ENGINE POWER

Μάριος Πολυχρονιάδης: Ένα παραμύθι τελείωσε!

Μάριος Πολυχρονιάδης μια ιστορία σαν παραμύθι: Ένας Freestyle trial Rider που από την αφάνεια του Ελληνικού motorsport βρέθηκε στην Elite των top Rider παγκοσμίως
Μάριος Πολυχρονιάδης: Ένα παραμύθι τελείωσε!

Motorsport News: Μάριος Πολυχρονιάδης ένας Έλληνας Urban Rider στο Great Moscow Circus κλείνει την καριέρα του σαν παραμύθι. Μια ιστορία του μηχανοκίνητου αθλητισμού που κρύβει πόνο, θυσίες και ονειρικές στιγμές… Σας παρουσιάζουμε τον ασταμάτητο Μάριο Πολυχρονιάδη – Marios Pol!!!

Tελικά Pol Ελλάδα ή Αυστραλία;

Μάριος Πολυχρονιάδης: Η Ελλάδα είναι η χώρα που μεγάλωσα και αγαπώ αλλά δεν μου έδωσε ποτέ αυτό που ήθελα σαν επαγγελματίας οδηγός. Η Αυστραλία είμαι μια χώρα πολύ όμορφη με πολύ μεγάλο level στον αθλητισμό και μπορείς να έχεις μια καλύτερη ζωή γενικά. Αυστραλία…

circus-girls-show-marios-polichroniadis-marios-pol-freestyle-trial-rider-Great-Moscow-Circus-australia

Από πότε θυμάσαι τον εαυτό σου να είναι σε δυο ρόδες;

Θυμάμαι τον αυτό μου όταν ήμουν περίπου 6 χρονών με ένα ποδήλατο που είχα και άλλαζα ταχύτητες με έναν λεβιέ που είχε στη μέση του σκελετού…

Ποιο ήταν το άθλημα – τα στάδια που ξεκίνησες ως αθλητής στον μηχανοκίνητο αθλητισμό και η πορεία σου ως σήμερα;

Με το μηχανοκίνητο αθλητισμό γενικά ήρθα μεγάλος σε ηλικία περίπου στα 20 αλλά ξεκίνησα motocross να κάνω πήγα λίγο στο enduro και μετά έψαχνα κάτι διαφορετικό όπως το trial.

Πότε ένιωσε την ανάγκη να αρχίσει να ξεπερνά τα όρια του ο Μάριος Πολυχρονιάδης;

Όταν ξεκίνησα το trial στα 24 δεν με γέμιζε να κάνω απλά classic trial, ένιωθα ότι ήθελα κάτι διαφορετικό πιο extreme! Οπότε μετά από 1 χρόνο πήγα Γαλλία για να εξασκηθώ σε αυτό που έψαχνα, σε ένα πάρκο μοναδικό μόνο για trial freestyle, από τότε ένιωσα να ξεπερνάω τα όριο και ήταν αυτό που ήθελα σαν Μάριος Πολυχρονιάδης, αθλητής και rider…

Ποια στιγμή της πορείας- καριέρας σου ξεχωρίζεις ώσπου να φύγεις στην Αυστραλία;

Μετά από πολλά χρόνια, σχεδόν 16 shows, λίγους αγώνες και δουλειά στο παγκόσμιο σαν minder και γαλλικό πρωτάθλημα απλά μια μέρα ήρθε ένα email στο κινητό μου για να πάω στην μεγάλη Αυστραλία, στο Great Moscow Circus.

circus-marios-polichroniadis-marios-pol-freestyle-trial-rider-Great-Moscow-Circus-australia

Ένα από τα πιο θεαματικά και μεγαλύτερα τσίρκο στον κόσμο, είναι το Great Moscow Circus; Καταρχήν πως προέκυψε και πήρες μια τόσο δύσκολη απόφαση να τολμήσεις να ενταχθείς, σένα χώρο τόσο διαφορετικό, με τόσο υψηλές απαίτησες και συγχρόνως σε μια άλλη χώρα τόσο μακριά από την Πατρίδα σου;

