οίκοι ανοχής

Restart κάνουν και οι οίκοι ανοχής. Με έναν αυστηρό δεκάλογο που εξέδωσε ο ΕΟΔΥ για την επαναλειτουργία τους από σήμερα, Δευτέρα 15 Ιουνίου.

Restart κάνουν και οι οίκοι ανοχής. Με έναν αυστηρό δεκάλογο που εξέδωσε ο ΕΟΔΥ για την επαναλειτουργία τους από σήμερα, Δευτέρα 15 Ιουνίου.

Οι οίκοι ανοχής θα πρέπει να έχουν στο μυαλό τους τον παρακάτω δεκάλογο. Πέρα από τους βασικούς κανόνες υγιεινής (πλύσιμο χεριών ή εφαρμογή γαντιών), προτείνεται η χρήση μάσκας, αλλά και η δημιουργία πελατολογίου με… ονόματα και διευθύνσεις!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Αποκάλυψη: Τρία Super Puma… σαπίζουν εδώ και 8 χρόνια στην Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία

Οι 10 βασικές οδηγίες του ΕΟΔΥ για την λειτουργία των οίκων ανοχής:

  • Οι εργαζόμενοι πρέπει να πλένουν τα χέρια τους με νερό και υγρό σαπούνι ή με αλκοολούχο αντισηπτικό διάλυμα πριν και μετά κάθε πελάτη. Εάν χρειάζεται, εφαρμογή γαντιών μιας χρήσης.
  • Αποφυγή περιττής φυσικής επαφής (όπως η χειραψία).
  • Να διατηρούνται ανοικτά τα παράθυρα και οι θύρες για είσοδο νωπού αέρα εκτός από τις πόρτες δωματίων όπου παρέχονται σεξουαλικές υπηρεσίες.
  • Η χρονική διάρκεια παροχής υπηρεσιών να μην ξεπερνά τα 15 λεπτά ανά πελάτη.
  • Απαγορεύεται η παροχή υπηρεσίας με δύο ή περισσότερους πελάτες.
  • Κατά τη σεξουαλική επαφή, θα πρέπει να εφαρμόζονται σεξουαλικές στάσεις που εξασφαλίζουν απόσταση και όχι πρόσωπο με πρόσωπο επαφή.
  • Κατά τη διάρκεια της υπηρεσίας, πρέπει να υπάρχει απόσταση τουλάχιστον ενός αντιβραχίου μεταξύ των κεφαλών των δύο ατόμων.
  • Χρησιμοποίηση εργαλείων μιας χρήσης, εάν είναι δυνατόν. Απολύμανση εργαλείων εργασίας μεταξύ δύο πελατών. Απαγόρευση χρήσης βρώσιμων σεξουαλικών αντικειμένων.
  • Συνιστάται η χρήση υφασμάτινης μη ιατρικής μάσκας για όλες τις υπηρεσίες. Η πρακτική αυτή θα μπορούσε να ενταχθεί στο πλαίσιο παιγνίου προκειμένου να καταστεί αποδεκτή κατά τη διάρκεια των ερωτικών πράξεων.
  • Τήρηση πελατολογίου όπου θα αναγράφεται το μικρό όνομα και τηλέφωνο επικοινωνίας για λόγους εχεμύθειας. Οι πελάτες ενημερώνονται ότι τα δεδομένα επικοινωνίας τους διατηρούνται για τέσσερις εβδομάδες σε κλειστό φάκελο για τον εντοπισμό και ιχνηλάτηση σε περίπτωση κρούσματος.
  • Αποφυγή πληρωμής με μετρητά και χρήση πλαστικών καρτών με ανέπαφη συναλλαγή.