ENGINE POWER

Ο Mathieu Baumel δίνει νέα μετά το ατύχημα του: «Είμαι σίγουρος, δουλεύω σκληρά»

Ο τέσσερις φορές νικητής του Ντακάρ δημοσίευσε ένα βίντεο στα κοινωνικά του δίκτυα, δύο εβδομάδες αφότου έπεσε θύμα σοβαρού τροχαίου ατυχήματος. Αν και έχει ακρωτηριαστεί το δεξί του πόδι, σκέφτεται ήδη να επιστρέψει στους αγώνες το συντομότερο δυνατό.
Ο Mathieu Baumel δίνει νέα μετά το ατύχημα του: «Είμαι σίγουρος, δουλεύω σκληρά»

Ήταν ένας Mathieu Baumel με υγιή επιδερμίδα που παρουσιάστηκε σε βίντεο, που μεταδόθηκε αυτή την Κυριακή 16 Φεβρουαρίου στα κοινωνικά του δίκτυα. Ο Γάλλος πλοηγός δεν είχε δημοσιεύσει καμία πληροφορία από τότε που χτυπήθηκε από οδηγό ενώ βοηθούσε ένα πλήρωμα στο Rallye Monte Carlo Historique, στο Reims στις 29 Ιανουαρίου.

Δυστυχώς, η σοβαρότητα των τραυματισμών του ανάγκασε τον Γάλλο να ακρωτηριαστεί το δεξί του πόδι. Όπως εξηγεί ο Mathieu Baumel σε ένα ρεπορτάζ που βρίσκεται στο AUTO hebdo n°2500 (σε πώληση τη Δευτέρα το απόγευμα σε ψηφιακή μορφή και στα περίπτερα την Τετάρτη), το δεξί του πόδι ήταν σε κάτι παραπάνω από ανησυχητική όταν τον παρέλαβαν οι υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης. Θα χρειαζόταν «10 έως 15 χρόνια» προσπάθειας και περιορισμών για να μάθουμε αν θα λειτουργούσε ξανά. «Γνωρίζοντας ότι οι πιθανότητες επιτυχίας ήταν πολύ μικρές σύμφωνα με τους ειδικούς. Έτσι, αφαίρεσα αυτό το μέρος. «Ξεφορτώθηκα από αυτά τα πράγματα », λέει.

Έχοντας χάσει το δεξί του πόδι, ο Mathieu Baumel θα μπορούσε να λυπηθεί τον εαυτό του. Αλλά εδώ μιλάμε για ένα εξαιρετικό άτομο. Δεν κλαίει όταν τελειώνει αυτή την οικεία ιστορία, και μάλιστα με περηφάνια δείχνει την πρόοδο στο σωζόμενο πόδι του, το οποίο μπορεί ήδη να λυγίσει. Αυτό είναι ένα χαρακτηριστικό χαρακτήρα αυτού του καταξιωμένου αθλητή, σε στεριά, θάλασσα και στο βουνό. Στη μέση της ερήμου της Νότιας Αμερικής ή της Σαουδικής Αραβίας, ο Nasser Al-Attiyah ή ο Guillaume de Mévius δεν τον έχουν δει ποτέ να γκρινιάζει στο τέλος μιας αποτυχημένης σκηνής του Ντακάρ. Όχι, είναι να προχωρήσουμε μπροστά, να κοιτάξουμε μπροστά για να δούμε τι μπορεί να έχει το μέλλον, ανεξάρτητα από τις τρέχουσες συνθήκες. Αυτή είναι η δεύτερη φύση για τους κορυφαίους αθλητές, μια κατηγορία ελίτ στην οποία ανήκει ο Mathieu Baumel.

