×

Στίβος ΝΕΟ

Sportime BET

Media

ΠαραFootball

Editorial

Στοίχημα

Βαθμολογίες

Κορονοϊός: Έκανε τις αγορές μόδας ψηφιακή υπόθεση στην Ελλάδα


    Διονύσης Αντωνέλλος

Κορονοϊός: Έκανε τις αγορές μόδας ψηφιακή υπόθεση στην Ελλάδα. Κορονοϊός: Ψηφιακή υπόθεση παραμένει, κατά κύριο λόγο, η αγορά μόδας...


Κορονοϊός: Ψηφιακή υπόθεση παραμένει, κατά κύριο λόγο, η αγορά μόδας στην Ελλάδα ακόμη και μετά το lockdown, που επιβλήθηκε για τον περιορισμό της διάδοσης του νέου κορωνοϊού.

Το τελευταίο δίμηνο τουλάχιστον οι μισοί Έλληνες καταναλωτές (54%) ξόδεψαν περισσότερα σε αγορές μόδας online, ενώ μόλις το 22% ψώνισε σε φυσικά καταστήματα, αναφέρει το ΣΕΠΕ .

Το 54% των Ελλήνων ξόδεψε περισσότερα σε αγορές μόδας online, ενώ μόλις το 22% ψώνισε σε φυσικά καταστήματα.

Συνολικά, ένα εντυπωσιακό ποσοστό της τάξης του 73% των καταναλωτών προχώρησε σε αγορές μόδας τους τελευταίους δύο μήνες, ενώ μόλις το 13% δήλωσε ότι προσπαθεί να κάνει οικονομία, αποφεύγοντας ακόμη και την επίσκεψη στα μαγαζιά.

Την παραπάνω εικόνα αποτυπώνει η τρίτη και πιο πρόσφατη έρευνα του GLAMI, η οποία παρουσιάζει την “επόμενη μέρα” για την online αγορά μόδας, με δεδομένα σχετικά με τον τρόπο που άλλαξε η καταναλωτική συμπεριφορά των Ελλήνων, μετά την πανδημία. Σύμφωνα με τα ευρήματά της, οι Έλληνες εμπιστεύονται τις προσφορές των καταστημάτων.

Οι οικονομικές επιπτώσεις της πανδημίας έχουν αντίκτυπο στις επιλογές των καταναλωτών για τις αγορές μόδας.

Τα καταστήματα γρήγορης μόδας (37%), τα εκπτωτικά outlets αλλά και τα μικρά μαγαζιά βρίσκονται πρώτα στις προτιμήσεις των Ελλήνων, ενώ εμφανής είναι και η άνοδος της βιώσιμης μόδας.

Στον αντίποδα, οι πολυτελείς (-38%) και premium μάρκες φαίνονται να χάνουν έδαφος, ενώ σημαντικό είναι, επίσης, ότι οι Έλληνες δεν ακολουθούν τις διεθνείς τάσεις για second hand/vintage προϊόντα και παραμένουν χαμηλά στις επιλογές τους τους.

ΒΡΕΣ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙΣ ΕΔΩ

Τελευταία Νέα