ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Προπαγανδιστικά περίπτερα «Βόρειας Κύπρου» και «Μακεδονίας» στήθηκαν σε διεθνή έκθεση στη Γερμανία – Ακούει κανείς στη κυβέρνηση;

Οι Τουρκοκύπριοι ακολουθούν συνταγή... «Πρεσπών» και προπαγανδίζουν εις βάρος της Ελλάδας με ταμπέλες... «North Cyprus»!
Προπαγανδιστικά περίπτερα «Βόρειας Κύπρου» και «Μακεδονίας» στήθηκαν σε διεθνή έκθεση στη Γερμανία – Ακούει κανείς στη κυβέρνηση;

Έκθεση «Anuga 2021»: Στα χνάρια προπαγάνδας και διεθνούς παρανομίας των Σκοπιανών φαίνεται πως βαδίζουν και οι Τουρκοκύπριοι, αφού σε μια από τις μεγαλύτερες εκθέσεις τροφίμων παγκοσμίως που διεξάγεται στη Κολονία της Γερμανίας, έστησαν περίπτερο με επιγραφή… «North Cyprus»!

Η έκθεση «Anuga 2021» ξεκίνησε να λειτουργεί το περασμένο Σάββατο και διήρκησε μέχρι χθες. Όλες αυτές τις μέρες, οι χιλιάδες επισκέπτες που πέρασαν από την έκθεση βρέθηκαν αντιμέτωποι με μια άθλια προπαγανδιστική ταμπέλα του ψευδοκράτους της Κύπρου, που αποφάσισε να μιμηθεί τις… Πρέσπες και να προωθήσει το όνομα… «Βόρεια Κύπρος»!

Μάλιστα στο περίπτερο παρευρέθηκε και ο γενικός διευθυντής του (δήθεν) υπουργείου Βιομηχανίας του ψευδροκράτους, Μουσταφά Γεσίλ για να δώσει «κύρος» στη διπλωματική «επιτυχία», ενώ μαζί του φωτογραφήθηκε και ο Τούρκος γενικός πρόξενος στη Κολονία Τουρχάν Καγιά, όπως επίσης και άλλα στελέχη των τουρκικών υπηρεσιών διπλωματίας.

Οι Τούρκοι συνεχίζουν να ακολουθούν δόλιες διπλωματικές τακτικές, χρησιμοποιώντας τις διεθνείς εκθέσεις ως ευκαιρία να επηρεάσουν την παγκόσμια κοινή γνώμη και να δημιουργήσουν σιγά – σιγά ένα νέο στάτους διεθνούς αποδοχής του ψευδοκράτους.

Στο ίδιο μήκος κύματος φυσικά κινούνται και οι Σκοπιανοί, οι οποίοι έχουν καταντήσει κουρελόχαρτο ακόμα και τη κατάπτυστη συμφωνία των Πρεσπών. Οι Βόρειοι γείτονες χρησιμοποιούν κατά κόρον τον όρο «Μακεδονία» (σκέτο) σε διεθνείς εκθέσεις και η Ελληνική κυβέρνηση όχι μόνο δεν κάνει απολύτως τίποτα για να «τους μαζέψει», άλλα ο Κυριάκος Μητσοτάκης τις προάλλες «μάλωσε» τη Βουλγαρία επειδή… «εμποδίζει την ευρωπαϊκή προοπτική» των Σκοπίων!

Έκθεση: Τα ίδια και ο Ζάεφ…

Η… «περίφημη» εταιρεία της οικογένειας του Ζόραν Ζάεφ, «Mama’s» που μοσχοπουλάει τρόφιμα και κάνει εξαγωγές σε πολλές χώρες, συνεχίζει να αναγράφει στα προϊόντα το όνομα «Μακεδονία». Το ίδιο συμβαίνει και με πλήθος άλλων εταιρειών των Σκοπίων. Τα ίδια είδαμε και στο Euro του 2021 με τις φανέλες των ποδοσφαιριστών των Σκοπίων να αναγράφεται η ποδοσφαιρική ομοσπονδία ως «Μακεδονία» FFM (Football Federation of Macedonia).

Όλα επιβεβαιώνουν πως η συμφωνία των Πρεσπών δεν ήταν τίποτε άλλο παρά ολοκληρωτική παράδοση του ονόματος Μακεδονία, αφού σιγά – σιγά παγιοποιείται το όνομα στη παγκόσμια συνείδηση προς όφελος των Σκοπιανών (οι οποίοι το προβάλλουν παντού και συνεχώς) και «χάνεται» στη λήθη η Ελληνική του υπόσταση.

Και την ίδια συνταγή ακολουθούν και οι Τουρκοκύπριοι, με την κυβέρνηση να κωφεύει και να σφυρίζει αδιάφορα, ενώ «σκάβεται ο λάκκος» της Ελλάδας ακόμα και σε εκθέσεις τροφίμων…

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Προπαγανδιστικά περίπτερα «Βόρειας Κύπρου» και «Μακεδονίας» στήθηκαν σε διεθνή έκθεση στη Γερμανία – Ακούει κανείς στη κυβέρνηση;», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Παντελής Λαμψιώτης

Αρθρογραφεί στο Sportime.GR και είναι συντάκτης του άρθρου αυτού.