ΧΡΗΣΙΜΑ

New Yorker, Kiabi, Sinsay, Vakko και LC Waikiki ταράζουν τα μερίδια στο λιανεμπόριο – Πόλεμος για τιμές και ποιότητα

Οι αλυσίδες New Yorker, Kiabi, Sinsay, Vakko και LC Waikiki εισβάλλουν δυναμικά στην ελληνική αγορά, προκαλώντας έντονες ανακατατάξεις στον χώρο της ένδυσης. Η μάχη για την τιμή και την ποιότητα μόλις ξεκίνησε.
New Yorker, Kiabi, Sinsay, Vakko και LC Waikiki ταράζουν τα μερίδια στο λιανεμπόριο – Πόλεμος για τιμές και ποιότητα

Αλλάζοουν όλα στο λιανεμπόριο! Η ελληνική αγορά ένδυσης μετασχηματίζεται ραγδαία, καθώς ένας νέος κύκλος επενδύσεων και διείσδυσης διεθνών αλυσίδων λιανεμπορίου δημιουργεί έντονο ανταγωνισμό για τιμές, ποιότητα και παρουσία στα εμπορικά σημεία υψηλής ζήτησης.

Οι New Yorker, Kiabi, Sinsay, Vakko και LC Waikiki είναι μερικά μόνο από τα ονόματα που επεκτείνονται ταχύτατα, δημιουργώντας νέες δυναμικές στο λιανεμπόριο. Με μοντέλα χαμηλού κόστους, μαζικής παραγωγής αλλά και διαρκούς ανανέωσης των συλλογών τους, απευθύνονται κυρίως στο νεανικό κοινό και τις οικογένειες με περιορισμένο budget, προσφέροντας όμως εικόνα και branding με δυτικό πρόσημο.

🔹 Νέες τοποθετήσεις, παλιές ισορροπίες:

  • Η Sinsay, μέλος του πολωνικού ομίλου LPP, έχει ήδη παρουσία σε μεγάλα malls και περιφερειακά εμπορικά κέντρα, χτίζοντας αναγνωρισιμότητα με χαμηλές τιμές και ποικιλία προϊόντων.

  • Η Kiabi από τη Γαλλία ενισχύει τη θέση της με καταστήματα σε στρατηγικά σημεία, ενώ η LC Waikiki από την Τουρκία έχει ήδη πατήσει γερά σε πόλεις της περιφέρειας.

  • Η New Yorker επανέρχεται με ανανεωμένο εμπορικό προφίλ και επιθετική πολιτική τιμών.

  • Η Vakko, premium επιλογή από την Τουρκία, στοχεύει υψηλότερο κοινό, προσθέτοντας όμως κύρος στο συνολικό σκηνικό.

🔸 Η απάντηση των “παλιών”:

Αλυσίδες όπως τα Zara, Bershka, H&M και Celio καλούνται να διαχειριστούν έναν επανακαθορισμό των μεριδίων αγοράς, επενδύοντας περισσότερο στην εμπειρία καταναλωτή, την προβολή νέων τάσεων, αλλά και την ψηφιακή μετάβαση με νέες πλατφόρμες και omnichannel πολιτικές.

Ένας πόλεμος που δεν θα περιοριστεί στο ράφι:

Η επόμενη μέρα στο λιανεμπόριο δεν αφορά μόνο τις τιμές. Παράγοντες όπως η βιωσιμότητα, η ταχύτητα παράδοσης, η ψηφιακή παρουσία και η ευελιξία στις επιστροφές και στις επιλογές μεγέθους αναμένεται να καθορίσουν τους νικητές και τους ηττημένους.

Η ελληνική αγορά ένδυσης εισέρχεται σε μια νέα φάση αναδιάρθρωσης, με το καταναλωτικό κοινό να έχει μεγαλύτερη δύναμη επιλογής αλλά και αυξημένες προσδοκίες.

ΤΡΟΜΕΡΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ – ΜΗ ΤΗ ΧΑΣΕΙΣ

Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Χρήσιμα: Δεν είναι αισθητική – Είναι ασφάλεια! Δες γιατί τα παράθυρα στα αεροπλάνα είναι οβάλ.

Δεν είναι αισθητική – Είναι ασφάλεια! Δες γιατί τα παράθυρα στα αεροπλάνα είναι οβάλ.

Μπορεί να δείχνουν απλά “στρογγυλεμένα”, αλλά η μορφή των παραθύρων στα αεροπλάνα είναι ζήτημα ζωής και θανάτου. Και βασίζεται σε τραγικά παθήματα του παρελθόντος.