Κάθε απόγευμα σηκώνει βάρη για να μην χάσει μυς στο πάνω μέρος του σώματός του. Θα ήθελε μάλιστα ο φυσικοθεραπευτής να έρχεται πιο συχνά στο δωμάτιό του για να κάνει περισσότερες ασκήσεις! «Καλά έκανα που κρατήθηκα, έμενα πάντα θετικός. Οι πρώτες μέρες ήταν πολύ δύσκολες, φυσικά. Σωματικά, ηθικά. Ταράχτηκε λίγο το μυαλό μου από τα ηρεμιστικά (τη δόση των οποίων τώρα μειώνει για να ελέγξει τον πόνο! Σημείωση συντάκτη) . Αλλά από τη δεύτερη επέμβαση, δεν είχα άλλες αμφιβολίες, σχεδίαζα ήδη. Θα φτάσουμε εκεί, θα το κάνουμε! »

Ο Mathieu Baumel μας είπε επίσης για τη φιλοδοξία του να επιστρέψει στο πιλοτήριο ενός rally-raid 4×4 το συντομότερο δυνατό. Το να σταματήσει το πάθος του δεν πέρασε ποτέ από το μυαλό του. Από την άλλη πλευρά, το πώς να τροποποιήσει τους κανονισμούς, καθώς και το πιλοτήριο του T1+ για να επιτρέψει στους συνοδηγούς στην τρέχουσα φυσική του κατάσταση να αγωνίζονται, είναι δύο θέματα που τον ενδιαφέρουν πολύ. ” Άρχισα να μιλάω με τον Jérôme Roussel (μάνατζερ ράλι-επιδρομών στη FIA. Σημείωση του συντάκτη) γι’ αυτό. Και τότε θα έχω ένα πλεονέκτημα. Με τοποθετημένο πόδι, θα είμαι πιο ανάλαφρη! «Θα είναι ένα πλεονέκτημα για τους μελλοντικούς μου αγώνες », λέει διασκεδάζοντας. Η φιλοδοξία του είναι ξεκάθαρη. «Θέλω να επιστρέψω για να κερδίσω το Ντακάρ. Έχω αυτοπεποίθηση, δουλεύω σκληρά. »

Σε αυτό το βίντεο βλέπουμε και την παρουσία του Guillaume de Mévius. Ο Βέλγος, στο κρεβάτι του συνηθισμένου συγκυβερνήτη του, θα διαγωνιστεί στο Abu Dhabi Desert Challenge με έναν άλλο πλοηγό, τον Alex Winocq.

Δες  όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power

Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Formula 1: Ο Χάμιλτον είναι εδώ και δείχνει ικανός να ανεβάσει τη Ferrari ξανά ψηλά!

Ο Χάμιλτον είναι εδώ και δείχνει ικανός να ανεβάσει τη Ferrari ξανά ψηλά!

Στο δεύτερο μόλις αγώνα της σεζόν ο Λούις Χάμιλτον μοιάζει να μπορεί να οδηγήσει τη Ferrari στην κορυφή.

Formula 1
Engine Power: Ο Agostini βλέπει τον Marquez ως απειλή για το ρεκόρ του

Ο Agostini βλέπει τον Marquez ως απειλή για το ρεκόρ του

Ο πιο επιτυχημένος αναβάτης του Grand Prix παραδέχεται ότι αισθάνεται την απειλή του Marc Marquez να κρέμεται πάνω από το ρεκόρ νίκης του στο MotoGP.

Engine Power
Engine Power: Ο Adrien Fourmaux μιλά για τη νέα του απόσυρση: «Δεν είναι το ράλι μας»

Ο Adrien Fourmaux μιλά για τη νέα του απόσυρση: «Δεν είναι το ράλι μας»

Μετά την Πέμπτη, ο Adrien Fourmaux αναγκάστηκε να αποσυρθεί ξανά στην Κένυα, αυτή τη φορά λόγω αναστολής.

Engine Power
Engine Power: Το αρχικό πλέγμα για το κινεζικό Grand Prix Sprint 2025

Το αρχικό πλέγμα για το κινεζικό Grand Prix Sprint 2025

Δείτε το προσωρινό πλέγμα εκκίνησης για τον Αγώνα Σπριντ Κινεζικού Grand Prix 2025, με την πρώτη pole position του Lewis Hamilton με τη Ferrari.

