ΕΛΛΗΝΟΤΟΥΡΚΙΚΑ

Φτιάξαμε τις MMSC και δεν χαλάνε πια – Μόνο οι δύο πρώτες είχαν πρόβλημα λέει η Lockheed Martin

Η Lockheed Martin είναι έτοιμη να συνεργαστεί με τα δύο μεγάλα ναυπηγεία της Αττικής αν η ελληνική πλευρά επιλέξει την πρόταση της Αμερικής.
Φτιάξαμε τις MMSC και δεν χαλάνε πια – Μόνο οι δύο πρώτες είχαν πρόβλημα λέει η Lockheed Martin

Η Lockheed Martin είναι έτοιμη να συνεργαστεί με τα δύο μεγάλα ναυπηγεία της Αττικής αν η ελληνική πλευρά επιλέξει την πρόταση της Αμερικής.

Η Lockheed Martin έκανε γνωστό πως είναι έτοιμη να συνεργαστεί με την ελληνική πλευρά και τα δύο μεγάλα ναυπηγεία της Αττικής, δηλαδή της Ελευσίνας και του Σκαραμαγκά για να κατασκευάσει τις τέσσερις νέες φρεγάτες του ελληνικού ναυτικού αν αυτή επιλέξει την πρόταση της Αμερικής.

Ο Αντιπρόεδρος Προγραμμάτων Πλοίων Επιφάνειας της Lockheed Martin Rotary & Mission Systems, Jo De Pietro ανέφερε πως η αμερικανική εταιρεία έχει επισκεφτεί και τα δύο μεγάλα ελληνικά ναυπηγεία και κατέληξε πως σε συνδυασμό με τις επενδύσεις που σχεδιάζουν να υλοποιήσουν οι πιθανοί νέοι ιδιοκτήτες, θα καλύψει τις απαιτήσεις για τη ναυπήγηση των φρεγατών στην Ελλάδα.

Ο κ. De Pietro ανέφερε πως μέσω του προγράμματος για τις νέες φρεγάτες: «Δίνεται μια σημαντική ευκαιρία αναβίωσης της ελληνικής ναυπηγικής βιομηχανίας σημείωσε η Lockheed Martin θέλει να δουλέψει και με τα δύο ναυπηγεία και με την ελληνική κυβέρνηση. Στόχος της δεν είναι η συνεργασία να έχει να κάνει μόνο με τα ναυπηγεία αλλά με όλη τη βιομηχανική βάση που θα τα υποστηρίζει».

Ακόμη τόνισε πως: «Είδαμε ότι και τα δύο ναυπηγεία μπορούν να διαχειριστούν το έργο. Όταν επισκεφθήκαμε την Ελευσίνα και τον Σκαραμαγκά, αυτό που είδαμε ότι και τα δύο ναυπηγεία με τις επενδύσεις που σχεδιάζουν οι υποψήφιοι νέοι ιδιοκτήτες τους, μπορούν να εξυπηρετήσουν όχι μόνο το πρόγραμμα μας αλλά να καταστούν και κέντρα για την συντήρηση και την αναβάθμιση όλων των πλοίων που χρησιμοποιούν τα συστήματα της εταιρείας».

Το Fincantieri Marinette Marine

Για να υπογραμμίσει τη σημασία του εξοπλιστικού προγράμματος για τη ναυπηγική βιομηχανία, έφερε ως παράδειγμα παράδειγμα την ιστορία του ναυπηγείου Fincantieri Marinette Marine (FMM).

Ακόμη στάθηκε πως μέσω της συνεργασίας με τη Lockheed Martin για τη ναυπήγηση πλοίων για το αμερικάνικο πολεμικό ναυτικό το FMM μετατράπηκε από ένα μικρό ναυπηγείο με 300 εργαζομένους σε μια μονάδα που πλέον έχει την ικανότητα να κατασκευάζει οχτώ πολεμικά πλοία ταυτόχρονα.

Χαρακτηριστικά είπε: «Σήμερα κάθε ημέρα 2.500 άτομα περνάνε τις πύλες του Fincantieri Marinette Marine και η μεταμόρφωση αυτή με κάνει αισιόδοξο για την πορεία της αναβίωσης των ναυπηγείων και εδώ στην Ελλάδα.

Μια συνεργασία με τη Lockheed Martin μέσω του εξοπλιστικού προγράμματος μας επιτρέπει να αναβιώσουμε την ναυπηγική βιομηχανία, όπως έγινε με την Ficantieri.

Δίνεται η επιλογή της ναυπήγησης του πρώτου πλοίου στο εξωτερικό, ώστε να υπάρξει η ταχεία ένταξή του στις τάξεις του Πολεμικού Ναυτικού, κάτι που αποτελεί το επιθυμεί και η ελληνική πλευρά».

Οι φρεγάτες MMS-HN

H αμερικανική πρόταση έχει να κάνει με τη φρεγάτα MMSC-HN (Multi-Mission Surface Combatant-Hellenic Navy), μια ειδικά προσαρμοσμένη στις ελληνικές απαιτήσεις έκδοση των πλοίων μάχης LCS (Littoral Combat Ship), τα οποία ήδη χρησιμοποιεί το Ναυτικό των Ηνωμένων Πολιτειών.

Πρόκειται για πλοίο που έχει χαρακτηριστικά stealth, δηλαδή δεν μπορούν να το εντοπίσουν οι αισθητήρες των άλλων πλοίων. Μήκους 115 μέτρων και μέγιστου πλάτους 17,5 μέτρων και εκτόπισμα, που για την ελληνική υλοποίηση, θα φτάσει τους 4.500 τόνους.

Πηγή: capital.gr (Του Κώστα Κετσιετζή)

Μπακογιάννη: «Άνοιξα το στόμα μου και είπα βλακεία»

Κινητό τηλέφωνο: Πως το βρίσκω αν κλαπεί (vids)

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Φτιάξαμε τις MMSC και δεν χαλάνε πια – Μόνο οι δύο πρώτες είχαν πρόβλημα λέει η Lockheed Martin», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Γιώργος Διπλοΐδης

Είμαι ο Γιώργος Διπλοΐδης και γεννήθηκα στην Θεσσαλονίκη. Σπούδασα αθλητική δημοσιογραφία και ψυχολογία αλλά με κέρδισε η πρώτη. Από μικρός ήμουν με μία μπάλα στο χέρι, έτσι αποφάσισα να πιάσω την... πένα. Έχω την ευτυχία να έχω την... αίσθηση κάθε μέσου, Ραδιόφωνο (Radio Sport 98.7, Libero 107.4, Fair Play 96.1, Radio North 98.0), Εφημερίδα (Σπορ του Βορρά, Goal News, Fair Play Arena Press), ιστοσελίδες (Sfina.gr, eurobasket.com) και τηλεόραση (4Ε Τηλεόραση, Βεργίνα). Στο ξεκίνημα της πορείας μου, πριν από 20χρόνια περίπου, άρχισα να πρωτοδιαβάζω το Sportime. To οποίο μου έκανε την τιμή να γράφω γι' αυτό λίγο καιρό πριν φύγει το 2020. Καλύπτω το αθλητικό ρεπορτάζ και την γενικότερη ειδησεογραφία, ενώ προσπαθώ να δίνω το... άρωμα των εξελίξεων από την πόλη μου.