menu

Vodafone: Χωρίς τηλέφωνο και ίντερνετ στο Γαλάτσι


Βασίλης Μπαντής

Vodafone: Χωρίς τηλέφωνο και ίντερνετ στο Γαλάτσι


Vodafone: Χωρίς τηλέφωνο και ίντερνετ παραμένουν αυτή την ώρα συνδρομητές της γνωστής εταιρίας στο Γαλάτσι.

Vodafone: Έντονος προβληματισμός και εκνευρισμός επικρατεί αυτή την ώρα στους συνδρομητές της γνωστής τηλεφωνικής εταιρείας. Χωρίς τηλέφωνο, αλλά και ίντερνετ παραμένουν αυτή την ώρα οι πολίτες στο Γαλάτσι.

Μάλιστα, λόγω του σχετικού προβλήματος, οι συνδρομητές ενημερώθηκαν μέσω emai για το σχετικό πρόβλημα. Φυσικά, τα παράπονα είναι μεγάλα, προκαλώντας απορία και αναστάτωση.

Το σχετικό ενημερωτικό μήνυμα:

«Αγαπητέ συνδρομητή,

Σας ενημερώνουμε ότι λόγω προσωρινού τεχνικού προβλήματος στο δίκτυο μας, ενδέχεται να επηρεαστεί η υπηρεσία Τηλεφωνίας & Internet της/των σύνδεση/ων σας.

Καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για την άμεση επίλυση του προβλήματος».

Γενικοί έλεγχοι προβλημάτων σύνδεσης

Αναλυτικά, για γενικότερα προβλήματα με τη σύνδεση η εταιρεία αναφέρει:

«Αν αντιμετωπίζετε προβλήματα με τη σύνδεση σας, παρακάτω θα βρείτε μερικές απλές υποδείξεις για την αντιμετώπισή τους : Έχει ενεργοποιηθεί η σύνδεση του σταθερού σας στη Vodafone. Άν είστε νέος συνδρομητής των υπηρεσιών Vodafone Home θα πρέπει να γνωρίζετε ότι η σύνδεση σας μπορεί να ενεργοποιηθεί οποιαδήποτε χρονική στιγμή κατά την διάρκεια της ημέρας ενεργοποίησης. Όταν θα έχει ολοκληρωθεί η ενεργοποίηση θα λάβετε γραπτό μήνυμα SMS στο κινητό τηλέφωνο που μας δηλώσατε στην αίτησή σας. Δοκιμάστε να επανεκκινήσετε το modem/router και τον υπολογιστή σας

Πολλά προβλήματα που σχετίζονται με τη σύνδεση σας επιλύονται κάνοντας απλά επανεκκίνηση στο modem/router αποσυνδέοντας το από το ηλεκτρικό ρεύμα. Αν αυτό δεν λύσει το πρόβλημα, δοκιμάστε να επανεκκινήσετε τον υπολογιστή σας (Restart). Έχετε ελέγξει τα καλώδια του modem/router. Ελέγξτε πρώτα ότι τα καλώδια (ρεύματος, δεδομένων, τηλεφωνικά) που συνδέουν τον υπολογιστή σας, το router/modem και την πρίζα του τηλεφώνου είναι σωστά συνδεδεμένα. Δείτε τη σωστή συνδεσμολογία, ή ανατρέξτε στον έντυπο οδηγό εγκατάστασης του εξοπλισμού σας. Βεβαιωθείτε ότι παρεμβάλατε ένα διαχωριστή (splitter) μεταξύ τηλεφωνική πρίζας και modem/router και τηλεφωνικής συσκευής (αν έχετε εξοπλισμό PSTN) ή συσκευής ISDN / netmode (αν έχετε γραμμή ISDN) Έχετε βάλει φίλτρα (γραμμή PSTN). Είναι επίσης πολύ σημαντικό να βεβαιωθείτε ότι έχετε εγκαταστήσει φίλτρα σε όλες τις τηλεφωνικές πρίζες του σπιτιού σας που χρησιμοποιούνται (δηλ. αυτές στις οποίες υπάρχουν συνδεδεμένες συσκευές, π.χ. fax, συναγερμοί κ.α.).

Στη συσκευασία του εξοπλισμού σταθερής υπάρχει 1 φίλτρο. Αν χρειάζεστε περισσότερα, μπορείτε να τα προμηθευτείτε από καταστήματα ηλεκτρικών ειδών. Έχετε εγκατεστημένο στον υπολογιστή σας λογισμικό antivirus. Αν όχι, είναι πιθανό να έχετε πολύ χαμηλή ταχύτητα σύνδεσης εξαιτίας ιών ή κακόβουλων προγραμμάτων που έχουν εγκατασταθεί στον υπολογιστή σας (viruses, Trojans, spyware, κ.α.). Δεν μπορείτε να συνδεθείτε στο ασύρματο modem/router. Ο υπολογιστής σας δεν μπορεί να ανιχνεύσει το ασύρματο σήμα από το modem/router.

Μάθετε εδώ πώς μπορείτε να το διορθώσετε. Χάνετε το σήμα της ασύρματης σύνδεσης με το modem/router. Ηλεκτρικές συσκευές όπως φούρνοι μικροκυμάτων, λάμπες αλογόνου μπορεί να προκαλούν παρεμβολές στην ασύρματη σύνδεση σας. Επιπλέον, η ασύρματη σύνδεσή σας είναι ασταθής όταν ο υπολογιστής σας βρίσκεται οριακά στην ακτίνα κάλυψης τους ασύρματου δικτύου σας. Μάθετε εδώ πώς μπορείτε να βελτιώσετε την ασύρματη σύνδεση σας».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Κορονοϊός – Lockdown Αττική – ΟΡΙΣΤΙΚΟ: Κλειστά σχολεία, λιανεμπόριο μέχρι την Κυριακή 21 Φεβρουαρίου

S-400: Μοντέλο Κρήτης θέλει για το ρωσικό αντιπυραυλικό σύστημα ο Ακάρ

ΠΑΟΚ: Το σκεπτικό της Εφέσεων για την αθώωση

 

Εγγραφείτε στο Ειδήσεις, νέα, παρασκήνια από το Sportime μέσα από το Google news