ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Κακοκαιρία Μπάλλος: Θα εξηγούμε πάλι τα αυτονόητα; Δεν παραγγέλνουμε με τέτοιες καιρικές συνθήκες – Λίγη ανθρωπιά επιτέλους!

Απαράδεκτο να αναγκάζονται υπάλληλοι delivery να δουλεύουν σε τέτοιες συνθήκες. Αναστολή δραστηριότητας των υπαλλήλων ανακοίνωσε η Wolt μετά το σάλο που προκλήθηκε με φωτογραφία στο twitter.
Κακοκαιρία Μπάλλος: Θα εξηγούμε πάλι τα αυτονόητα; Δεν παραγγέλνουμε με τέτοιες καιρικές συνθήκες – Λίγη ανθρωπιά επιτέλους!

Θα εξηγήσουμε πάλι τα αυτονόητα; Η κακοκαιρία «Μπάλλος» χτυπά αλύπητα την Αττική και άλλες περιοχές της Ελλάδας. Δρόμοι έχουν μετατραπεί σε ποτάμια και η πυροσβεστική δεν προλαβαίνει να απαντά σε κλήσεις.

Είναι δυνατόν σε τέτοιες δύσκολες ώρες να κοιτάμε την πάρτη μας και να παραγγέλνουμε για να μας έρθει delivery φαγητό στο σπίτι; Να αναγκάσουμε έναν εργαζόμενο να περάσει από χείμαρρους και λίμνες με το μηχανάκι του, για να πάρουμε εμείς το έτοιμο ζεστό φαγητό μας; Τα έχουμε ξαναπεί από εδώ στη Sportime, όταν επικρατούν τέτοιες κακοκαιρίες, ανοίγεις το ντουλάπι σου, το ψυγείο σου και φτιάχνεις ό, τι έχεις. Δεν χάθηκε ο κόσμος.

Δεν βάζεις σε κίνδυνο τη σωματική ακεραιότητα ενός ανθρώπου, μόνο και μόνο επειδή… πείνασες. Στοιχειώδη ανθρωπιά να έχουμε. Και πρώτα απ’ όλα είναι απαράδεκτο για τους μαγαζάτορες εστίασης, να στέλνουν υπαλλήλους για delivery με τέτοια θεομηνία. Και πόσο μάλλον σε περιοχές που έχουν σοβαρό πρόβλημα πλημμυρών.

Αν λάβουν τηλέφωνο παραγγελίας, ας αρνηθούν ευγενικά στον πελάτη. Το ίδιο και οι διαδικτυακές πλατφόρμες παραγγελιών. Ας μεριμνήσουν για την ασφάλεια των υπαλλήλων τους. Με ανθρώπινες ζωές έχουμε να κάνουμε, αν είναι δυνατόν.

«Μπάλλος»: H Wolt προχώρησε σε αναστολή των παραγγελιών

Πάλι καλά που για κάτι τέτοιες περιπτώσεις, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κάνουν καλό ώστε να υπάρξει ευαισθητοποίηση. Μετά τον σάλο που προκλήθηκε στο twitter με τη φωτογραφία του υπαλλήλου delivery που βρίσκεται κυριολεκτικά μέσα σε μια λίμνη, η Wolt ανακοίνωσε την αναστολή της δραστηριότητας της μέχρι να εξασθενήσουν τα καιρικά φαινόμενα που έφερε ο «Μπάλλος».

Ας ελπίσουμε πως θα μιμηθούν κι άλλες επιχειρήσεις αυτή την κίνηση και θα πράξουν το αυτονόητο. Δεν είναι δυνατόν να φτάνουμε στην ανάγκη του «κραξίματος» από το twitter, για να φερθούμε με στοιχειώδες φιλότιμο προς τους εργαζόμενους συμπολίτες μας.

Διαβάστε την επίσημη ανακοίνωση της Wolt:

«Ενημερώνουμε ότι η Wolt αναστέλλει την παραγγελειοληψία και τις παραδόσεις της κατά τόπους και για χρονικά διαστήματα που επικρατούν αντίξοες καιρικές συνθήκες σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, για την προστασία των συνεργατών διανομέων.

Το μέτρο εφαρμόζεται σταδιακά σε περιοχές που εντοπίζονται έντονα καιρικά φαινόμενα και οι χρήστες μπορούν να ενημερωθούν από την εφαρμογή για το εάν πραγματοποιούνται διανομές στην περιοχή τους ή όχι. Η εταιρεία παρακαλεί για την κατανόηση των χρηστών για τυχόν καθυστερήσεις.

Για την Wolt, η υγεία και η ασφάλεια των συνεργατών διανομέων είναι υψίστης σημασίας».

 

 

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Κακοκαιρία Μπάλλος: Θα εξηγούμε πάλι τα αυτονόητα; Δεν παραγγέλνουμε με τέτοιες καιρικές συνθήκες – Λίγη ανθρωπιά επιτέλους!», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Παντελής Λαμψιώτης

Αρθρογραφεί στο Sportime.GR και είναι συντάκτης του άρθρου αυτού.