Ανακαλύφθηκε ο παλαιότερος ιός σε ανθρώπινο σκελετό

Και εξακολουθεί να απειλεί τους ανθρώπους μέχρι και σήμερα
Ανακαλύφθηκε ο  παλαιότερος ιός σε ανθρώπινο σκελετό

Επιστήμονες έκαναν πρόσφατα μία απίστευτη ανακάλυψη, καθώς βρήκαν 12 αρχέγονα γονιδιώματα ηπατίτιδας Β, συμπεριλαμβανομένης μίας παραλλαγής του ιού που έχει εξαφανιστεί.

Ο ιός της ηπατίτιδας Β (ΗΒν) απειλεί περισσότερους από 250 εκατομμύρια ανθρώπους. Τώρα πλέον,σύμφωνα με τα όσα αποκάλυψαν ερευνητές,γνωρίζουμε ότι μόλυνε ανθρώπους για τουλάχιστον 4.500 χρόνια.

Έρευνα που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Nature στις 9 Μαΐου 2018 αποκάλυψε ότι η ηπατίτιδα Β βρέθηκε σε σκελετούς από την εποχή του χαλκού, καθιστώντας έτσι τον παλαιότερο ανθρώπινο ιό που ανακαλύφθηκε ποτέ.

Μια ομάδα γενετιστών πραγματοποίησε δειγματοληψία DNA σε περίπου 300 σκελετούς όταν έγινε η ανακάλυψη. Οι σκελετοί, ηλικίας μεταξύ 200 και 7.000 ετών, προέρχονταν από την Ευρώπη και την Ασία. Βρήκαν 12 γονιδιώματα HBV σε 12 σκελετούς που έδειξαν ότι οι ίδιοι τύποι HBV που επικρατούν σήμερα στην Ασία και την Αφρική.

Σύμφωνα με τη Lilly Yuen, επιστήμονα ανακαλύφθηκε ο ιός HBV σε γονιδιώματα πτηνών

Η ηπατίτιδα Β έχει πολλές μεταλλάξεις που δεν υπάρχουν πλέον. Οι νέες πληροφορίες ωστόσο,που βρέθηκαν σε αυτή τη μελέτη μπορούν να δώσουν μια εικόνα για τη συνεχιζόμενη εξέλιξη του ιού, η οποία μπορεί να μας βοηθήσει να προετοιμαστούμε για επικίνδυνα νέα στελέχη.

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Ανακαλύφθηκε ο παλαιότερος ιός σε ανθρώπινο σκελετό», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.
Σία Ανδρικάκη