ENGINE POWER

Η Yamaha αρχίζει να βλέπει το φως στο τέλος του τούνελ

Η Yamaha ολοκλήρωσε τη σεζόν 2024 μόλις τέταρτη στο πρωτάθλημα κατασκευαστών, μπροστά από τη Honda, αλλά ο επικεφαλής της Ιαπωνικής ομάδας Massimo Meregalli πιστεύει ότι επιτέλους γίνεται αισθητή η πρόοδος.
Η Yamaha αρχίζει να βλέπει το φως στο τέλος του τούνελ

Από το 2017, τα πρώτα σύννεφα έχουν συγκεντρωθεί πάνω από την Iwata. Αν μέχρι το 2021, η Yamaha κατάφερε να παραμείνει στην πρώτη γραμμή και μάλιστα να κερδίσει έναν παγκόσμιο τίτλο χάρη στον Fabio Quartararo , η κάθοδος στην κόλαση ξεκίνησε το 2022 και έφτασε στο χαμηλότερο σημείο της τις δύο τελευταίες σεζόν. Με μόνο δύο μοτοσυκλέτες στο grid το 2024, οι μπλε και μαύρες μηχανές σπάνια βαρύνουν τους αγώνες φέτος, ακόμα κι αν η κατάσταση παραμένει πιο θετική από ό,τι με τους άλλους εκπροσώπους της χώρας του Ανατέλλοντος Ηλίου, τη Honda.

Κατά τον απολογισμό, στον επίσημο ιστότοπο του MotoGP , ο Massimo Meregalli ήθελε να χαιρετήσει τους στρατιώτες του, οι οποίοι δεν ξέφυγαν από την κλίμακα της αποστολής για να επιστρέψουν στην κορυφή. Αν η αγωνιστική περίοδος ήταν ήδη η μεγαλύτερη στην ιστορία, συνοδεύτηκε από έναν τεράστιο αριθμό ημερών δοκιμών, η Yamaha και η Honda είχαν το δικαίωμα σε μια πολύ πιο εκτεταμένη δοκιμαστική πορεία από τους αντιπάλους τους, χάρη στο σύστημα των παραχωρήσεων. Και όλη αυτή η δουλειά φαίνεται να έχει αρχίσει να αποδίδει.

«Φυσικά, ήταν η μεγαλύτερη σεζόν στην ιστορία, αλλά είμαι πολύ ικανοποιημένος με τις προσπάθειες που έγιναν από όλους κατά τη διάρκεια της χρονιάς. Δεν τα παρατήσαμε ποτέ. Μετά το Áragón, αρχίσαμε να βλέπουμε αποτελέσματα μετά από τόση σκληρή δουλειά. Είναι ικανοποιητικό γιατί όταν δουλεύεις σκληρά και δεν βλέπεις κανένα αποτέλεσμα, τα πράγματα είναι ακόμα πιο δύσκολο να τα διαχειριστείς. Αλλά στο τέλος της σεζόν αρχίσαμε να βλέπουμε πρόοδο που παρέμεινε στο τέλος της χρονιάς. Όσον αφορά την αεροδυναμική, οι μηχανικοί δούλεψαν πολύ σκληρά και οι οδηγοί άρχισαν να καταλαβαίνουν πώς λειτουργούν όλα, ειδικά όταν τους βάλαμε να τρέξουν ξανά με τις παλιές προδιαγραφές, κατάλαβαν πραγματικά το όφελος που έφεραν οι εξελίξεις. »

Η αεροδυναμική δεν είναι το μόνο σημείο στο οποίο δούλεψε η Yamaha το 2024, αφού ολόκληρη η αρχιτεκτονική του κινητήρα του YZR-M1 αρχίζει να μεταμορφώνεται, από τετρακύλινδρο σε σειρά, σε V4, που καταξιώνεται από την υπόλοιπη διμοιρία. Μια επανάσταση για τον Ιάπωνα κατασκευαστή, ο οποίος ωστόσο δεν μπορούσε να δει την πίστα Grand Prix το 2025 αλλά ίσως μάλλον το 2026.

Ο Meregalli επέστρεψε επίσης στη δουλειά των δύο οδηγών του, του Fabio Quartararo και του Álex Rins. Εάν ο Γάλλος κρατάει περισσότερα από τέσσερα χρόνια, ο Ισπανός έχει να αντιμετωπίσει πολλούς τραυματισμούς και ο Ιταλός διευθυντής της ομάδας πιστεύει ότι θα μπορέσει να εκφράσει πλήρως τις δυνατότητές του το 2025, μαζί με άλλους τρεις οδηγούς, από το Pramac. ομάδα (παγκόσμια πρωταθλήτρια αναβάτη με τον Jorge Martín) εντάσσεται στην ιαπωνική φυλή, μετά από μια μακρά σχέση με την Ducati.

