Ελληνοτουρκικά: Συναγερμός για το πλοίο που είναι τα αυτιά και τα μάτια της Τουρκίας

Αυτό είναι το τουρκικό πλοίο με το οποίο ο Ερντογάν θέλει να αλλάξει τις ισορροπίες στα Ελληνοτουρκικά.

Τα πάνω κάτω στα Ελληνοτουρκικά φιλοδοξεί να φέρει ο Ταγίπ Ερντογάν με την κατασκευή ενός νέου πλοίου που θα έχει τον ρόλο του κατασκόπου στο Αιγαίο, όπως διαβάσατε από το Sportime.

Πιο συγκεκριμένα, η Τουρκία και η Διοίκηση των Ναυτικών Δυνάμεων παρέλαβε το πρώτο πλοίο συλλογής πληροφοριών της χώρας που θα είναι τα αυτιά και τα μάτια της γειτονικής χώρας.

Το TCG Ufuk (A-591) έχει αναπτυχθεί και κατασκευαστεί με εθνικούς πόρους και δυνατότητες, όπως δήλωσε ο Πρόεδρος Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν στην τελετή παράδοσης στο Ναυπηγείο της Κωνσταντινούπολης.

Η επιλογή του ονόματος, «Τα αυτιά και τα μάτια της Τουρκίας στη θάλασσα» φαίνεται πως δεν είναι καθόλου τυχαία καθώς κάτι τέτοιο επιθυμούν να κάνουν οι Τούρκοι με στόχο να απαντήσουν επικοινωνιακά στην ενίσχυση της Ελλάδας μετά τις μεγάλες συμφωνίες που έχει κάνει.

Το Ufuk, που σημαίνει ορίζοντας στα αγγλικά, θα βρίσκεται στην υπηρεσία των δυνάμεων ασφαλείας και αναμένεται να καλύψει ένα τεράστιο κενό στις θαλάσσιες δυνατότητες της Τουρκίας.

Ακόμη, ο  Ερντογάν είπε ότι το σκάφος θα ανανεώσει ιδιαίτερα τις δυνατότητες των υπηρεσιών πληροφοριών της Τουρκίας.

Το πλοίο αναπτύχθηκε ως μέρος του ευρύτερου εγχώριου έργου σχεδιασμού και ανάπτυξης πλοίων MILGEM (Εθνικό πλοίο), στο πλαίσιο του οποίου παραδόθηκαν τέσσερις κορβέτες στο ναυτικό και καθελκύστηκε μια φρεγάτα.

Το Ufuk κυκλοφόρησε στις αρχές Φεβρουαρίου 2019 και με τον έλεγχο διοίκησης, τα ηλεκτρονικά του συστήματα, τον εξοπλισμό του συστήματος δοκιμών και εκπαίδευσης που παρέχονται από το τουρκικό αμυντικό Aselsan, το σκάφος είναι προσαρμοσμένο για χρήση σε αποστολές σήματος και ηλεκτρονικών πληροφοριών (SIGINT/ELINT) επίσης καθώς πληρούν τις απαιτήσεις δοκιμών και εκπαιδευτικών σκαφών του τουρκικού ναυτικού.

Το πλοίο, του οποίου ο κύριος ανάδοχος είναι η εξέχουσα τουρκική εταιρεία STM, έχει μήκος 99,5 μέτρα (326,44 πόδια), δοκό 14,4 μέτρα, θάλαμο πτήσης 10 τόνων και μπορεί να φτάσει σε μέγιστη ταχύτητα 18 κόμβων ενώ έχει τη δυνατότητα να ταξιδεύει συνεχώς για 45 ημέρες σε διεθνή ύδατα και υπό αντίξοες κλιματικές και θαλάσσιες συνθήκες.