Όταν είχα γυρίσει από την Γαλλία, στην Ελλάδα γενικά ήταν δύσκολα να βρεις μια δουλειά και να μπορέσω να προσαρμοστώ, μέσα μου γενικά έλεγα ότι πρέπει να φύγω να κάνω κάτι.
Ήρθε το contract από το μεγάλο τσίρκο της Μόσχας και το σκέφτηκα παρά πολύ καλά, ήξερα ότι θα ήταν δύσκολα όπως και ήταν πρώτον γιατί πήγα σε μια χώρα με διαφορετική κουλτούρα για να δουλέψω, δεύτερον θα αντιμετώπιζα τους καλύτερους performer στο κόσμο, τρίτον θα έπρεπε να εκτελέσω ένα ίδιο show όπως έκανε ο καλύτερος freestyle trial rider Jack Field ,το οποίο ήταν από τα πιο δύσκολα show ever για το ελληνικό επίπεδο και τέταρτον θα εμένα σε ένα καραβαν 2 x 2 για 3 χρόνια και ένα set up και pull down 120 μέτρα τέντα κάθε 15 μέρες που αλλάζαμε μέρος.

Λείπει η Ελλάδα στον Μάριο Πολυχρονιάδη;

Σαν Ελλάδα δεν θα έλεγα ότι μου λείπει… Αλλά μου λείπει η οικογένεια, φίλοι βασικά πράγματα που ζήσαμε σαν παιδιά!

Μίλησε μας λίγο για το καθημερνό σου πρόγραμμα στο τσίρκο και την εξέλιξη του Μάριου Πολυχρονιάδη ως οδηγός;

Κάθε πρωί έκανα exercise για να είμαι σε καλή φόρμα. Μετά θα έκανα πάντα προπόνηση περίπου 30 λεπτά για το show. Γενικά το δικό μου show το φτιάχνω όπως θέλω, μαζί με τον manager του show από μουσική ,που θα πρέπει να πέφτουν τα φώτα ,που θα μπει η ράμπα μέχρι και ποσά λεπτά θα έχει διάρκεια και γενικά να υπάρχει μια ωραία ΡΟΗ ! Γενικά δεν ήταν καθόλου εύκολο διότι μέσα σε 7 λεπτά θα πρέπει να έκανα ένα stunt show στο ring και όταν έμπαινε η ράμπα έκανα 3 άλματα και ένα flip όλο αυτό το show γινόταν πολλές φορές χωρίς ζέσταμα το ζέσταμα μου ήταν το stunt που έκανα στην αρχή που διαρκούσε 3 λεπτά.
Με την προπόνηση 3-4 ωρών καθημερινά το level μου ανέβηκε πολύ γρήγορα έφτασα τόσο ψηλά όσο δεν πίστευα παρόλο αυτά ήταν πολύ δύσκολο να οδηγάς κάθε μέρα, προπόνηση και show κάθε μέρα. Δευτέρα Τρίτη Τετάρτη Πέμπτη ένα show, Παρασκευή Σάββατο Κυριακή 2 show αλλά πολλές φορές γινόντουσαν 3 show λόγο ποσό busy ήταν γενικά έφτασα σε ένα σημείο όπου οδηγούσα με κλειστά τα μάτια και αυτό είναι αλήθεια. Τα show ποτέ δεν σταμάταγαν ακόμα και πυρετό να είχες.

circus-Moscow-marios-polichroniadis-marios-pol-freestyle-trial-rider-Great-Moscow-Circus-australia

Ένιωσε την στιγμή που ήθελες να τα παρατήσεις και να φύγεις από την κούραση, την πίεση και το μεγάλο ρίσκο να είσαι ένας ακροβάτης που κινδυνεύει σε καθημερνό επίπεδο;

Την τελευταία χρόνια στο τσίρκο γενικά είχα πολύ κουραστεί και ήθελα να σταματήσω πιο νωρίς, αλλά δεν γινόταν είχα πολλές πτώσεις από την κούραση κάθε μέρα έπρεπε να κάνω την δουλειά μου ας πονάει το κορμί μου ας μην έχεις καλά vibes motivation energy πρέπει να οδηγήσεις και πρέπει να κανείς τον κόσμο να περάσει καλά και 100% πρέπει να κανείς flip κάθε μέρα χωρίς να το σκέφτεσαι. Φαντάσου ότι μέτραγα τα show ένα ένα και παρακαλούσα να τελειώσουν.

