Η Hyundai επιβεβαιώνει σημαντικές αναβαθμίσεις που έρχονται στο Ράλι Σουηδίας
Μετά από ένα δύσκολο Ράλι Μόντε Κάρλο, η Hyundai θα φέρει μια εξελιγμένη έκδοση του i20 N Rally1 στη Σουηδία με την ελπίδα να κερδίσει σε επιδόσεις και να ξεπεράσει την Toyota.
Στην πρώτη μάχη αυτού του πρωταθλήματος WRC 2025 , η νίκη πήγε στην Toyota εναντίον της Hyundai . Η ιαπωνική φατρία πέτυχε διπλή νίκη στο Ράλι Μόντε Κάρλο , ενώ ταυτόχρονα ο Νοτιοκορεάτης κατασκευαστής έπρεπε να αρκεστεί σε ένα απλό βάθρο με τον Adrien Fourmaux , στο τέλος ενός ράλι με σκαμπανεβάσματα για τους δύο ηγέτες της ομάδας, Ott Tänak (5ος) και Thierry Neuville (6ος). Ωστόσο, η απάντηση ετοιμάζεται από το Alzenau, το βασικό στρατόπεδο της Hyundai Motorsport. Πράγματι, μετά από αρκετούς μήνες αναμονής, το Hyundai i20 N θα λάβει σημαντικές εξελίξεις για τον επόμενο γύρο, το Ράλι Σουηδίας (13-16 Φεβρουαρίου).
Μια αναμενόμενη ενημέρωση, το περιεχόμενο της οποίας αποκάλυψε δειλά δειλά η Hyundai. Η κορεατική ομάδα λέει ότι το αναβαθμισμένο i20 N Rally1 «θα διατηρήσει το τρέχον πλαίσιο Rally1, αλλά θα επεξεργαστεί εκ νέου σε άλλους τομείς για μεγιστοποίηση της απόδοσης », συμπεριλαμβανομένων αλλαγών στην ανάρτηση και σημαντικής μείωσης βάρους. «Η ομάδα έχει χρησιμοποιήσει αρκετά τζόκερ του 2025 για να προσπαθήσει να βελτιώσει τις επιδόσεις μέχρι το τέλος της σεζόν », αναφέρει η προεπισκόπηση του Ράλι Σουηδίας που μοιράστηκε η Hyundai.
Στο τέλος του Ράλι Μόντε Κάρλο, ο Cyril Abiteboul είχε ήδη αποκαλύψει ότι οι εξελίξεις στο Hyundai i20 N Rally1 θα έφταναν στη Σκανδιναβία, νέα χαρακτηριστικά πρωτοφανούς κλίμακας σύμφωνα με τον Γάλλο μάνατζερ. «Στη Σουηδία, το αυτοκίνητο θα έχει τις εξελίξεις του, είναι ακόμα αρκετά βαθιές. Σε κάθε περίπτωση, αυτές είναι εξελίξεις που δεν είχαμε ποτέ από την παρουσίαση αυτού του αυτοκινήτου πριν από τρία χρόνια, θα πρέπει να είναι ακόμα ορατό», δήλωσε ο πρόεδρος της Hyundai Motorsport στο RTBF στο Μονακό.
Η Hyundai και τα άγνωστα ελαστικά Hankook
Ως νικήτρια του Ράλι Σουηδίας – με την Esapekka Lappi να κερδίζει το 2024 – η Hyundai είναι σίγουρη ότι θα κερδίσει στη Σκανδιναβία . Εκτός από την προηγμένη βάση και τις ενδιαφέρουσες θέσεις εκκίνησης για τους Ott Tänak και Thierry Neuville, η κορεατική φυλή φτάνει με κάποιες βεβαιότητες μετά από οριστικές χειμερινές δοκιμές στο χιόνι. Ωστόσο, το κύριο άγνωστο είναι τα νέα ελαστικά Hankook και ο χειρισμός τους στον πάγο…
«Έχουμε κάποια δεδομένα για τα νέα ελαστικά Hankook από τον πρώτο γύρο, αλλά με το ελαστικό πάγου με καρφιά να είναι η μόνη διαθέσιμη επιλογή στη Σουηδία, θα έχουμε ακόμα πολλά να ανακαλύψουμε σε αυτές τις δύσκολες συνθήκες», παραδέχεται ο Cyril Abiteboul . Στόχος μας είναι να επιτύχουμε ένα δυνατό αποτέλεσμα και για τα τρία πληρώματά μας, κάτι που είναι απαραίτητο δεδομένου ότι αντιμετωπίζουν τις διευρυμένες ομάδες Toyota και M-Sport . »
Για τον Adrien Fourmaux, ωστόσο, το Rally Sweden είναι πιθανό να είναι λίγο πιο δύσκολο από ό,τι για τους δύο συμπαίκτες του. Δεύτερος στην έναρξη του πρώτου σταδίου, ο Γάλλος θα πρέπει να δουλέψει σκληρά αν θέλει να επαναλάβει την περσινή του απόδοση (3ος με την M-Sport). «Μετά το Μόντε Κάρλο, ξέραμε ότι θα είχαμε μια δύσκολη πρόκληση να αντιμετωπίσουμε στη Σουηδία: όταν έχεις ένα καλό αποτέλεσμα στον πρώτο γύρο, η θέση σου στο δρόμο είναι πιο λεπτή στον δεύτερο», θυμάται ο Βόρειος . Κάναμε δύο ημέρες δοκιμών στο χιόνι τον Δεκέμβριο και στη συνέχεια άλλη μια τον Ιανουάριο, που μας επέτρεψε να αποκτήσουμε εμπειρία με το αυτοκίνητο στο χιόνι και να νιώσουμε σίγουροι για τη συμμετοχή σε αυτό το γεγονός. Θέλουμε να επιτεθούμε και να κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για να επαναλάβουμε το βάθρο μας από πέρυσι, αλλά ξέρουμε ότι είναι μεγάλη πρόκληση να είμαστε δεύτεροι στο δρόμο. Πρέπει να κερδίσουμε όσο το δυνατόν περισσότερους πόντους σε αυτό το ράλι και θα δούμε πού θα τερματίσουμε. »
Δες όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power