BLOGGERS

Το δίδυμο Άρης – Μαλαματίνα «σαρώνει» ήδη!

Η συνεργασία Άρη - «Μαλαματίνα» που αποτελεί κίνηση.... ματ για αμφότερους, σε επικοινωνιακό και εμπορικό κομμάτι αντίστοιχα.
Το δίδυμο Άρης – Μαλαματίνα «σαρώνει» ήδη!

Δεν έχουν περάσει παρά μόλις δύο 24ωρα  από την έναρξη της συνεργασίας του Άρη με την εταιρεία «Μαλαματίνα» (ως επίσημου υποστηρικτή) και ήδη αμφότεροι πρέπει να αισθάνονται κερδισμένοι!

Η «κιτρινόμαυρη» ΠΑΕ επικοινωνιακά καθώς έκανε «δικό» της ένα ποτό που τα προηγούμενα χρόνια είχε συνδεθεί με τον «αιώνιο» αντίπαλο ΠΑΟΚ. Κι φυσικά η μεγάλη ελληνική εταιρεία οινοποιείας που σύναψε συνεργασία με ένα από τα μεγαλύτερα brand του ελληνικού ποδοσφαίρου.

Εταιρείες τέτοιου μεγέθους έχουν κάνει πολύ καλά την έρευνά τους προτού  κάνουν ένα τέτοιο «άνοιγμα». Και πάντα το κάνουν σε αγορές που δεν είχαν πρόσβαση, ή τουλάχιστον δεν είχαν αποδοχή όση μεγάλη θα ήθελαν να έχουν.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ – Ο Άρης πήρε χορηγό το… ποτό του ΠΑΟΚ!

Ο Άρης από πέρσι βρίσκεται σε «αναγέννηση». Προσφέρει ένα όμορφο ποδοσφαιρικό θέαμα, βελτιώνει της γηπεδικές του εγκαταστάσεις και γεμίζει το «Βικελίδης». Ακόμη και με τον πιο αντιεμπορικό αντίπαλο να παίζουν οι «κίτρινοι» μια 15άρα χιλιάδες μίνιμουμ θα τις μαζέψει. Κι αυτός ο αριθμός είναι σπουδαίος  αριθμός για το κακό αυτό πρωτάθλημα που έχουμε.

Επίσης ο Άρης είναι μια ομάδα που είναι αρεστή και σε μεγάλη μερίδα ουδέτερων οπαδών. Δεν είναι τυχαία τα περσινά νούμερα τηλεθέασης που έκαναν τα ματς του «Θεού του πολέμου» στην κρατική τηλεόραση.

Το ότι αρκετές φορές ήταν μεγαλύτερα ακόμη και από αυτά του Παναθηναϊκού λέει πάρα πολλά. Πάρα πολλά για το μέγεθος του Άρη, αλλά και πάρα πολλά για τους ανθρώπους της εταιρείας «Μαλαματίνα».

Γενικότερα μιλάμε για έναν σύλλογο με μεγάλη διεισδυτικότητα στην ελληνική κοινωνία, με συνεχείς αναφορές στον Τύπο και με αρκετούς εγνωσμένης αξίας ανθρώπους (πολιτικοί, καλλιτέχνες κτλ) να αποτελούν οπαδούς του.

Το αν υπήρξαν αντιδράσεις από μερίδα αντίπαλων οπαδών μόνο καλό μπορεί να κάνει στο προϊόν και τον Άρη. Και ήδη κάνει. Η εταιρεία αυτή «ξανασυστήνεται» με δυναμικό τρόπο στην ελληνική αγορά. Και μια ομάδα που διαθέτει τους περισσότερους τίτλους από κάθε άλλη στη Μακεδονία και τη Βόρεια Ελλάδα γενικότερα.

Έτσι τα κέρδη για την εταιρεία και θα είναι πολύ μεγαλύτερα καθώς η διαφήμιση που γίνεται (μέσω του Άρη) είναι τεράστια και ουσιαστικά δεν… πληρώνεται με τίποτα!

Κάντε follow στο Sportime

Κάντε like στην σελίδα του Sportime στο Facebook

Ακολουθήστε το Sportime στο Instagram

 

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Το δίδυμο Άρης – Μαλαματίνα «σαρώνει» ήδη!», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Αλέξανδρος Κωτάκης

Είμαι ο Αλέξανδρος Κωτάκης και γεννήθηκα στην Αθήνα. Σπούδασα αθλητική δημοσιογραφία και πλέον η σχέση μου μαζί της ξεπερνά την 20ετία. Όλα αυτά τα χρόνια «κύλησαν» στο διαδίκτυο μέσα από συνεργασίες με αθλητικές ιστοσελίδες. To Sportnet.gr αποτέλεσε την αρχή για εμένα, ενώ ακολούθησαν το Sportline.gr, το easybetnet.com και βεβαίως το Goal News (Sentragoal.gr) στο οποίο παρέμεινα το συντριπτικά μεγαλύτερο διάστημα της ως τώρα πορείας μου (11.5 έτη). Τα τελευταία χρόνια βρίσκομαι στην «οικογένεια» του Sportime, με το οποίο συνεχίζω να καλύπτω το αθλητικό ρεπορτάζ, αλλά και την ειδησεογραφία της επικαιρότητας από όλους του χώρους. Επίσης αρθρογραφώ για την ομάδα του Άρη.