Πες μας τι σου αρέσει περισσότερο στο Τσίρκο και τι περισσότερο σου αρέσει στην Αυστραλία;

Στο τσίρκο μου άρεσε το opening ήταν τόσο φανταστικό μου Μαζευόμασταν όλοι οι performers στο ring και η Diana τραγουδίστρια από το mama Mia και ο κόσμος πάντα να σηκώνεται να χειροκροτεί Όταν το ζεις είναι απίστευτα… Από το show γενικά μου άρεσε το τραμπολίνο που το έκαναν ο Gosha Andrew Daniel . Στην Αυστραλια μου αρέσει που κάνουν όλοι surf και γενικά ο κόσμος είναι πολύ cool.

Το πιο επικίνδυνο τρικ που προσπάθησε να κάνει ο Μάριος Πολυχρονιάδης;

Τίποτα δεν είναι επικίνδυνο και όλα ωστόσο είναι… Αν θες να το κανείς όλα από εκεί αρχίζουν και αν είσαι διατεθειμένος να πληρώσεις το τίμημα για να το πετύχεις! Ποτέ δεν έχω μετανιώσει και ας έχω χτυπήσει πολύ σοβαρά σε τρικ που προσπάθησα να ολοκληρώσω με επιτυχία.

freestyle-trial-rider-marios-polichroniadis-marios-pol-freestyle-trial-rider-Great-Moscow-Circus-australia

Τι σκέφτεσαι πριν το εγχείρημα ενός δύσκολου κόλπου επηρεάζεσαι από τον κόσμο!

Γενικά πρέπει να είσαι focus και να έχεις πολύ καθαρό μυαλό πρέπει να γνωρίζεις πολύ καλά της δυνατότητες σου και να ξέρεις τι κανείς, εγώ δίνω 100 % την καλύτερη ενέργεια στο κόσμο και αυτό πρέπει να το ξέρεις να το κανείς. Δεν επηρεάζομαι από τον κόσμο…..

-Σε ζήσαμε στο Motor Festival να σπας κλείδα στην Λάρισα σε προσπάθεια να κάνεις Backflip μετά από 5μηνες στην Κόρινθο έκανες το πρώτο ολοκληρωμένο backflip στην Ελλάδα στο 13 Motor Festival ! Πολύ σκληρός για να πεθάνεις! (γέλιο) Θυμάμαι τα συναισθήματα ήταν τόσο έντονα χιλιάδες θεατές να έχουν καθηλωθεί στα κάγκελα και να περιμένουν το άλμα σου! Εγώ τρομαγμένος να μην κοιτάζω και να κάνω τον Σταυρό μου! Τότε ήταν μια επιβεβαίωση για όλους και για όλα δώσαμε πολλές απατήσεις στους τότε καλοθελητές μας…

Θα ξανά ζήσουμε τον Μάριο Πολυχρονιάδη σένα Motor Festival;

Ήταν κάτι που το ήθελα πολύ να το κάνω με το κάθε κόστος που θα είχα και το γνωρίζεις! Το πάθος μου για αυτό που κάνω δεν περιγράφεται και δεν μπορώ να το πω με λέξεις αυτό φάνηκε από την πορεία μου και το που έφτασα σαν επαγγελματίας οδηγός. Σαν επαγγελματίας οδηγός τελείωσε η καριέρα μου στο τσίρκο (Great Moscow Circus) εδώ την Αυστραλία και για αυτό είμαι πολύ χαρούμενος…

kontizas-michalis-backflip-marios-polichroniadis-marios-pol-freestyle-trial-rider-Great-Moscow-Circus-australia

Το μήνυμα σου για το θέμα των τροχαίων ατυχημάτων που χάνουμε συνεχώς νέα παιδιά στην άσφαλτο…

Το θέμα της ασφαλείας και η οδήγηση στο δρόμο είναι κάτι το οποίο η Ελλάδα σαν χώρα είναι πολύ πίσω σε πολλά και ο κώδικας είναι γενικά πολύ ελεύθερος…. Γενικά παιδεία δεν υπάρχει και σεβασμός στο δρόμο, αλλά κανείς δεν καταλαβαίνει πως ο δρόμος δεν χαρίζει…

