ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Άστραψε και βρόντηξε ιερέας χωριού από την πολύπαθη Θεσσαλία – Ανεπιθύμητοι για την ενορία του όσοι βουλευτές ψήφισαν το ν/σ για ΛΟΑΤΚΙ

Με μια αυστηρή επιστολή, ο ιερέας της Αγίας Κυριακής Τρικάλων κατακεραυνώνει όσους ψήφισαν το ν/σ και τους απαγορεύει να έρθουν στην ενορία του
Άστραψε και βρόντηξε ιερέας χωριού από την πολύπαθη Θεσσαλία – Ανεπιθύμητοι για την ενορία του όσοι βουλευτές ψήφισαν το ν/σ για ΛΟΑΤΚΙ

Ο εφημέριος μιας ενορίας από την πολύπαθη Θεσσαλία «άστραψε και βρόντηξε» εναντίον όσων βουλευτών υπερψήφισαν το επαίσχυντο νομοσχέδιο για τις ΛΟΑΤΚΙ+ οικογένειες. Ο Πρωτοπρεσβύτερος πάτερ Παναγιώτης Μίχος, εκπαιδευτικός και ποιμένας του χωριού Αγία Κυριακή Τρικάλων, με μια ανοιχτή επιστολή προς τους βουλευτές της Περιφέρειας Ν. Τρικάλων, διεμήνυσε ότι είναι ανεπιθύμητοι στην ενορία του, μέχρι να δείξουν ειλικρινή μετάνοια με δημόσια συγγνώμη προς τον λαό και προς τον Θεό.

Πρόκειται για τη δεύτερη σφοδρή αντίδραση από τις τάξεις του απλού κλήρου, μετά από τον αναθεματισμό των τριών βουλευτών της ΝΔ στην περιφέρεια Α’ Πειραιά (Κωνσταντίνο Κατσαφάδο, Δόμνα Μιχαηλίδου και Νικόλαο Βλαχάκο) από τον πατέρα Παύλο Καλλίκα, εφημέριο των ενοριών Καρβουνάδας, Κεραμωτού και Αγίου Ηλία Κυθήρων.

Η μακροσκελής επιστολή του π. Παναγιώτη Μίχου «κονιορτοποιεί» τους βουλευτές που στήριξαν το άθλιο νομοσχέδιο και στρέφεται ιδιαίτερα κατά των βουλευτών της κυβέρνησης, που κατά τα άλλα ορκίστηκαν στο… Ευαγγέλιο για να πάρουν τις «θεσούλες» τους, αλλά κατόπιν το ποδοπάτησαν νομοθετώντας έναν εξόχως αντιχριστιανικό νόμο.

«Όλοι σας είστε βαπτισμένοι Ορθόδοξοι Χριστιανοί, προερχόμενοι από παραδοσιακές οικογένειες (Μάνα-Πατέρας), και επιπλέον, έχετε ΟΡΚΙΣΤΕΙ ΣΤΟ ΘΕΙΟ ΚΑΙ ΙΕΡΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ για να υπηρετείτε το συμφέρον της Χώρας και όλα τα ΧΡΗΣΤΑ ΗΘΗ αυτής», αναφέρει στην αρχή της επιστολής ο π. Παναγιώτης.

Και παρακάτω αναφέρει:

«Μιλώντας ως γονέας αυτή τη στιγμή, πάνω από την αξία των ψυχών και τις καταστρεπτικές συνέπειες που θα έχει αυτό το επαίσχυντο ν/σ για τις τρυφερές ψυχές των παιδιών, τοποθετείτε τις άνομες επιθυμίες ομοφυλοφίλων ενηλίκων (με τις όποιες διαστροφικές τάσεις). Και, φυσικά, έχοντας και την πείρα του Εκπαιδευτικού, δημιουργείται ένα καινοφανές ‘’πρότυπο’’ για τους νέους και για τις επερχόμενες γενιές, αφού τα παιδιά μιμούνται συχνά τους μεγάλους σε πάμπολλες εκφάνσεις της ζωής.

ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΤΕ τα ίδια τα παιδιά, που είναι το μέλλον της Χώρας και υποψήφιοι Ουρανοπολίτες, να ζήσουν σε ένα αφύσικο περιβάλλον εργαλειοποιώντας τη ΓΥΝΑΙΚΑ (παρένθετη μητέρα και εκμετάλλευση ευάλωτων γυναικών, καθιστώντας τες «μηχανές παραγωγής παιδιών»)».

