ΚΟΙΝΩΝΙΑ

«Πάμε και όπου βγει» και στον ΗΣΑΠ: Τρένο έκανε τη διαδρομή με ανοιχτή πόρτα λόγω βλάβης!

Τίποτα δεν έχει αλλάξει σε αυτή τη χώρα στο μπάχαλο των μεταφορών - Σοκ προκαλεί το βίντεο με το τρένο να κινείται με ανοιχτή πόρτα
«Πάμε και όπου βγει» και στον ΗΣΑΠ: Τρένο έκανε τη διαδρομή με ανοιχτή πόρτα λόγω βλάβης!

ΗΣΑΠ: Η καταστροφική νοοτροπία του «πάμε και όπου βγει» φαίνεται πως συνεχίζει να ζει και να βασιλεύει στις υποδομές της χώρας μας, αφού συνεχώς αναδεικνύονται προβλήματα που δείχνουν πως παρά την τραγωδία των Τεμπών τίποτα ουσιαστικό δεν έχει αλλάξει στο μπάχαλο των μεταφορών.

Η κυβέρνηση Μητσοτάκη μπορεί να πούλαγε το αφήγημα του «ποτέ ξανά», άλλα οι εργαζόμενοι στις μεταφορές έχουν εντελώς διαφορετική γνώμη. Καθημερινά παλεύουν να φέρουν εις πέρας την εργασία τους αντιμετωπίζοντας τραγικές υποδομές, γερασμένους στόλους τρένων, ανύπαρκτα ανταλλακτικά, ανεπαρκές προσωπικό.

Δεν φτάνει που o πρόεδρος των μηχανοδηγών Κώστας Γενηδούνιας καταγγέλλει συνεχώς ότι εξακολουθούν να υπάρχουν σοβαρά προβλήματα στις γραμμές του ΟΣΕ, τώρα βγαίνουν στην επιφάνεια σημεία και τέρατα και στην λειτουργία συρμών του ΗΣΑΠ!

Σάλο έχει δημιουργήσει ένα βίντεο που τράβηξε επιβάτης μέσα από συρμό του ΗΣΑΠ, όπου φαινόταν ότι το τρένο κινούταν με τη μία πόρτα του βαγονιού ανοιχτή (!), κάτι που έθετε σε άμεσο κίνδυνο τους επιβάτες! Λόγω βλάβης της πόρτας, παραβιάστηκε κάθε πρωτόκολλο ασφαλείας, και ο μηχανοδηγός κάλεσε μάλιστα από τα μεγάφωνα τους επιβάτες να μην πλησιάζουν την ανοιχτή πόρτα! Όπως καταλαβαίνει κανείς, θα μπορούσε ανά πάσα στιγμή να τραυματιστεί κάποιος επιβάτης ή και χειρότερα.

Τελικά στον σταθμό Μαρούσι ζήτησε από τους επιβάτες να κατέβουν και να περιμένουν άλλο συρμό για να συνεχίσουν τη διαδρομή, όπως ανέφερε αυτόπτης μάρτυρας. Το περιστατικό καταγγέλλει το Σωματείο Εργαζομένων ΣΤΑΣΥ σε χθεσινή του ανακοίνωση, με τίτλο «Οι αλήθειες όσο και αν προσπαθούν… δεν κρύβονται!»

Σύμφωνα με το Σωματείο Εργαζομένων της ΣΤΑΣΥ «ένας συρμός κινήθηκε μεταξύ δύο σταθμών με μια πόρτα στην καμπίνα επιβατών ανοιχτή λόγω αστοχίας υλικού και τον οδηγό να ανακοινώνει από τα μεγάφωνα στους επιβάτες να απομακρυνθούν από την συγκεκριμένη πόρτα».

«Τίποτα από αυτά δεν είναι τυχαίο. Ούτε άτυχη στιγμή είναι, ούτε δολιοφθορά, ούτε το κακό το μάτι φταίει, ούτε ο κακός μας ο καιρός», αναφέρει το Σωματείο. «Η τεράστια έλλειψη προσωπικού, η έλλειψη ανταλλακτικών που έχει σαν αποτέλεσμα η συντήρηση των συρμών να γίνεται με ανταλλακτικά παροπλισμένων, η παλαιότητα του τροχαίου υλικού και η ανεπάρκεια των υπηρεσιακών παραγόντων είναι οι αιτίες για όλα αυτά».

Καθημερινό φαινόμενο όμως είναι και τα προβλήματα στην πέδηση (φρένα) των συρμών. «Ένας συρμός δεν κατάφερε να σταματήσει στην σωστή θέση κατά μήκος της αποβάθρας του σταθμού και συνέχισε για τον επόμενο χωρίς να επιβιβάσει ή αποβιβάσει επιβάτες», καταγγέλλει το Σωματείο, ενώ πολύ συχνές είναι ανάλογες καταγγελίες εργαζομένων.

Συρμός αναγκάστηκε να σταματήσει στα Άνω Πατήσια και να αποβιβαστούν άρον – άρον όλοι οι επιβάτες, καθώς έβγαινε καπνός εξαιτίας προβλήματος στα φρένα.

Άραγε, πόσα «Τέμπη» πρέπει να συμβούν σε αυτήν τη χώρα για να πάψει να θυσιάζεται η ασφάλεια του πολίτη στον βωμό του κέρδους;

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης λίγο πριν τις εκλογές της 21ης Μαΐου έσπευσε με τους ακόλουθούς του να κάνει… μόστρα το Μετρό της Θεσσαλονίκης για να δείξει την… ανάπτυξη που έφερε στις μεταφορές η κυβέρνηση του. Και την ίδια στιγμή έχουμε παμπάλαια τρένα που δεν μπορούν να κλείσουν ούτε τις πόρτες τους, και έχουμε φτάσει σε σημείο να γλυτώνουμε νέα δυστυχήματα μόνο από θαύμα, άλλα και τις φιλότιμες προσπάθειες των εργαζομένων…

 

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο ««Πάμε και όπου βγει» και στον ΗΣΑΠ: Τρένο έκανε τη διαδρομή με ανοιχτή πόρτα λόγω βλάβης!», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Παντελής Λαμψιώτης

Αρθρογραφεί στο Sportime.GR και είναι συντάκτης του άρθρου αυτού.