ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Καλάθι του νοικοκυριού: Απογοήτευση για τους καταναλωτές στην «πρεμιέρα» – Παραμένει η ακρίβεια (vid)

Απογοητευμένοι οι καταναλωτές από το «καλάθι του νοικοκυριού», στην πρεμιέρα του - Η ακρίβεια παραμένει
Καλάθι του νοικοκυριού: Απογοήτευση για τους καταναλωτές στην «πρεμιέρα» – Παραμένει η ακρίβεια (vid)

Καλάθι του νοικοκυριού: Άλλα περίμεναν και άλλα αντίκρισαν οι Έλληνες καταναλωτές στα ράφια των σούπερ μάρκετ, στην πρώτη μέρα εφαρμογής του νέου μέτρου.

Όσοι περίμεναν διαφορές στις τιμές των προϊόντων διαψεύστηκαν, καθώς διαπίστωσαν πως η ακρίβεια παραμένει.

Νωρίτερα την Τετάρτη (2/11) το Sportime σας είχε ενημερώσει ότι για όλα τα προϊόντα της πλατφόρμας e-katanalotis «έπεσε» από την επισκεψιμότητα, καθώς άπαντες ήθελαν να δουν τιμές και αγαθά που περιλαμβάνει.

«Εγώ δεν ήταν να βρω τίποτα καλό. Λίγα πραγματάκια και τίποτα άλλο», δήλωσε ένας καταναλωτής σε ρεπορτάζ του Mega Channel, ενώ ένας άλλος συμπλήρωσε: «Αμφιβάλλω αν θα βοηθήσει τον καταναλωτή».

Το «καλάθι του νοικοκυριού» διαφαίνεται από την πρώτη ημέρα ότι θα αποτελέσει μέτρο – «ασπιρίνη» στην ακρίβεια, καθώς στα περισσότερα προϊόντα του οι καταναλωτές βρήκαν τις τιμές υψηλές.

Καλάθι του νοικοκυριού: Απογοήτευση για τους καταναλωτές στην «πρεμιέρα» – Ψάχνουν απεγνωσμένα τις προσφορές

Όπως διαπιστώνεται από την πρώτη μέρα, το «καλάθι του νοικοκυριού» θα αποτελέσει μέτρο – «ασπιρίνη» στην ακρίβεια, καθώς στα περισσότερα προϊόντα του οι καταναλωτές βρήκαν τις τιμές υψηλές.

Αυτό το οποίο φοβούνται οι καταναλωτές, είναι ότι κάποιες αλυσίδες θα αυξήσουν περισσότερο τις τιμές των προϊόντων που μένουν εκτός του καλαθιού.

Από την πλευρά του το Υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων απαντά ότι το μέτρο για να αποφευχθεί κάτι είναι περισσότεροι έλεγχοι. «Είμαστε εδώ μαζί με τη ΔΙΜΕΑ και στόχος είναι να ελέγχουμε με το πλαφόν του περιθωρίου κέρδους όλα τα προϊόντα και εκτός καλαθιού. Άρα, δεν μπορεί κάποιος να αυξήσει τις τιμές πάνω απο το πλαφόν», τόνισε χαρακτηριστικά ο Άδωνις Γεωργιάδης.

Τέλος να σημειώσουμε ότι τα μεγάλα σουπερμάρκετ υποχρεούνται να ενημερώνουν για την εφαρμογή του καλαθιού με αφίσες και σταντ στην είσοδο και στο εσωτερικό των καταστημάτων. Από τα τουλάχιστον 51 είδη που μπήκαν στο καλάθι, τα περισσότερα ήταν προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας.






Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Καλάθι του νοικοκυριού: Απογοήτευση για τους καταναλωτές στην «πρεμιέρα» – Παραμένει η ακρίβεια (vid)», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Αλέξανδρος Κωτάκης

Είμαι ο Αλέξανδρος Κωτάκης και γεννήθηκα στην Αθήνα. Σπούδασα αθλητική δημοσιογραφία και πλέον η σχέση μου μαζί της ξεπερνά την 20ετία. Όλα αυτά τα χρόνια «κύλησαν» στο διαδίκτυο μέσα από συνεργασίες με αθλητικές ιστοσελίδες. To Sportnet.gr αποτέλεσε την αρχή για εμένα, ενώ ακολούθησαν το Sportline.gr, το easybetnet.com και βεβαίως το Goal News (Sentragoal.gr) στο οποίο παρέμεινα το συντριπτικά μεγαλύτερο διάστημα της ως τώρα πορείας μου (11.5 έτη). Τα τελευταία χρόνια βρίσκομαι στην «οικογένεια» του Sportime, με το οποίο συνεχίζω να καλύπτω το αθλητικό ρεπορτάζ, αλλά και την ειδησεογραφία της επικαιρότητας από όλους του χώρους. Επίσης αρθρογραφώ για την ομάδα του Άρη.