ΝΙΚΟΣ ΜΠΟΥΡΛΑΚΗΣ

Ο Μητσοτάκης καλύπτει την ανικανότητα με παροχές

Ο κόσμος πρέπει να καταλάβει ότι δε διορθώνεται το παραμικρό με χρήματα και αποζημιώσεις αλλά με επιμονή για ασφάλεια και Κράτος κανονικό
Ο Μητσοτάκης καλύπτει την ανικανότητα με παροχές

Σε μια ακόμα δύσκολη στιγμή ο Κυριάκος Μητσοτάκης έρχεται για να αποδείξει ότι ποντάρει σε πολιτική παροχών!

Όπως αναφέρει το ρεπορτάζ, ο Κυριάκος Μητσοτάκης επικοινώνησε με τους υπευθύνους της Αττικής Οδού και με δική του εντολή, θα δοθούν από 2 χιλιάδες ευρώ ως αποζημίωση ανά εγκλωβισμένο αυτοκίνητο! Και βέβαια η εταιρεία αποδέχτηκε αυτή την εντολή!

Βεβαίως να ξεκαθαρίσουμε ότι η ποινική και αστική ευθύνη δεν καλύπτεται και φυσικά κάθε ένας από τους 5 χιλιάδες εγκλωβισμένους ή όλοι μαζί μπορούν να προχωρήσουν σε περαιτέρω κινήσεις. Η κίνηση αυτή όμως δείχνει όχι μόνο ότι ο Κυριάκος Μητσοτάκης πιστεύει ότι η πολιτική παροχών μπορεί να καλύψει τα πάντα αλλά και ότι μας βλέπει σαν αριθμούς.

Οι άνθρωποι αυτοί που παραμένουν ΕΓΚΛΩΒΙΣΜΕΝΟΙ στο «καλύτερο κι ασφαλέστερο» οδικό δίκτυο μιας ευρωπαϊκής πρωτεύουσας το 2022, κινδύνευσαν! Αυτό είναι κάτι που δεν καλύπτεται ούτε με εντολές πρωθυπουργού για διχίλιαρα (που σημαίνει ότι η Αττική Οδός με 10 εκατομμύρια ευρώ «καθάρισε») ούτε με επικοινωνιακές κορώνες.

Μόνο η ψυχική οδύνη αυτών των ανθρώπων, δε μπορεί να συγκριθεί με τίποτα.

Ο κόσμος θέλει να αισθάνεται ασφάλεια και να γνωρίζει ότι ζει σε κανονικό Κράτος και όχι ότι ανά πάσα ώρα και στιγμή, κινδυνεύει. Να αισθάνεται ότι δε ζει κατά τύχη αλλά υπάρχουν οι κατάλληλες δομές κι αντιστάσεις για να τον προστατεύουν.

Αυτό που ζούμε τα τελευταία 24ωρα δεν είναι απλώς εξευτελιστικό αλλά κάτι πολύ χειρότερο. Και η κατάσταση φτάνει στο απροχώρητο όταν αναλογίζεσαι ότι σε βλέπουν σαν αριθμό και με διχίλιαρα όταν έχεις περάσει όλα αυτά, πιστεύουν ότι όλα «σβήνουν». Ή έστω ότι μερικοί θα κάνουν πίσω.

Θα πρέπει να ξεπεράσουμε τις όποιες αντιστάσεις μας και να κάνουμε αυτά που πρέπει. Διότι πολλοί λένε «που να τρέχω τώρα, με τη γραφειοκρατία και την ταλαιπωρία» οπότε βολεύονται με δύο χιλιάρικα.

Νομίζετε ότι αυτό δεν το γνωρίζουν;

Α και κάτι τελευταίο: Γι’ αυτούς που δεν εγκλωβίστηκαν στην (ιδιωτικών συμφερόντων) Αττική Οδό αλλά στη (δημόσια) Λεωφόρο Μαραθώνος, ας πούμε, προβλέπεται κάτι;

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Ο Μητσοτάκης καλύπτει την ανικανότητα με παροχές», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Νίκος Μπουρλάκης

Στις 5 Σεπτεμβρίου του 1989 δημοσιεύτηκε το πρώτο του κείμενο στο «7ήμερο του μπάσκετ» κι ακολούθησε μια μακρά διαδρομή σε «Φως των Σπορ», «Αθλητική Ηχώ», «Goal News» και από το 2017 στο «Sportime». Έχει εργαστεί σε ιστοσελίδες ως σχολιογράφος (sentragoal.gr, basketblog.gr μεταξύ άλλων), στα περιοδικά μπάσκετ «Τρίποντο» και «All Star Basket», στους ραδιοφωνικούς σταθμούς «Sentra 103,3» και «AlphaSport» όπως και ως υπεύθυνος Τύπου σε ομάδες της Basket League αλλά και στον ΕΣΑΚΕ. Επίσης εργάστηκε στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004 ενώ επί σειρά ετών ήταν καθηγητής στο New York College, στο ΙΕΚ Ομηρος και στο City Unity College