Παρακάτω ο π. Παναγιώτης διατυπώνει μια πολύ εύλογη απορία. Οι φεμινιστικές οργανώσεις παρέμειναν «εξαφανισμένες» καθ’ όλη τη διάρκεια της δημόσιας συζήτησης για το νομοσχέδιο της «ισότητας στον γάμο». Η απαίτηση της γκέι κοινότητας (και μέρους της αντιπολίτευσης) να επιτραπεί για τα γκέι ζευγάρια η παρένθετη μητρότητα, δεν ξεσήκωσε καμία αντίδραση από τις οργανωμένες φεμινίστριες.

Το να αντιμετωπίζονται οι φτωχές γυναίκες σαν «παιδομηχανές» που πουλάνε τα παιδιά τους σε ευκατάστατους «πελάτες», μάλλον δεν… αποτελεί υποτίμηση της γυναίκας. Από την άλλη πλευρά οι φεμινίστριες φωνάζουν για το δικαίωμά τους στον φόνο (την έκτρωση), εμφανίζοντας το επιχείρημα ότι δεν θέλουν να γίνουν «παιδομηχανές του κράτους». Δηλαδή για τον «πελάτη» που πληρώνει αδρά, η κύηση είναι επιτρεπτή, αλλά για να δείξουν ανθρωπιά προς την αγέννητη ζωή, η γέννα είναι ανεπίτρεπτη.

«Που κρύφτηκαν οι φεμινιστικές οργανώσεις που είχαν ως σημαία την Ισοτιμία και το Σεβασμό στη γυναίκα; Ποιός εισαγγελέας θα κάνει παρέμβαση για το εμπόριο βρεφών που θα πάρει τεράστιες διαστάσεις; Χρησιμοποιήσαμε τις εποχές και τις καταστάσεις κατά πώς μας βολεύει;», αναφέρει σχετικά ο π. Παναγιώτης Μίχος.

Ως ιερέας ενός χωριού που δοκιμάστηκε σκληρά από το καταστροφικό πέρασμα της κακοκαιρίας «Daniel», ο π. Παναγιώτης έχει έναν επιπλέον λόγο να επικρίνει τους βουλευτές της κυβέρνησης που εγκατέλειψε τη Θεσσαλία και πριν και μετά την καταστροφή. Κανένας από αυτούς που ψήφισαν το επαίσχυντο νομοσχέδιο, δεν είχε κάνει τον κόπο να επισκεφθεί τα ρημαγμένα χωριά.

«Επί τη ευκαιρία, ανθρώπινα ρωτώ, δε θα έπρεπε να βρείτε λίγο χρόνο να επισκεφθείτε για λίγο το ρημαγμένο μας χωριό όλο αυτό το διάστημα που κολυμπούσαμε στο νερό, τη λασπούρα και το σκουπιδαριό, για να μας τονώσετε; (για οικονομική ενίσχυση, βέβαια, ούτε λόγος)», γράφει ο π. Παναγιώτης.

Στο τέλος της επιστολής ο ιερέας ρητά και κατηγορηματικά κηρύσσει ανεπιθύμητους τους βουλευτές Θεσσαλίας που ψήφισαν το νομοσχέδιο και τους προειδοποιεί ότι αν τολμήσουν να έρθουν στην ενορία, θα συναντήσουν σθεναρή αντίσταση.

«Ως Εφημέριος και Ιερέας του Χριστού συντασσόμενος με την ιερατική μου συνείδηση, που υπηρετεί 23 συναπτά έτη Χριστόν Εσταυρωμένον και Αναστάντα ότι είστε ΑΝΕΠΙΘΥΜΗΤΟΙ στον Ι.Ν. Αγίας Κυριακής Τρικάλων όπου υπηρετώ.

Αν, παρ’ όλα αυτά, θα τολμήσετε να δρασκελίσετε την αυλόπορτα να γνωρίζετε ότι θα με βρείτε κατά μέτωπον ΑΝΑΧΩΜΑ, ως εποίησαν χρυσά παραδείγματα της Εκκλ. Ιστορίας π.χ. Ιερός Χρυσόστομος έναντι Αυτοκράτειρας Ευδοξίας, Άγιος Αμβρόσιος Μεδιολάνων κατά Θεοδοσίου κ.λπ.

Εις πάσαν Εκκλησιαστικήν ή άλλην εκδήλωσιν της Ενορίας είστε ΑΝΕΠΙΘΥΜΗΤΟΙ, διότι θέσατε από μόνοι σας τον εαυτόν σας εκτός Εκκλησίας ή μάλλον τοποθετείσθε εχθρικά προς Αυτήν».

Ολόκληρη η επιστολή του πατρός Παναγιώτη Μίχου:

Πρωτοπρεσβύτερος, Γονιός, Θεολόγος MSc Eκπαιδευτικός M.E. και

Ποιμένας των πιστών του χωριού Aγία Κυριακή Τρικάλων.

