Ελληνοτουρκικά: Στην τελική ευθεία ο εκσυγχρονισμός τεσσάρων ιπτάμενων ραντάρ Erieye σε Globaleye από την Αθήνα, για την προετοιμασία της χώρας κατά ηλεκτρονικού πολέμου της Τουρκίας.

Ελληνοτουρκικά: Στην τελική ευθεία ο εκσυγχρονισμός τεσσάρων ιπτάμενων ραντάρ Erieye σε Globaleye από την Αθήνα, για την προετοιμασία της χώρας κατά ηλεκτρονικού πολέμου της Τουρκίας. Το Erieye EMB-145 AEW&C είναι εναέρια πλατφόρμα Διοίκησης και Ελέγχου (Command & Control – C2) με δυνατότητα υποστήριξης αεροπορικών και ναυτικών επιχειρήσεων. Αεροσκάφος – φορέας του συστήματος είναι ένα τροποποιημένο...

Ελληνοτουρκικά: Στην τελική ευθεία ο εκσυγχρονισμός τεσσάρων ιπτάμενων ραντάρ Erieye σε Globaleye από την Αθήνα, για την προετοιμασία της χώρας κατά ηλεκτρονικού πολέμου της Τουρκίας.

Το Erieye EMB-145 AEW&C είναι εναέρια πλατφόρμα Διοίκησης και Ελέγχου (Command & Control – C2) με δυνατότητα υποστήριξης αεροπορικών και ναυτικών επιχειρήσεων.

Αεροσκάφος – φορέας του συστήματος είναι ένα τροποποιημένο δικινητήριο jet ΕΜΒ-145 της βραζιλιάνικης εταιρείας Embraer, το οποίο στην πολιτική του έκδοση μπορεί να μεταφέρει 48 – 50 επιβάτες.

Η Ελληνική Πολεμική Αεροπορία διαθέτει τέσσερα αεροσκάφη, τα οποία ανήκουν στην 380 Μοίρα Αεροφερόμενου Συστήματος Εγκαίρου Προειδοποίησης και Ελέγχου (Μ.ΑΣΕΠΕ).

Τα τέσσερα αυτά αεροσκάφη της Ελλάδας υπάρχουν σχέδια εκσυγχρονισμού (σ.σ. πάγιο, χρόνιο αίτημα της Αθήνας) από Erieye σε Globaleye, δίνοντας πολλαπλάσιες δυνατότητες στην Αθήνα για περιτπώσεις ηλεκτρονικού πολέμου καθώς θα μπορούν να τυφλώνουν τα εχθρικά ραντάρ σε μεγαλύτερη εμβέλεια.

Τα νέα Globaleye EMB-145 AEW&C θα προσφέρουν διασυνδεσιμότητα και εικόνα σε πραγματικό χρόνο, με εμβέλεια άνω των 400 χλμ.., δίνοντας στην Αθήνα το πάνω χέρι.

Η Τουρκία έχει κάνει βήματα στον ηλεκτρονικό πόλεμο (σ.σ. τυφλώσεις ραντάρ, αποπροσανατολισμός πυραύλος, επικοινωνίες, κ.ο.κ.) με την Αθήνα να έχει λάβει την απόφαση να μην καλύψει μόνο την απόσταση αλλά να ξεφύγει στον συγκεκριμένο τομέα.

Διαβάστε επίσης:

Φρεγάτες: Tρελή πρόταση των Βρετανών – Δίνουν τις Type 31 και τις Type 23

Φρεγάτες: Φημολογία ότι έκλεισαν οι τέσσερις γαλλικές Belharra και δύο La Fayette