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

Δημήτρης Νικολόπουλος: «Οι αγώνες ταχύτητας είναι η καψούρα μου»
Σταύρος Λιάρος και θα πάμε φυλακή
Ο Χρήστος Σαίτας: “Ισορροπώ σε μια κλωστή”
Ο μηχανοκίνητος αθλητισμός σώζει ζωές
Ricardo Domingos Arrepiado: Ένας παγκόσμιος κασκαντέρ αποκλειστικά στο SPORTIME
Ιορδάνης Σερδερίδης οδηγώ για να μοιράζομαι το πάθος μου!
Γιώργος Καφαντάρης, ένα λιοντάρι γεννιέται!

 

#Tags για το άρθρο με τίτλο «Μάριος Πολυχρονιάδης: Ένα παραμύθι τελείωσε!».
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Engine Power: Rally Sprint Μολών Λαβέ 2025

Rally Sprint Μολών Λαβέ 2025

Οι χωμάτινοι αγώνες για το 2025 ξεκινούν με το Rally Sprint Μολών Λαβέ στις 15 και 16 Μαρτίου που θα διεξαχθεί στην Σπάρτη και στο χωριό Καρυές Λακωνίας.

Engine Power
Engine Power: Τι κρύβουν οι πρώτες εικόνες της νέας McLaren MCL39;

Τι κρύβουν οι πρώτες εικόνες της νέας McLaren MCL39;

Η McLaren παρουσίασε το νέο της αυτοκίνητο, το MCL39, αυτή την Πέμπτη και έδειξε τις πρώτες εξελίξεις του διαδόχου του MCL38.

Engine Power
Engine Power: F1 : Η σαμπάνια επιστρέφει στις πασαρέλες

F1 : Η σαμπάνια επιστρέφει στις πασαρέλες

Απούσα από το 2021, η σαμπάνια θα είναι και πάλι το ποτό που θα προσφέρεται στους οδηγούς και ο εκπρόσωπος της νικήτριας ομάδας στο βάθρο από το 2025.

Engine Power
Engine Power: Αριθμοί πλέγματος σεζόν F1 2025

Αριθμοί πλέγματος σεζόν F1 2025

Λίγες μέρες πριν από τις πρώτες παρουσιάσεις και τις προ-σεζόν δοκιμές, η AUTOhebdo επισημαίνει ορισμένα στοιχεία σχετικά με το grid για αυτή τη νέα σεζόν της Formula 1.

Engine Power
Engine Power: Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Drift 2025 – 1ος Αγώνας | Συμμετοχές

Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Drift 2025 – 1ος Αγώνας | Συμμετοχές

Με 41 συμμετοχές θα διεξαχθεί στις 8 και 9 Φεβρουαρίου ο εναρκτήριος γύρος του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Drift στο Ηράκλειο Κρήτης.

Engine Power
Engine Power: Πόντιουμ, αξιοπιστία, Λε Μαν… Ποιοι είναι οι στόχοι της Alpine το 2025;

Πόντιουμ, αξιοπιστία, Λε Μαν… Ποιοι είναι οι στόχοι της Alpine το 2025;

Για τη δεύτερη σεζόν του στο Hypercar με το A424, η Alpine θα παρουσιαστεί με πολύ μεγαλύτερη βεβαιότητα για αυτήν την καμπάνια του 2025, αλλά με προσεκτικούς και ρεαλιστικούς στόχους στο WEC.

Engine Power
Engine Power: Ο Johann Zarco θέτει φιλόδοξο στόχο για το GP της Ταϊλάνδης

Ο Johann Zarco θέτει φιλόδοξο στόχο για το GP της Ταϊλάνδης

Ο Johann Zarco είναι ευχαριστημένος με την πρόοδο που σημείωσε η Honda τον χειμώνα και έχει θέσει έναν φιλόδοξο στόχο για τον πρώτο γύρο της σεζόν.