Αρνούμενος να σας προσφωνήσω με όποιον τιμητικό τίτλο, για τους λόγους που θα εξηγήσω παρακάτω, δημόσια και με παρρησία, ως Ιερέας του Θεού, Ορθόδοξος Χριστιανός, Γονέας και Εκπαιδευτικός σας απευθύνομαι λέγοντας:

  1. Επειδή όλοι σας είστε βαπτισμένοι Ορθόδοξοι Χριστιανοί, προερχόμενοι από παραδοσιακές οικογένειες (Μάνα-Πατέρας), και επιπλέον, έχετε ΟΡΚΙΣΤΕΙ ΣΤΟ ΘΕΙΟ ΚΑΙ ΙΕΡΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ για να υπηρετείτε το συμφέρον της Χώρας και όλα τα ΧΡΗΣΤΑ ΗΘΗ αυτής.
  2. Επειδή υπόκεισθε, όπως και ο κάθε Έλλην Πολίτης, στο ΙΕΡΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ που έχει ως προμετωπίδα την επίκληση της Αγίας Τριάδος.
  3. Επειδή Συνταγματικά κατοχυρώνεται η προστασία του θεσμού της Οικογενείας ως και των τέκνων αυτής.Επειδή συνεπικουρείτε, υποτασσόμενοι σε ξένα κελεύσματα, να οδηγηθεί σε εξαφάνιση ο ιερός ρόλος των δύο φύλων μέσα στην οικογένεια όπως την ξέρουμε αιώνες τώρα και, ακόμα χειρότερα, να καταργηθεί η μητρότητα και η πατρότητα, προβάλλοντας το ξένο προς την Ορθόδοξη Πίστη μοντέλο της ουδέτερης γονεϊκότητας.
  4. Επειδή, μιλώντας ως γονέας αυτή τη στιγμή, πάνω από την αξία των ψυχών και τις καταστρεπτικές συνέπειες που θα έχει αυτό το επαίσχυντο ν/σ για τις τρυφερές ψυχές των παιδιών, τοποθετείτε τις άνομες επιθυμίες ομοφυλοφίλων ενηλίκων (με τις όποιες διαστροφικές τάσεις). Και, φυσικά, έχοντας και την πείρα του Εκπαιδευτικού, δημιουργείται ένα καινοφανές «πρότυπο» για τους νέους και για τις επερχόμενες γενιές, αφού τα παιδιά μιμούνται συχνά τους μεγάλους σε πάμπολλες εκφάνσεις της ζωής.
  5. Επειδή, προσθέτοντας στα παραπάνω, ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΤΕ τα ίδια τα παιδιά, που είναι το μέλλον της Χώρας και υποψήφιοι Ουρανοπολίτες, να ζήσουν σε ένα αφύσικο περιβάλλον εργαλειοποιώντας τη ΓΥΝΑΙΚΑ (παρένθετη μητέρα και εκμετάλλευση ευάλωτων γυναικών, καθιστώντας τες «μηχανές παραγωγής παιδιών»).
  6. Με την ευκαιρία να αναφέρω και μία εύλογη απορία. Που κρύφτηκαν οι φεμινιστικές οργανώσεις που είχαν ως σημαία την Ισοτιμία και το Σεβασμό στη γυναίκα; Ποιός εισαγγελέας θα κάνει παρέμβαση για το εμπόριο βρεφών που θα πάρει τεράστιες διαστάσεις; Χρησιμοποιήσαμε τις εποχές και τις καταστάσεις κατά πώς μας βολεύει;
  7. Επειδή, μιλώ ως Ιερέας τώρα, αντιστρατεύεστε με το δικό σας νόμο το Νόμο του Θεού που προσπαθώ να υπηρετώ ως διάκονος των Ιερών της Πίστεως και της Παραδόσεώς μας, σε μια εποχή που καταρρέουν οι αξίες και τα ιδανικά και σε έναν τόπο όπως ο δικός μας που έχει πληγεί, ίσως και ανεπανόρθωτα από την πρόσφατη πλημμύρα με την κατάρρευση δεκάδων οικιών, ζώντας σε χωριά φαντάσματα, με την ανερχόμενη ανεργία, με την καταστροφή του αγροτικού και κτηνοτροφικού τομέα, κ. ά.).

Επί τη ευκαιρία, ανθρώπινα ρωτώ, δε θα έπρεπε να βρείτε λίγο χρόνο να επισκεφθείτε για λίγο το ρημαγμένο μας χωριό όλο αυτό το διάστημα που κολυμπούσαμε στο νερό, τη λασπούρα και το σκουπιδαριό, για να μας τονώσετε; (για οικονομική ενίσχυση, βέβαια, ούτε λόγος).

