ENGINE POWER

O Lappi καιγόταν ενώ ο Ogier έπαιρνε προβάδισμα στο Rally Mexico

Eκμεταλλευόμενος την ατυχία του αντιπάλου Lappi ,o Sebastien Ogier κατέκτησε το προβάδισμα στο Guanajuato Rally Mexico
O Lappi καιγόταν ενώ ο Ogier έπαιρνε προβάδισμα στο Rally Mexico

Η εγκατάλειψη LAPPI δίνει στον OGIER τον έλεγχο στο Guanajuato Rally Mexico – WRC

Ο Sebastien Ogier κατέκτησε το προβάδισμα στο Guanajuato Rally Mexico το πρωί του Σαββάτου, εκμεταλλευόμενος την ατυχία του αντιπάλου Esapekka Lappi.  Με το δίδυμο μονομαχίας να ξεκινά το προτελευταίο σκέλος του Σαββάτου σε απόσταση μόλις 5,3 δευτερολέπτων, η ένταση ήταν αισθητή. Και οι δύο οδηγοί γνώριζαν ότι κάθε δέκατο του δευτερολέπτου θα βασιζόταν στο ανυποχώρητο έδαφος στα βουνά γύρω από τη Λεόν. Ωστόσο, η σκληρή μάχη που αναμενόταν απέτυχε να υλοποιηθεί όταν ο Lappi, ο οποίος είχε το πάνω χέρι, συνετρίβη με το Hyundai i20 N του μόλις 10,01 km στην εναρκτήρια σκηνή Ibarrilla. Το αυτοκίνητο του Φινλανδού συγκρούστηκε με έναν στύλο κοινής ωφέλειας πριν πάρει φωτιά για λίγο.

 

«Υπήρχε δεξιά με ένα κόψιμο, και πήγε κατευθείαν στα αριστερά πάνω από μια κορυφή», εξήγησε ο Lappi. «Ήμουν λίγο έξω με αυτό το κόψιμο και καθυστέρησα στην είσοδο στα αριστερά. Περάσαμε διάπλατα και χτυπήσαμε την τράπεζα που μας έδιωξε αμέσως, και χτυπήσαμε το πίσω μέρος του αυτοκινήτου. «Είναι δύσκολο να το καταπιείς. Αλλά από την άλλη, όταν παλεύεις για τις νίκες, πρέπει ακόμα να πιέζεις. Ένιωθα ότι ίσως δεν πίεζα αρκετά σκληρά, στην πραγματικότητα – δεν είχα τον σωστό ρυθμό και δεν είχα την ίδια ροή με αυτό που έχεις πραγματικά όταν επιτίθεσαι». Ο χαμός του άφησε τον Ogier με ένα άνετο προβάδισμα σχεδόν μισού λεπτού έναντι του συναδέλφου της Toyota GR Yaris, Elfyn Evans. Ο Γάλλος, έξι φορές νικητής στο Μεξικό, μπήκε σε λειτουργία ασφαλείας για τα υπόλοιπα τρία στάδια του πρωινού, φτάνοντας στο σέρβις στο μέσο του σκέλους με πλεονέκτημα 28,5 δευτερολέπτων.

Το πρωινό του Thierry Neuville ήταν θετικό, με τον Βέλγο να κατακτά τρεις νίκες με το Hyundai του. Εκτός από τη θέση του στο βάθρο εις βάρος του Lappi, μείωσε επίσης το έλλειμμά του σε Evans σε μόλις 8,7 δευτερόλεπτα.
Άλλος 36,6 δευτερόλεπτα πίσω στην τέταρτη γενική ήταν ο Kalle Rovanpera. Το Toyota του Φινλανδού δεν είχε πρόσφυση στα χαλαρά χαλίκια, αλλά είχε ένα σημαντικό πλεονέκτημα έναντι του Dani Sordo, ο οποίος τερμάτισε τον κύκλο 43,1 δευτερόλεπτα πιο πίσω με το Hyundai του. Το μπλοκάρισμα του δρόμου λόγω του συμβάντος του Lappi σήμαινε ότι το πεδίο WRC2 ολοκλήρωσε μόνο το SS14. Ο αστέρας της Skoda Fabia RS Rally2, Gus Greensmith, συνέχισε να ηγείται της κατηγορίας από τον Adrien Fourmaux, ενώ οι Emil Lindholm, Kajetan Kajetanowicz και Oliver Solberg συμπλήρωσαν το top 10.

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «O Lappi καιγόταν ενώ ο Ogier έπαιρνε προβάδισμα στο Rally Mexico», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Μιχάλης Κοντιζάς

Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!