«Ο Fabio είναι ένας από τους ανθρώπους που δούλεψαν περισσότερο και προσπάθησε επίσης να προσαρμοστεί, αλλάζοντας τον τρόπο που οδηγεί, κάτι που δεν είναι εύκολο. Όταν έφτασε ο Álex δεν ήταν 100%, μετά υπέστη ένα άλλο τρακάρισμα στο Assen, όπου έσπασε τον καρπό του. Για μένα δεν ήταν ποτέ στις συνθήκες που του επέτρεπαν να επιτεθεί 100%. Πάντα όμως προσπαθούσε να κάνει το καλύτερο δυνατό. Στους τελευταίους αγώνες άρχισε να πλησιάζει και αυτό είναι πολύ σημαντικό για εμάς. Ξέρουμε τι είναι ικανό, αλλά το να είσαι μόνος απέναντι σε άλλες μάρκες που έχουν πολλές μοτοσυκλέτες στην πίστα είναι ένα μειονέκτημα. Όταν η Álex είναι σε φόρμα, μας δίνει τουλάχιστον δύο οδηγούς με τους οποίους μπορούμε να συλλέξουμε πληροφορίες. Όταν θα έχουμε τέσσερις οδηγούς το επόμενο έτος, θα μας δώσει ήδη πολλές πρόσθετες πληροφορίες και θα επωφεληθούμε από αυτό. »

Δες  όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Η Yamaha αρχίζει να βλέπει το φως στο τέλος του τούνελ», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για περισσότερα σχετικά άρθρα επιλέξτε παρακάτω.
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Engine Power: Η Hyundai επιβεβαιώνει σημαντικές αναβαθμίσεις που έρχονται στο Ράλι Σουηδίας

Η Hyundai επιβεβαιώνει σημαντικές αναβαθμίσεις που έρχονται στο Ράλι Σουηδίας

Μετά από ένα δύσκολο Ράλι Μόντε Κάρλο, η Hyundai θα φέρει μια εξελιγμένη έκδοση του i20 N Rally1 στη Σουηδία με την ελπίδα να κερδίσει σε επιδόσεις και να ξεπεράσει την Toyota.

Engine Power
Engine Power: Το Netflix ενδιαφέρεται να μεταδώσει το F1 στις Ηνωμένες Πολιτείες

Το Netflix ενδιαφέρεται να μεταδώσει το F1 στις Ηνωμένες Πολιτείες

Σύμφωνα με το βρετανικό μέσο ενημέρωσης The Times, το Netflix θα μπορούσε να υποβάλει προσφορά για την απόκτηση των τηλεοπτικών δικαιωμάτων της Formula 1 στις Ηνωμένες Πολιτείες από το 2026.

Engine Power
Engine Power: 1η Ανάβαση Αγρινίου 2025

1η Ανάβαση Αγρινίου 2025

Η 1η Ανάβαση Αγρινίου είναι γεγονός! Η ΦΙΛ.Μ.Α. Αγρινίου είναι στην ευχάριστη θέση να προσκαλέσει όλους τους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού, αγωνιζόμενους, στελέχη και φιλάθλους να πάρουν μέρος, στην πρώτη ανάβαση του έτους 2025, σε μία μεγάλη γιορτή για το motorsport

Engine Power
Engine Power: MotoGP- Χόρχε Μάρτιν: Τρεις τραυματίες αναβάτες την πρώτη μέρα

MotoGP- Χόρχε Μάρτιν: Τρεις τραυματίες αναβάτες την πρώτη μέρα

MotoGP 2025: Ο Χόρχε Μάρτιν αναγκάστηκε να αποσυρθεί στo Sepang μετά από το ατύχημα που τον άφησε με πολλαπλά κατάγματα. (VIDEO)

Engine Power
Engine Power: Στα παρασκήνια της άφιξης του Carlos Sainz στη Williams

Στα παρασκήνια της άφιξης του Carlos Sainz στη Williams

Μόλις έφτασε στο Grove, ο Carlos Sainz έδωσε λεπτομέρειες για την απόφασή του να ενταχθεί στη Williams μετά από μια μακρά περίοδο προβληματισμού.

Engine Power
Engine Power: Η Ferrari ανακοινώνει τον Guanyu Zhou ως εφεδρικό οδηγό

Η Ferrari ανακοινώνει τον Guanyu Zhou ως εφεδρικό οδηγό

Ο πρώτος Κινέζος στην ιστορία της F1 δεν θα απέχει πολύ από τα paddocks μετά την αποχώρησή του από τη Sauber στο τέλος της περασμένης σεζόν. Επέστρεψε στη Ferrari, όπου ήταν μέλος της ακαδημίας, για να αναλάβει το ρόλο του εφεδρικού οδηγού.