Engine Power
Engine Power: Η Katie Price μπήκε στο μονοθέσιο της F1 σε ασταθή φωτογράφιση και εργάστηκε ως grid girl του Έντι Τζόρνταν

Η Katie Price μπήκε στο μονοθέσιο της F1 σε ασταθή φωτογράφιση και εργάστηκε ως grid girl του Έντι Τζόρνταν

Η Katie Price ήταν κάποτε μέλος του Eddie Jordan Racing και παρέσυρε ένα από τα μονοθέσια της F1 της ομάδας σε μια πολύ αγωνιστική φωτογράφιση κοριτσιών με πρώην μοντέλα

Engine Power
Engine Power: Έντι Τζόρνταν αιτία θανάτου: Από τι πέθανε το ιστορικό αφεντικό της ομάδας F1 και ανακάλυψε τον Μίκαελ Σουμάχερ;

Έντι Τζόρνταν αιτία θανάτου: Από τι πέθανε το ιστορικό αφεντικό της ομάδας F1 και ανακάλυψε τον Μίκαελ Σουμάχερ;

Ο ανακάλυψης του Michael Schumacher, πρώην ιδιοκτήτης ομάδας και νυν μάνατζερ, από φιλία, του Adrian Newey, θρηνεί την F1 στην Κίνα

Engine Power
Engine Power: Οι διάσημοι που έσπευσαν να φωτογραφηθούν με το αγωνιστικό μονοθέσιο της McLaren

Οι διάσημοι που έσπευσαν να φωτογραφηθούν με το αγωνιστικό μονοθέσιο της McLaren

Κοσμοσυρροή για το MCL39 που βρέθηκε σε OPAP Arena και Σύνταγμα

Engine Power
Engine Power: Πρώτη ματιά στο πρώτο ηλεκτρικό μίνι υπεραυτοκίνητο στον κόσμο που αναμένεται να ξεπουληθεί πριν ο κόσμος δει το εσωτερικό

Πρώτη ματιά στο πρώτο ηλεκτρικό μίνι υπεραυτοκίνητο στον κόσμο που αναμένεται να ξεπουληθεί πριν ο κόσμος δει το εσωτερικό

Το Renault 5 είναι ένα από τα πιο εμβληματικά αυτοκίνητα χάτσμπακ που κατασκευάστηκαν ποτέ.το 5 Turbo ήταν η έκδοση ράλι – και ήταν πολύ αγαπητό. Η Renault το αναζωογόνησε, παράγοντας ένα πλήρως ηλεκτρικό μίνι υπεραυτοκίνητο τέρας

Engine Power
Engine Power: 1961 Cadillac νεκροφόρα φορτηγό τέρας με 14 θέσεις προς πώληση στην Πενσυλβάνια για $100.000

1961 Cadillac νεκροφόρα φορτηγό τέρας με 14 θέσεις προς πώληση στην Πενσυλβάνια για $100.000

Ένα φορτηγό τέρας νεκροφόρα Cadillac πωλείται στο Facebook Marketplace Η νεκροφόρα του 1961 βρίσκεται τώρα πάνω από ένα σασί φορτηγού τέρας Η κίνηση του φορτηγού νεκροφόρα είναι ένας κινητήρας Chevrolet V8

Engine Power
Engine Power: Το αρχικό grid για το MotoGP GP της Αργεντινής

Το αρχικό grid για το MotoGP GP της Αργεντινής

Ανακαλύψτε το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αργεντινής, τον δεύτερο γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος MotoGP 2025.

