Το PAOK TV κάνει τον ΠΑΟΚ δέσμιο στη μασχάλη της αυλής

Χλωμό να βγει κερδισμένος ο ΠΑΟΚ από το PAOK TV στο τέλος της σεζόν.
Το PAOK TV κάνει τον ΠΑΟΚ δέσμιο στη μασχάλη της αυλής

PAOK TV: Η εικόνα του ΠΑΟΚ την τελευταία διετία στον αγωνιστικό χώρο ήταν τέτοια που το πρόδιδε. Το πρωτάθλημα έρχεται. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα, τόσο για τον κόσμο του Δικεφάλου του Βορρά, όσο και για τους ουδέτερους παρατηρητές (και τους… εχθρούς) ο τίτλος να περάσει ως κάτι αναμενόμενο. Ως το φυσικό επακόλουθο της ισχυρής ομάδας που δημιουργήθηκε.

Στην πραγματικότητα όμως, ο ΠΑΟΚ εξαργύρωσε την αγάπη ενός κόσμου που δεν τον πρόδωσε ποτέ. Είναι σχεδόν ακατόρθωτο να μεγαλώνουν γενιές και γενιές Παοκτσήδων χωρίς τίτλους και ειδικά πρωταθλήματα. Η ομάδα της Θεσσαλονίκης το έκανε. Μετά από 34 χρόνια. Συνοδεύτηκε από ένα αήττητο σερί αγώνων σε όλη αυτήν την πορεία τίτλου και το πρώτο νταμπλ στην ιστορία του συλλόγου.

Το καλοκαίρι του νταμπλούχου ΠΑΟΚ έφυγε κι αφήνει πίσω του, κυριολεκτικά, συντρίμμια. Αποχώρηση του προπονητή, αποκλεισμός από τη συνέχεια των ευρωπαϊκών διοργανώσεων, αδυναμία ενίσχυσης λόγω του FFP. Μια εντελώς αλλιώτικη κατάσταση από αυτή που θα περίμενε κανείς μετά την πιο ιστορική σεζόν του συλλόγου.

Οι άνθρωποι που καλύπτουν το ρεπορτάζ, τα sites που έχουν επιρροή στον κόσμο και γενικότερα ο περίγυρος είναι φανερό πως απλώνουν το πόδι πιο μακριά από εκεί που φτάνει το πάπλωμα. Κι αν τώρα είναι ακόμα καλοκαίρι και μπορεί αν μην χρειάζεται, ο χειμώνας θα είναι βαρύς και δύσκολος.

Προβάλλεται σαν επιτυχία τα 500.000 ευρώ από τους αγώνες με Παναιτωλικό και Σλόβαν. Μιλούν μάλιστα για… καθαρά έσοδα στην ΠΑΕ. Σε πρώτη φάση πρέπει να ειπωθεί πως το ματς με τη Σλόβαν θα έπρεπε να πουληθεί μόνο του. Δεν πρέπει να μπει στην εξίσωση της όλης διαδικασίας και δεν είναι μέρος των δικαιωμάτων του πρωταθλήματος.

PAOK TV: Τα κόστη… 

Ας βάλουμε όμως τα πράγματα σε μία (λογική) σειρά. Χωρίς να κουράσουμε με πολλά πολλά. Ο ΠΑΟΚ έχει να δώσει ακόμα 18 εντός έδρας αγώνες πρωταθλήματος (13 στην κανονική διάρκεια και πέντε στα πλέι οφ). Το κόστος για την παρακολούθηση του κάθε αγώνα είναι 4.99 ευρώ. Αν αφαιρέσουμε το 24% του ΦΠΑ τότε το ποσό που καρπώνεται ο σύλλογος είναι περίπου 4 ευρώ, έτσι για να το έχουμε και στρογγυλά. Να πούμε σαν μέσο όρο (καλή τη πίστει) ένα μέσο όρο 50.000 συνδρομητών σε κάθε ματς. Πέντε χιλιάδες πάνω δηλαδή από το ματς του Παναιτωλικού και της Σλόβαν. Μην ξεχνάτε πως εκεί το ενδιαφέρον ήταν τεράστιο λόγω του ότι ο ΠΑΟΚ έπαιζε… ρέστα πρόκρισης και στο ματς με τους Αγρινιώτες, ήταν και η δήλωση στήριξη του φίλαθλου κοινού προς την ΠΑΕ στον… πόλεμο με τη συνδρομητική. Συνυπολογίζοντας και τις εκπτώσεις που θα προκύψουν από τα μαζικά πακέτα αγώνων που θα τεθούν προς πώληση, οι 50.000 μοιάζουν ένα λογικό νούμερο.