Engine Power
Engine Power: Η Hyundai επιβεβαιώνει σημαντικές αναβαθμίσεις που έρχονται στο Ράλι Σουηδίας

Η Hyundai επιβεβαιώνει σημαντικές αναβαθμίσεις που έρχονται στο Ράλι Σουηδίας

Μετά από ένα δύσκολο Ράλι Μόντε Κάρλο, η Hyundai θα φέρει μια εξελιγμένη έκδοση του i20 N Rally1 στη Σουηδία με την ελπίδα να κερδίσει σε επιδόσεις και να ξεπεράσει την Toyota.

Engine Power
Engine Power: Το Netflix ενδιαφέρεται να μεταδώσει το F1 στις Ηνωμένες Πολιτείες

Το Netflix ενδιαφέρεται να μεταδώσει το F1 στις Ηνωμένες Πολιτείες

Σύμφωνα με το βρετανικό μέσο ενημέρωσης The Times, το Netflix θα μπορούσε να υποβάλει προσφορά για την απόκτηση των τηλεοπτικών δικαιωμάτων της Formula 1 στις Ηνωμένες Πολιτείες από το 2026.

Engine Power
Engine Power: 1η Ανάβαση Αγρινίου 2025

1η Ανάβαση Αγρινίου 2025

Η 1η Ανάβαση Αγρινίου είναι γεγονός! Η ΦΙΛ.Μ.Α. Αγρινίου είναι στην ευχάριστη θέση να προσκαλέσει όλους τους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού, αγωνιζόμενους, στελέχη και φιλάθλους να πάρουν μέρος, στην πρώτη ανάβαση του έτους 2025, σε μία μεγάλη γιορτή για το motorsport

Engine Power
Engine Power: MotoGP- Χόρχε Μάρτιν: Τρεις τραυματίες αναβάτες την πρώτη μέρα

MotoGP- Χόρχε Μάρτιν: Τρεις τραυματίες αναβάτες την πρώτη μέρα

MotoGP 2025: Ο Χόρχε Μάρτιν αναγκάστηκε να αποσυρθεί στo Sepang μετά από το ατύχημα που τον άφησε με πολλαπλά κατάγματα. (VIDEO)

Engine Power
Engine Power: Στα παρασκήνια της άφιξης του Carlos Sainz στη Williams

Στα παρασκήνια της άφιξης του Carlos Sainz στη Williams

Μόλις έφτασε στο Grove, ο Carlos Sainz έδωσε λεπτομέρειες για την απόφασή του να ενταχθεί στη Williams μετά από μια μακρά περίοδο προβληματισμού.

Engine Power
Engine Power: Η Ferrari ανακοινώνει τον Guanyu Zhou ως εφεδρικό οδηγό

Η Ferrari ανακοινώνει τον Guanyu Zhou ως εφεδρικό οδηγό

Ο πρώτος Κινέζος στην ιστορία της F1 δεν θα απέχει πολύ από τα paddocks μετά την αποχώρησή του από τη Sauber στο τέλος της περασμένης σεζόν. Επέστρεψε στη Ferrari, όπου ήταν μέλος της ακαδημίας, για να αναλάβει το ρόλο του εφεδρικού οδηγού.

Engine Power
Engine Power: Το Πρόγραμμα Δοκιμών Pre-Season MotoGP 2025

Το Πρόγραμμα Δοκιμών Pre-Season MotoGP 2025

Μάθετε το πρόγραμμα για τις δοκιμές προετοιμασίας MotoGP 2025, που προηγείται του εναρκτήριου γύρου του πρωταθλήματος στην Ταϊλάνδη (28 Φεβρουαρίου - 02 Μαρτίου).

Engine Power
Engine Power: Η Honda είναι αποφασισμένη να επιστρέψει στην πίστα: «Είμαστε σε αποστολή»

Η Honda είναι αποφασισμένη να επιστρέψει στην πίστα: «Είμαστε σε αποστολή»

Καθώς πλησιάζει η έναρξη της σεζόν MotoGP, η Honda εκμεταλλεύεται τα προνόμια που της παραχωρήθηκαν για να προσπαθήσει να διαγράψει μέρος της καθυστέρησης στον ανταγωνισμό, κυρίως χάρη στην άφιξη του Aleix Espargaro.

Engine Power