UBER: Πότε και γιατί σταμάτησε τις φθηνές διαδρομές στην Ελλάδα - Σκάνδαλο μεγατόνων στη Γαλλία όταν ο Μακρόν ήταν υπουργός οικονομικών.

Γιατί σταμάτησε η υπηρεσία UBER-X η οποία είναι άκρως ανταγωνιστική για τα συμβατικά ταξί...

Οι μετακινήσεις στην Ελλάδα έχουν εξελιχθεί σε μείζον θέμα με την ακρίβεια που επικρατεί στα καύσιμα πλέον. Έτσι το ζήτημα των UBER και ο λόγος που σταμάτησαν οι φθηνές διαδρομές έρχεται και πάλι στο προσκήνιο.

Ειδικά από τη στιγμή που οι αυξήσεις στα ταξί είναι «φωτιά» με την ελάχιστη διαδρομή να τιμάται στα 4 ευρώ, όπως διαβάσατε στο Sportime, πριν από λίγες ημέρες. Είναι χαρακτηριστικό ότι η «πτώση της σημαίας» ανεβαίνει κατά 0,61 λεπτά, με την «ελάχιστη κούρσα» να τιμάται πλέον στα 4 ευρώ (από 3,16 ευρώ), ενώ η μονή ταρίφα ανεβαίνει κατά 0, 22 λεπτά!

Κι αντί τα παραπάνω να κάνουν την Ελλάδα να αξιοποιεί τη λύση UBER κάνει το ακριβώς αντίθετο, αφού η εταιρεία ανακοίνωσε το τέλος του UBER-X μετά τo νομοθετικό πλαίσιο που ψηφίστηκε για τις εταιρείες διαμεσολάβησης ταξί.

Θυμίζουμε ότι η UBER με ανακοίνωσή της γνωστοποίησε ότι αναστέλλει τη λειτουργία του UBER-X από τις 10 Απριλίου 2018!!!

Κι αυτό προκειμένου να επαναξιολογούσε αν μπορεί να λειτουργήσει σύμφωνα με το νέο πλαίσιο που έχει θεσμοθετηθεί, ενώ διατηρεί την υπηρεσία UΒERTAXI.

Όσο για το πώς λειτουργούσε η υπηρεσία UBERX η εταιρεία συνέδεε οδηγούς-συνεργάτες με επιβάτες μέσω μιας εφαρμογής για έξυπνα κινητά τηλέφωνα. Ο πελάτης έκανε κάνει αίτημα για μετακίνηση μέσω της εφαρμογής και ο οδηγός- συνεργάτης, που βρισκόταν κοντά αποδεχόταν το αίτημα. Παράλληλα η εφαρμογή ενημέρωνε τον πελάτη σε πόσο χρόνο θα τον παραλάβει το όχημα που κάλεσε.

 

UBER: Σκάνδαλο μεγατόνων στη Γαλλία με Μακρόν

Από εκεί και πέρα σάλος έχει προκληθεί στην Γαλλία από τις αποκαλύψεις για τη σχέση του Εμανουέλ Μακρόν με την UBER, την περίοδο που ήταν υπουργός Οικονομίας (2014-16), με τη γαλλική «αριστερά» να κάνει λόγο για λεηλασία της χώρας.

Στο πλαίσιο των «Uber Files», έρευνας που βασίζεται σε χιλιάδες εσωτερικά έγγραφα της εταιρείας των οδικών μεταφορών που έστειλε ανώνυμη πηγή στη βρετανική εφημερίδα The Guardian, και αυτή κατόπιν μοιράστηκε με την Διεθνή Κοινοπραξία Ερευνητών Δημοσιογράφων (ICIJ) και τα 42 ΜΜΕ-εταίρους της, η εφημερίδα Le Monde ανέδειξε τις σχέσεις ανάμεσα στην αμερικανική επιχείρηση και τον Εμανουέλ Μακρόν την εποχή που ήταν ακόμη υπουργός Οικονομίας (2014-2016).

Συγκεκριμένα το σκάνδαλο αφορά άκρως αθέμιτες πρακτικές της UBER στην προσπάθεια της να επεκταθεί και να εδραιωθεί άμεσα.
Μάλιστα τα στα ονόματα που φέρεται να ενέδωσαν στις πιέσεις πέρα από τον Εμανουέλ Μακρόν, είναι οι Τζο Μπάινταν και Όλαφ Σολτς ενώ παράλληλα στενοί συνεργάτες του Μπάρακ Ομπάμα βοήθησαν στις «πωλήσεις» της εταιρείας σε όλο τον κόσμο.

Για το τέλος θα κάνουμε το εξής σχόλιο: Θα είχε μεγάλο ενδιαφέρον πάντως αν επιβεβαιωθούν οι πληροφορίες μας και μετά τις εκλογές που θα γίνουν στην άνοιξη του 2023, όπως έχει τονίσει με κάθε τρόπο ο Κυριάκος Μητσοτάκης, η εταιρεία επαναφέρει στην Ελλάδα την υπηρεσία UBER-X η οποία είναι άκρως ανταγωνιστική για τα συμβατικά ταξί