Συνεπώς πάμε σε έναν απλό πολλαπλασιασμό: 50.000 ευρώ Χ 18 ματς Χ 4 ευρώ. Σύνολο 3,6 εκατ. ευρώ. Περίπου 20.000 ανά παιχνίδια είναι τα κόστη παραγωγής ανά παιχνίδι, ήτοι 360 χιλιάδες για τα 18 ματς. Κάτι περισσότερο από 5.000 ευρώ το κόστος για Live Streaming μετάδοση σε 50.000 δέκτες. Άλλες 90 χιλιάδες ευρώ. Με προς τα πάνω στρογγυλοποιήσεις και μπόλικη καλή θέληση, ο ΠΑΟΚ θα βάλει στα ταμεία του 3 εκατ. ευρώ για τα φετινά εντός έδρας παιχνίδια του στο πρωτάθλημα. Περίπου 1,5 εκατ. πιο κάτω από αυτό που του πρόσφερε η Nova. Μην εισχωρήσουμε σε θέματα ποιότητας. Δηλαδή το ότι είναι αδύνατο μέσω διαδικτύου στην Ελλάδα να έχουμε σε Live Streaming HD εικόνα, όταν αυτή χρειάζεται 24 Mbps και στη χώρα μας στην καλύτερη να βρεις ένα 17άρι…

Η Nova

Κουτί ήρθε στην… αυλή το ενδιαφέρον του Βαγγέλη Μαρινάκη για αγορά ποσοστού της Nova. Πως αλλιώς θα δικαιολογούνταν μια τέτοια λανθασμένη σύλληψη και εκτέλεση ιδέας στη διοίκηση του ΠΑΟΚ και φυσικά στον Ιβάν Σαββίδη; Σε σχέση βέβαια με τα διαθέσιμα που υπήρχαν από την πρόταση της Nova. Η ευθύνη βαραίνει και τον ίδιο, ως προς την αδυναμία να φιλτράρει το σωστό από το λάθος.

Όσο ο νταμπλούχος Ελλάδας γίνεται βορά στο μικρόκοσμο της αυλής που έχει στηθεί στη Θεσσαλονίκη, η οποία δεν χορταίνει εξουσία και «κουμανταδοριλίκια» θα παραμένει «μικρός». Πόσο να μεγαλώσει άλλωστε κάτω από τη μασχάλη τους;

KANE LIKE ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ SPORTIME ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ ΠΡΩΤΟΣ ΟΛΑ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Follow sportime.gr

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Το PAOK TV κάνει τον ΠΑΟΚ δέσμιο στη μασχάλη της αυλής», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Γεράσιμος Μανωλίδης

Η λέξη Sport έμελλε να είναι συνδετική, όχι απλώς επαγγελματικά, αλλά σε κάθε βήμα της πορεία του. Από κολύμβηση, μπάσκετ μέχρι ποδόσφαιρο. Εκεί κάπου «έδεσε» στα γούστα του. Ανάλογη και η επαγγελματική πορεία που έχει ο Γεράσιμος Μανωλίδης. Από sport, σε sport! Από το site του Sport-Fm το 2008, γρήγορη μετάβαση την ίδια χρονιά στη SportDay που ασχολήθηκε με το διεθνές ποδόσφαιρο και το ρεπορτάζ του Ολυμπιακού. Εκεί έμεινε ως το 2017, χρονιά κατά την οποία κυκλοφόρησε το Sportime ξανά στα περίπτερα για να γίνει το πρώτο ηλεκτρονικό free press αθλητικό online έντυπο στη χώρα μας. Γενικός διευθυντής στο Sportime.gr πλέον, γράφει για ότι απασχολεί. Αθλητικό και μη…