Χρήσιμα
ExtraTime: Τρόλεϊ: Έρχεται το τέλος της εποχής τους; Θα τα αντικαταστήσουν με οικολογικά λεωφορεία

Τρόλεϊ: Έρχεται το τέλος της εποχής τους; Θα τα αντικαταστήσουν με οικολογικά λεωφορεία

Το παραδοσιακό τρόλεϊ, με τις κεραίες και τα καλώδια, φαίνεται πως οδεύει προς τη δύση του στην Αθήνα. Στη θέση του, ηλεκτρικά λεωφορεία με αυτονομία και μηδενικούς ρύπους

ExtraTime
Χρήσιμα: Φυσικό αέριο: Τι πρέπει να ξέρετε για τα χρωματιστά τιμολόγια

Φυσικό αέριο: Τι πρέπει να ξέρετε για τα χρωματιστά τιμολόγια

Από το φθινόπωρο οι λογαριασμοί φυσικού αερίου θα φέρουν μπλε ή κίτρινο χρώμα, ανάλογα με το είδος τιμολόγησης. Η ΡΑΕ ρυθμίζει την αγορά με στόχο τη διαφάνεια και τη σταθερότητα στις χρεώσεις.

Χρήσιμα
VIRAL: Κάθε 7 χρόνια παίζουν τη ζωή τους κορώνα γράμματα για να μη γκρεμιστεί το πιο διάσημο μνημείο του κόσμου

Κάθε 7 χρόνια παίζουν τη ζωή τους κορώνα γράμματα για να μη γκρεμιστεί το πιο διάσημο μνημείο του κόσμου

Μπορεί να μοιάζει σταθερός και αιώνιος, αλλά ο Πύργος του Άιφελ απαιτεί συνεχή φροντίδα. Κάθε 7 χρόνια, βάφεται από την κορυφή έως τη βάση… στο χέρι, από ειδικά εκπαιδευμένους αναρριχητές.

VIRAL
Κοινωνία: Πόσο κοστίζει να ενοικιάσεις μνημεία και αρχαιολογικούς χώρους στην Ελλάδα για εκδηλώσεις και γυρίσματα

Πόσο κοστίζει να ενοικιάσεις μνημεία και αρχαιολογικούς χώρους στην Ελλάδα για εκδηλώσεις και γυρίσματα

Από 100 έως και 1.600 ευρώ την ημέρα κοστίζει η χρήση μνημείων και αρχαιολογικών χώρων στην Ελλάδα για φωτογραφήσεις, κινηματογραφικές παραγωγές, ή πολιτιστικές δράσεις

Κοινωνία
Οικονομία: Ο χρυσός σπάει ρεκόρ και γίνεται επενδυτικό «καταφύγιο»

Ο χρυσός σπάει ρεκόρ και γίνεται επενδυτικό «καταφύγιο»

Η τιμή του χρυσού συνεχίζει την ξέφρενη πορεία της, ξεπερνώντας τα 2.400 δολάρια/ουγγιά και επιβεβαιώνοντας τον ρόλο του ως «ασφαλούς καταφυγίου».

Οικονομία
Χρήσιμα: Έρχεται φόρος για αγορές από Temu, Shein, TikTok – Τέλος η αφορολόγητη εισαγωγή από Ασία στην Ε.Ε.

Έρχεται φόρος για αγορές από Temu, Shein, TikTok – Τέλος η αφορολόγητη εισαγωγή από Ασία στην Ε.Ε.

Η Ευρωπαϊκή Ένωση βάζει φρένο στις μαζικές εισαγωγές από ασιατικές πλατφόρμες χωρίς δασμούς. Νέος «ψηφιακός» φόρος και τέλος διακίνησης έως 3 ευρώ ανά δέμα

Χρήσιμα
Κοινωνία: ΟΠΕΚΕΠΕ: Καταργείται με νομοθετική ρύθμιση μετά το σκάνδαλο – Τι θα γίνει με τις επιδοτήσεις

ΟΠΕΚΕΠΕ: Καταργείται με νομοθετική ρύθμιση μετά το σκάνδαλο – Τι θα γίνει με τις επιδοτήσεις

Μετά τις αποκαλύψεις για φουσκωμένες πληρωμές και αδιαφάνεια στον έλεγχο των αγροτικών επιδοτήσεων, η κυβέρνηση βάζει τέλος στον ΟΠΕΚΕΠΕ

Κοινωνία
Χρήσιμα: Τι είναι το Hippopotomonstrosesquippedaliophobia;

Τι είναι το Hippopotomonstrosesquippedaliophobia;

Μπορεί να ακούγεται σαν αστείο – και ίσως να είναι – αλλά το Hippopotomonstrosesquippedaliophobia περιγράφει ακριβώς αυτό: τον φόβο που προκαλούν οι υπερβολικά μεγάλες λέξεις!

Χρήσιμα