ΝΙΚΟΣ ΜΠΟΥΡΛΑΚΗΣ

Κορυφαία και ως Ντένη Μαρκορά ή Σωτηρία Μπέλλου

Η Ντίνα Κώνστα υπήρξε σπουδαία ηθοποιός, που ερμήνευσε δύσκολους ρόλους στο Θέατρο αλλά μάλλον δεν την αδικεί που αγαπήθηκε περισσότερο ως «Ντένη Μαρκορά». Γράφει ο Νίκος Μπουρλάκης
Κορυφαία και ως Ντένη Μαρκορά ή Σωτηρία Μπέλλου

Κάθε επεισόδιο στη σειρά «Δύο Ξένοι» ήταν και μια ανυπομονησία για την επόμενη φαρμακερή ατάκα που θα πετούσε η Ντένη Μαρκορά.

Με όλο το σεβασμό στους υπόλοιπους συντελεστές, η Ντένη Μαρκορά και η Φλώρα Μπαρμπαρίτσα κατά την ταπεινή μου άποψη, έκαναν τη διαφορά στη σειρά. Οι μεταξύ τους διάλογοι ήταν και ένα σύνθημα για να μη σταματήσεις να γελάς. Κι εδώ που τα λέμε, η Ντίνα Κώνστα και η Χρυσούλα Διαβάτη (που έπαιξαν αντίστοιχα τους παραπάνω ρόλους) δε θα μπορούσαν να κάνουν κάτι διαφορετικό.

Η Ντίνα Κώνστα που μας άφησε πριν μερικές ώρες, υπήρξε σπουδαία ηθοποιός. Οι ερμηνείες της στο Θέατρο ήταν μοναδικές. Ειδικά στην «περιπλανώμενη ζωή μιας ρεμπέτισσας» όπου το περιεχόμενο ήταν η ζωή της Σωτηρίας Μπέλλου, υπήρξε μοναδική, υπέροχη, τεράστια!

Δεν υπάρχουν λόγια για να την περιγράψεις. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η καριέρα της άρχισε με δραματικούς ρόλους αλλά μέσα από την κωμωδία πήρε την ώθηση κι έγινε ιδιαίτερα δημοφιλής. Διότι πολύ απλά κατάφερε να ισορροπήσει ΑΡΙΣΤΑ, με το μοναδικό υποκριτικό της ταλέντο, ανάμεσα στην κωμωδία και στην γελοιότητα.

Έγινε αγαπημένη εκατομμυρίων Ελλήνων στο ρόλο που έπαιξε στη σειρά «Δύο Ξένοι». Η Ντένη Μαρκορά ήταν ένας ρόλος- αν το σκεφτείτε- ιδιαίτερα δύσκολος καθώς θα μπορούσε εύκολα να γίνει γελοίος και να αποτύχει.

Η Κώνστα κατάφερε χωρίς υπερβολές, χωρίς φιοριτούρες, να παίξει τόσο απλά και μοναδικά την Ντένη που καταξιώθηκε στη συνείδηση όλων κι έγινε αγαπητή. Δεν ήταν απλώς ο πιο συμπαθητικός χαρακτήρας στη σειρά, αλλά κάτι παραπάνω.

Το τρομερό ντύσιμο (με την ασορτί γούνα «αλεπούς») που γινόταν πράσινο όταν πήγαινε στο γήπεδο. Οι φαρμακερές ατάκες της. Οι ξαφνικές μεταστροφές από την ηρεμία και το χαμόγελο στην υστερία και τούμπαλιν! Το κοφτερό μυαλό που ξεπερνούσε την ιδέα της αφέλειας. Το αφ’ υψηλού ύφος που ξαφνικά γινόταν «πεζοδρόμιο» (και τούμπαλιν επίσης). Το ράντισμα με Evian στο πρόσωπο όταν άκουγε κάτι που την «τρέλαινε».

Οι διάλογοι με την Μαρούσκα σε ελληνικά και ρώσικα και με την Νινέτα (που δεν είδαμε ποτέ)!

Δεν είναι και τόσο μειωτικό το ότι «τράβηξε» περισσότερους προβολείς επάνω της ως Ντένη Μαρκορά. Παρότι πρωταγωνίστησε σε σπουδαίες τηλεοπτικές σειρές, όπως «Ο Συμβολαιογράφος» ή «Το μινόρε της αυγής» και δεκάδες ακόμα (πχ «το δις εξαμαρτείν» ή «ο θησαυρός της Αγγελίνας» κτλ).

Η ουσία βρίσκεται αλλού.

Η μεγάλη Ντίνα Κώνστα που υπήρξε δημοκράτισσα, συνειδητοποιημένη γυναίκα στη ζωή της ήθελε αρχικά να γίνει δημοσιογράφος επειδή θεωρούσε ότι ήταν μια δουλειά που δεν θα την έκανε να βαριέται.

Τελικά πήρε το σωστό δρόμο κι έζησε τη ζωή που ήθελε. Την αποχαιρετούμε με σεβασμό κι ευχάριστες αναμνήσεις.

 

 

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Κορυφαία και ως Ντένη Μαρκορά ή Σωτηρία Μπέλλου», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Νίκος Μπουρλάκης

Στις 5 Σεπτεμβρίου του 1989 δημοσιεύτηκε το πρώτο του κείμενο στο «7ήμερο του μπάσκετ» κι ακολούθησε μια μακρά διαδρομή σε «Φως των Σπορ», «Αθλητική Ηχώ», «Goal News» και από το 2017 στο «Sportime». Έχει εργαστεί σε ιστοσελίδες ως σχολιογράφος (sentragoal.gr, basketblog.gr μεταξύ άλλων), στα περιοδικά μπάσκετ «Τρίποντο» και «All Star Basket», στους ραδιοφωνικούς σταθμούς «Sentra 103,3» και «AlphaSport» όπως και ως υπεύθυνος Τύπου σε ομάδες της Basket League αλλά και στον ΕΣΑΚΕ. Επίσης εργάστηκε στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004 ενώ επί σειρά ετών ήταν καθηγητής στο New York College, στο ΙΕΚ Ομηρος και στο City Unity College