυγόνο Χριστού - Στην πιο ευλογημένη περίοδο του χρόνου, να εισέλθουμε με το ταπεινό πνεύμα του Τελώνη

Ελευθέριος Ανδρώνης
Ελευθέριος Ανδρώνης: Τέμπη: Δεν ξεχνάμε, δεν αποπροσανατολιζόμαστε – Όσο ήταν έγκλημα η έκρηξη, τόσο ήταν και η σύγκρουση

Τέμπη: Δεν ξεχνάμε, δεν αποπροσανατολιζόμαστε – Όσο ήταν έγκλημα η έκρηξη, τόσο ήταν και η σύγκρουση

Σύγκρουση - έκρηξη - συγκάλυψη: Αυτό είναι το τρίπτυχο του εγκλήματος που δεν επιτρέπεται να αποσιωπηθεί σε κανένα από τα 3 μέρη του

Ελευθέριος Ανδρώνης
Ελευθέριος Ανδρώνης: Για κάθε Άγγελο του κόσμου

Για κάθε Άγγελο του κόσμου

Ας αφήσουμε τις κατάρες στους ενόχους και τις υποκριτικές κατηγορίες στον Θεό - Τη συγγνώμη στον Άγγελο την οφείλουμε πρώτα εμείς οι ίδιοι

Ελευθέριος Ανδρώνης
Ελευθέριος Ανδρώνης: Εκτρώσεις: Φρίκη με τον ρατσισμό των πάνελ για τα αγέννητα ΑμΕΑ – «Να αφήνουμε τα μωρά με σύνδρομο Down και αυτισμό να γεννιούνται;»

Εκτρώσεις: Φρίκη με τον ρατσισμό των πάνελ για τα αγέννητα ΑμΕΑ – «Να αφήνουμε τα μωρά με σύνδρομο Down και αυτισμό να γεννιούνται;»

Δεν χωράει ανθρώπινος νους τις αθλιότητες που ακούστηκαν σε εκπομπή του Alpha - Τύφλα να 'χει η ευγονική των Ναζί!

Ελευθέριος Ανδρώνης