Engine Power
Engine Power: Η νέα Mercedes CLA 2026 είναι εδώ με εξαιρετική γκάμα και κάτι που η Mercedes-Benz δεν έχει χρησιμοποιήσει ποτέ στο παρελθόν

Η νέα Mercedes CLA 2026 είναι εδώ με εξαιρετική γκάμα και κάτι που η Mercedes-Benz δεν έχει χρησιμοποιήσει ποτέ στο παρελθόν

Αυτή είναι η νέα Mercedes CLA, είναι ηλεκτρικό, αλλά υπάρχει και υβριδικό. Σύντομα αναμένεται και μοντέλο AMG

Engine Power
Engine Power: Η Ducati μπλοκάρει το αίτημα της ανταγωνίστριας Aprilia για δοκιμή εντός της σεζόν του Jorge Martin

Η Ducati μπλοκάρει το αίτημα της ανταγωνίστριας Aprilia για δοκιμή εντός της σεζόν του Jorge Martin

Στον μάνατζερ της Ducati αρέσει η ιδέα να αφήσει έναν τραυματισμένο αναβάτη να δοκιμάσει τη φυσική του κατάσταση στην κανονική του μοτοσυκλέτα - αλλά όχι φέτος, ούτε στον Martin.

Engine Power
Engine Power: Επιστρέφει το αξεπέραστο 25th Motor Festival στο MEC Παιανίας – East Meets Wonder

Επιστρέφει το αξεπέραστο 25th Motor Festival στο MEC Παιανίας – East Meets Wonder

Είσαι έτοιμος να ζήσεις ένα υπερθέαμα που θα σε αφήσει άφωνο; Το 25ο Motor Festival έρχεται με αδρεναλίνη στο κόκκινο, shows που σπάνε τα όρια και special guests που θα κάνουν τη διαφορά!

Engine Power
Engine Power: Ferrari πίσω στη Μελβούρνη: «Παλέψαμε» παραδέχεται ο Charles Leclerc

Ferrari πίσω στη Μελβούρνη: «Παλέψαμε» παραδέχεται ο Charles Leclerc

Μόλις 7οι και 8οι στα προκριματικά για το Grand Prix της Αυστραλίας, οι Ferrari απείχαν αρκετά από ό,τι αναμενόταν από αυτές στις κατατακτήριες. Για τον Charles Leclerc, αυτό δεν είναι πραγματικά έκπληξη.

Engine Power
Engine Power: Το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αυστραλίας 2025

Το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αυστραλίας 2025

Ανακαλύψτε το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αυστραλίας 2025, τον πρώτο γύρο της σεζόν της Formula 1.

Engine Power
Engine Power: Στη McLaren, ο Norris και ο Piastri είναι «ελεύθεροι να παλέψουν» για τη νίκη

Στη McLaren, ο Norris και ο Piastri είναι «ελεύθεροι να παλέψουν» για τη νίκη

Και οι δύο οδηγοί της McLaren, Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, που και οι δύο ξεκίνησαν στην πρώτη σειρά στο GP της Αυστραλίας, έχουν λάβει άδεια να πολεμήσουν για τη νίκη στην πίστα. Αρκεί να μένεις καθαρός...

Engine Power
Engine Power: Θυσία το 2025 προς όφελος του 2026; Το δίλημμα της Aston Martin

Θυσία το 2025 προς όφελος του 2026; Το δίλημμα της Aston Martin

Η βρετανική ομάδα αντιμετωπίζει μια δύσκολη επιλογή: να προσπαθήσει να αναπτύξει το μονοθέσιό της το 2025 ή να θυσιάσει τη χρονιά για να επικεντρωθεί στο 2026, τον κύριο στόχο του Lawrence Stroll. Με την άφιξη του Adrian Newey, η Aston Martin είναι οπλισμένη μέχρι τα δόντια για να ολοκληρώσει με επιτυχία τη ρυθμιστική μετάβαση.

Engine Power
Engine Power: Ο Liam Lawson σε μπελάδες στην Αυστραλία: “Πολλή δουλειά να κάνεις”

Ο Liam Lawson σε μπελάδες στην Αυστραλία: “Πολλή δουλειά να κάνεις”

Το πρώτο Σαββατοκύριακο του Liam Lawson στη Red Bull δεν είναι καλό μετά από μια δύσκολη Παρασκευή στη Μελβούρνη.

Engine Power