Γνωρίζετε, βέβαια, Αγιογραφικά, αν αισθάνεστε Χριστιανοί, ότι είναι καταδικαστέο και βδελυρό το αμάρτημα της ομοφυλοφιλίας, βλ. Σόδομα-Γόμορρα, Ρωμ. 1,24-32 κ.τ.λ., Πηδάλιο των Ιερών Κανόνων και άλλες Πατρικές διατάξεις.

Καταλαβαίνω

Ότι είναι δύσκολο να «ξεφύγετε» από την κομματική γραμμή που χαράσσει ο πρωθυπουργός, ο οποίος σας κρατά δέσμιους.

Ότι οι ποικίλες απώλειες θα είναι σημαντικές σε ενδεχόμενη απειθαρχία σας.

Ότι για να αναρριχηθείτε (αν θεωρείται αναβάθμιση) εκεί που είστε, κάνατε πολλές συνειδησιακές υποχωρήσεις χωρίς να σεβαστείτε ΟΥΔΟΛΩΣ το κοινό συμφέρον του έρμου του Λαού που δεν έχει κάπου παρηγοριά.

Δεν καταλαβαίνω όμως

Πώς ανερυθρίαστα καταστρέφετε θεσμούς παραδεκτούς αιώνων, που κανείς δεν τόλμησε να αγγίξει, όπως είναι αυτός της Οικογενείας και της φυσιολογικής λειτουργίας του Ανδρογύνου.

Πώς την πίστη του 97% Ορθόδοξου Λαού την απορρίπτετε στον κάλαθο των αχρήστων, άνευ ενδοιασμού.

Με τι θάρρος θα αντικρύσετε τα συγγενικά και οικεία πρόσωπα της περιοχής που σας εμπιστεύτηκαν την ψήφο τους.

Αν επιθυμείτε ή τουλάχιστον αν θα ανεχτείτε τέτοιου είδους επιλογές από τα φυσικά σας παιδιά (να γίνουν γονείς Α και Β).

Για τους λόγους αυτούς σας διαμηνύω:

Ως Εφημέριος και Ιερέας του Χριστού συντασσόμενος με την ιερατική μου συνείδηση, που υπηρετεί 23 συναπτά έτη Χριστόν Εσταυρωμένον και Αναστάντα ότι είστε ΑΝΕΠΙΘΥΜΗΤΟΙ στον Ι.Ν. Αγίας Κυριακής Τρικάλων όπου υπηρετώ.

Αν, παρ’ όλα αυτά, θα τολμήσετε να δρασκελίσετε την αυλόπορτα να γνωρίζετε ότι θα με βρείτε κατά μέτωπον ΑΝΑΧΩΜΑ, ως εποίησαν χρυσά παραδείγματα της Εκκλ. Ιστορίας π.χ. Ιερός Χρυσόστομος έναντι Αυτοκράτειρας Ευδοξίας, Άγιος Αμβρόσιος Μεδιολάνων κατά Θεοδοσίου κ.λπ.

Εις πάσαν Εκκλησιαστικήν ή άλλην εκδήλωσιν της Ενορίας είστε ΑΝΕΠΙΘΥΜΗΤΟΙ, διότι θέσατε από μόνοι σας τον εαυτόν σας εκτός Εκκλησίας ή μάλλον τοποθετείσθε εχθρικά προς Αυτήν.

Θα εξαιρεθεί η συμπεριφορά μας προς τα παραπάνω αν επιδείξετε ειλικρινή και αμετάπτωτη μετάνοια με δημόσια εξομολόγηση-παραδοχή προς το Θεό και το λαό, έτσι ώστε να συγχωρήσει ο Κύριος αυτό σας το μέγιστο αμάρτημα, όπως και του καθενός μας τα ιδικά του. Το να πέσει κάποιος άνθρωπος σε αμάρτημα (ακόμα και στο πιο τραγικό), είναι ανθρώπινο. Το να εμμένει όμως σ’ αυτό (πόσω δε μάλλον να καμαρώνει κιόλας), είναι σατανικό (ι. Χρυσόστομος).

Διατελών εν προσευχή και εν συνοχή καρδίας, σας εύχομαι καλή φώτιση από το Θεό για τη σωτηρία της ψυχής σας, του τόπου και των παιδιών μας.

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Άστραψε και βρόντηξε ιερέας χωριού από την πολύπαθη Θεσσαλία – Ανεπιθύμητοι για την ενορία του όσοι βουλευτές ψήφισαν το ν/σ για ΛΟΑΤΚΙ», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Αλέξανδρος Ορφανίδης

Ο Αλέξανδρος Ορφανίδης αρθρογραφεί στο Sportime.GR από τα τέλη του 2021, επισημαίνοντας με τα άρθρα του, τα δεινά της ελληνικής κοινωνίας.