Engine Power
Engine Power: Το Πρόγραμμα Δοκιμών Pre-Season MotoGP 2025

Το Πρόγραμμα Δοκιμών Pre-Season MotoGP 2025

Μάθετε το πρόγραμμα για τις δοκιμές προετοιμασίας MotoGP 2025, που προηγείται του εναρκτήριου γύρου του πρωταθλήματος στην Ταϊλάνδη (28 Φεβρουαρίου - 02 Μαρτίου).

Engine Power
Engine Power: Η Honda είναι αποφασισμένη να επιστρέψει στην πίστα: «Είμαστε σε αποστολή»

Η Honda είναι αποφασισμένη να επιστρέψει στην πίστα: «Είμαστε σε αποστολή»

Καθώς πλησιάζει η έναρξη της σεζόν MotoGP, η Honda εκμεταλλεύεται τα προνόμια που της παραχωρήθηκαν για να προσπαθήσει να διαγράψει μέρος της καθυστέρησης στον ανταγωνισμό, κυρίως χάρη στην άφιξη του Aleix Espargaro.

Engine Power
Engine Power: Για να προετοιμαστεί για την εποχή της Audi, η Sauber ανοίγει μια νέα βάση στην Αγγλία

Για να προετοιμαστεί για την εποχή της Audi, η Sauber ανοίγει μια νέα βάση στην Αγγλία

Εν όψει της άφιξης της Audi το 2026, η ελβετική ομάδα θα ανοίξει μια νέα βάση στην Αγγλία, ένα μηχανολογικό κέντρο με σκοπό να προσελκύσει τους καλύτερους μηχανικούς στην καρδιά της «Motorsport Valley».

Engine Power
Engine Power: Το Yamaha V4 θα δοκιμάζεται σε Grand Prix από το 2025;

Το Yamaha V4 θα δοκιμάζεται σε Grand Prix από το 2025;

Η Yamaha δεν αποκλείει την παρουσίαση του νέου V4 κινητήρα της κατά τη διάρκεια της σεζόν, ως μέρος των έξι Wildcards που διαθέτει.

Engine Power
Engine Power: Ο Carlos Sainz και ο Alex Albon οδήγησαν το Williams FW45 στη Βαρκελώνη

Ο Carlos Sainz και ο Alex Albon οδήγησαν το Williams FW45 στη Βαρκελώνη

Και οι δύο οδηγοί της Williams έκαναν την πρώτη τους έξοδο για τη χρονιά στο FW45 του 2023 στην πίστα της Βαρκελώνης, όπου η Ferrari και η Sauber έτρεξαν επίσης την περασμένη εβδομάδα ως προετοιμασία για την επερχόμενη σεζόν.

Engine Power
Engine Power: Ο Rossi συμβουλεύει τον Bagnaia να αγωνιστεί ενάντια στον Marquez

Ο Rossi συμβουλεύει τον Bagnaia να αγωνιστεί ενάντια στον Marquez

Ο Valentino Rossi συμβουλεύει τον Pecco Bagnaia για το πώς πρέπει να χειριστεί την εσωτερική του μονομαχία με τον Marc Marquez στη Ducati το 2025.

Engine Power
Engine Power: Η περίεργη αλλαγή καριέρας του Nikita Mazepin, από τη F1 στο ρινγκ της πυγμαχίας

Η περίεργη αλλαγή καριέρας του Nikita Mazepin, από τη F1 στο ρινγκ της πυγμαχίας

Αν και εξακολουθεί να είναι ενεργός στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, την αντοχή και άλλους πιο εμπιστευτικούς κλάδους, ο Nikita Mazepin θέλει να επανεκπαιδευτεί σε άλλα αθλήματα... και συγκεκριμένα στην πυγμαχία, όπου ελπίζει να έχει τον πρώτο του αγώνα το 2025.

Engine Power
Engine Power: Η Haas αντιμετωπίζει νέα δημοσιονομική πρόκληση το 2025

Η Haas αντιμετωπίζει νέα δημοσιονομική πρόκληση το 2025

Η μικρότερη ομάδα στο grid από άποψη προσωπικού, η Haas θα πρέπει να αντιμετωπίσει μια νέα δημοσιονομική πρόκληση για αυτή τη σεζόν της Formula 1 του 2025.

Engine Power
Engine Power: Η Honda HRC παρουσιάζει τα μηχανήματα του 2025 και τον νέο χορηγό της

Η Honda HRC παρουσιάζει τα μηχανήματα του 2025 και τον νέο χορηγό της

Αυτό το πρωί του Σαββάτου, η Honda HRC παρουσίασε τις μηχανές που θα οδηγήσουν ο Joan Mir και ο Luca Marini για τη σεζόν MotoGP του 2025.

Engine Power