ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Τραγωδία στα Τέμπη: Η Hellenic Train αφαιρούσε ανταλλακτικά απο παλιά τρένα και τα έβαζε σε καινούρια

Καταγγελία από το σωματείο των εργαζομένων στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ σύμφωνα με την οποία οι Ιταλοί επισκευάζουν τους συρμούς αφαιρώντας ανταλλακτικά από άλλα τρένα χωρίς να τα αντικαθιστούν με καινούργια.
Τραγωδία στα Τέμπη: Η Hellenic Train αφαιρούσε ανταλλακτικά απο παλιά τρένα και τα έβαζε σε καινούρια

Τραγωδία στα Τέμπη: Φοβερά στοιχεία προκύπτουν για το πώς οδηγηθήκαμε στο τραγικό δυστύχημα των Τεμπών που στοίχισε τη ζωή σε τουλάχιστον 43 άτομα.

Όπως προκύπτει απο ανακοίνωση του Σωματείου Εργαζομένων Προσωπικού ΤΡΑΙΝΟΣΕ αντί να αγοραστούν ανταλλακτικά, αφαιρούνται από άλλα τρένα που έχουν ακινητοποιηθεί για διάφορους λόγους και δεν επισκευάζονται! Μια καταγγελία που λέει πολλά για την τραγική κατάσταση που βρισκόταν το σιδηροδρομικό σύστημα στην Ελλάδα, εν έτει 2023!

Αναλυτικότερα η ανακοίνωση της ΣΕΠ ΤΡΑΙΝΟΣΕ που είχε εκδοθεί από τις (8/8/22) ήταν εξαιρετικά αποκαλυπτική, ειδικά στο σημείο εκείνο που αναφέρεται στην κατάσταση του τροχαίου υλικού: «Το τροχαίο υλικό ιδιοκτησίας του ελληνικού Δημοσίου έχει αφεθεί στην τύχη του και αφανίζεται», σημειώνει θυμίζοντάς μας αφενός ότι οι Ιταλοί δεν έχουν φέρει νέα τρένα (πλην των ανακατασκευασμένων ETR-470 της δεκαετίας του ’90 που πληρώθηκαν με 47,5 εκατομμύρια) και ότι όλα τα υπόλοιπα είναι όσα είχαν αγοραστεί από τον ΟΣΕ και τώρα ανήκουν σε άλλη εταιρεία, τη ΓΑΙΑΟΣΕ, που υπάγεται στο Υπερταμείο. Συνεχίζει όμως: «Αντί να αγοράζει ανταλλακτικά η ΗΕLLENIC TRAIN που έχει αναλάβει τη συντήρηση του (τροχαίου υλικού), αφαιρεί ό,τι ανταλλακτικό χρειάζεται από άλλες μηχανές ή αυτοκινητάμαξες για να εξυπηρετηθεί ο σκοπός της, αλλά δεν έχει διαπιστωθεί ότι αυτά τα ανταλλακτικά τα αντικαθιστά σε άμεσο χρόνο».

Ουσιαστικά εντός ολίγων αράδων οι εργαζόμενοι περιγράφουν μια κατάσταση που αντιστοιχεί σε μια εταιρεία την οποία ο ιδιοκτήτης της ετοιμάζεται να εγκαταλείψει, αποφεύγοντας κάθε κόστος: «Αυτοκινητάμαξες Desiro που έχουν υποστεί βλάβη από σύγκρουση εδώ και χρόνια δεν επισκευάζονται αλλά χρησιμοποιούνται ως αιμοδότες ανταλλακτικών των άλλων Desiro, με την ιδιοκτήτρια ΓΑΙΑΟΣΕ απλά να μην ενδιαφέρεται για την περιουσία του ελληνικού λαού. Ο κατάλογος ακινησίας διζελοηλεκτραμαξών, ηλεκτραμαξών αλλά και αυτοκινηταμαξών από βλάβες είναι αποκαλυπτικός», σημειώνει η ανακοίνωση της ΣΕΠ ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Σε άλλα σημεία, οι εργαζόμενοι μιλούν για τη σύγχυση που προκαλεί ο καταμερισμός ευθυνών ανάμεσα στην τέως ΤΡΑΙΝΟΣΕ και τον δημόσιο ΟΣΕ: «Χωρίς ανταλλακτικά, με σοβαρότατες ελλείψεις σε τεχνικό προσωπικό, με προβληματικές εγκαταστάσεις συντήρησης που θα έπρεπε να ανταποκρίνονται στη σημερινή εποχή, η ιταλική διοίκηση της πρώην ΤΡΑΙΝΟΣΕ προσπαθεί να κρυφτεί πίσω από τα υπαρκτά προβλήματα του σιδηροδρομικού δικτύου κατηγορώντας μονίμως τον ΟΣΕ».

 

 

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Τραγωδία στα Τέμπη: Η Hellenic Train αφαιρούσε ανταλλακτικά απο παλιά τρένα και τα έβαζε σε καινούρια», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Αλέξανδρος Κωτάκης

Είμαι ο Αλέξανδρος Κωτάκης και γεννήθηκα στην Αθήνα. Σπούδασα αθλητική δημοσιογραφία και πλέον η σχέση μου μαζί της ξεπερνά την 20ετία. Όλα αυτά τα χρόνια «κύλησαν» στο διαδίκτυο μέσα από συνεργασίες με αθλητικές ιστοσελίδες. To Sportnet.gr αποτέλεσε την αρχή για εμένα, ενώ ακολούθησαν το Sportline.gr, το easybetnet.com και βεβαίως το Goal News (Sentragoal.gr) στο οποίο παρέμεινα το συντριπτικά μεγαλύτερο διάστημα της ως τώρα πορείας μου (11.5 έτη). Τα τελευταία χρόνια βρίσκομαι στην «οικογένεια» του Sportime, με το οποίο συνεχίζω να καλύπτω το αθλητικό ρεπορτάζ, αλλά και την ειδησεογραφία της επικαιρότητας από όλους του χώρους. Επίσης αρθρογραφώ για την ομάδα του Άρη.