Πρεμιέρα σε τράπεζες και σούπερ μάρκετ για τη ψηφιακή κάρτα εργασίας - Τι πρέπει να κάνουν οι εργαζόμενοι.

Πρεμιέρα σε τράπεζες και σούπερ μάρκετ για τη ψηφιακή κάρτα εργασίας - Τι πρέπει να κάνουν οι εργαζόμενοι.

Ο Ιούλιος μπήκε και μαζί του έφερε και νέα δεδομένα για εργαζομένους σε τράπεζες και σούπερ μάρκετ. Κι αυτό διότι η ψηφιακή κάρτα εργασίας μπαίνει πλέον στις ζωές μας με αρχική εφαρμογή σε αυτούς τους τομείς.

Συνολικά αφορά δοκιμαστικά σε 121.000 εργαζόμενους, οι οποίοι θα πρέπει να «κατεβάσουν» στο κινητό τους τηλέφωνο την εφαρμογή myErgani mobile app, μέσω των επίσημων λογαριασμών του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων.

Η εφαρμογή διατίθεται για συσκευές με λειτουργικό σύστημα android και iOS.

Κατά την είσοδό τους στον χώρο εργασίας, θα σκανάρουν στο Ergani CardScanner τον προσωπικό κωδικό QR code της ψηφιακής τους κάρτας δηλώνοντας την αρχή της εργασίας τους. Αντιστοίχως θα σκανάρουν την κάρτα τους όταν εξέρχονται του χώρου εργασίας.

Κάρτα Εργασίας: Τι πρέπει να κάνουν οι επιχειρήσεις

Με την έναρξη της πρώτης φάσης εφαρμογής της Κάρτας Εργασίας, οι επιχειρήσεις της πρώτης φάσης εφαρμογής έχουν την υποχρέωση να κοινοποιούν στο ΠΣ ΕΡΓΑΝΗ, καθημερινά και άμεσα, σε πραγματικό χρόνο, τα στοιχεία του πραγματικού χρόνου εργασίας για κάθε εργαζόμενο που εργάζεται με φυσική παρουσία την εκάστοτε ημέρα στον χώρο της επιχείρησης.

Οι επιχειρήσεις αυτές έχουν τη δυνατότητα άμεσης διασύνδεσης του συστήματος ωρομέτρησης με τον νέο μηχανισμό της Κάρτας Εργασίας στο Π.Σ. Εργάνη, ενώ αν αυτό δεν είναι εφικτό, το Υπουργείο Εργασίας διαθέτει την εφαρμογή Ergani CardScanner.