Χρυσόψαρα απελευθερώθηκαν από γυάλα και μετατράπηκαν σε φονική μηχανή

«Όταν τα χρυσόψαρα απελευθερώθηκαν στο νερό, μετατράπηκε σε φονική μηχανή!», αναφέρει τουρκικό δημοσίευμα.
Χρυσόψαρα απελευθερώθηκαν από γυάλα και μετατράπηκαν σε φονική μηχανή

Δημοσίευμα της τουρκικής «milliyet.com.tr», έρχεται να μας θυμίσει την ταινία «Πιράνχα» του 2010. Σύμφωνα με το σενάριο μετά από μια έκρηξη στον βυθό μιας λίμνης, απελευθερώθηκαν χιλιάδες ψάρια  Πιράνχας που στη συνέχεια έσπειραν  τον τρόμο και τον θάνατο στην τοπική κοινωνία. Σύμφωνα με το τουρκικό ρεπορτάζ αυτό το σενάριο ισχύει πλέον στην πραγματικότητα μόνο που αφορά καρχαρίες και το συμβάν αφορά θαλάσσια περιοχή! – Την ίδια στιγμή χρυσόψαρα που απελευθερώνονται στο φυσικό περιβάλλον μετατρέπονται σε «φονική μηχανή»!

Αναλυτικότερα μια έκρηξη σημειώθηκε πρόσφατα σε ένα μεγάλο υποθαλάσσιο ηφαίστειο (ονόματι Kavachi), κοντά στα νησιά Σολομώντα στον Ειρηνικό Ωκεανό  Μετά την έκρηξη, αυτό που συνέβη υποβρυχίως προκαλεί από μεγάλο στην επιστημονική κοινότητα έως τρόμο. Οι ερευνητές παρατήρησαν ότι διάφορα θαλάσσια πλάσματα, ειδικά καρχαρίες, συνεχίζουν να ζουν στα νερά γύρω από το ηφαίστειο. Κι αυτό παρά το γεγονός ότι οι εκρήξεις που γίνονται στο ηφαίστειο αυξάνουν τη θερμοκρασία του νερού στην περιοχή, δημιουργώντας (θεωρητικά τουλάχιστον) πολύ δύσκολες συνθήκες για υποβρύχια ζωή.

ΤΑ ΟΝΟΜΑΖΟΥΝ «SHARK-CANO»

Η Εθνική Υπηρεσία Αεροναυτικής και Διαστήματος των ΗΠΑ (NASA) δημοσίευσε πλάνα από την έκρηξη αυτή. Οι επιστήμονες είπαν ότι το νερό περιέχει ηφαιστειακά σωματίδια και ότι οι καρχαρίες μπορεί να έχουν μεταλλαχθεί για να αντιμετωπίσουν αυτές τις συνθήκες. Διαφορετικοί τύποι καρχαριών εντοπίστηκαν κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων για να προβάλουν την ποικιλομορφία της ζωής στην περιοχή. Το ηφαίστειο Kavachi ονομάστηκε «Shark-cano» λόγω των πλασμάτων που καταφέρουν να ζουν υπό τις δύσκολες συνθήκες του.

«Το πώς αυτά τα πλάσματα μπορούν να επιβιώσουν έστω και για μικρό χρονικό διάστημα σε ένα μέρος όπου η ζωή είναι πολύ δύσκολη είναι μια κατάσταση που πρέπει να τονιστεί. Υπάρχουν ορισμένα σημεία όπου υπάρχουν υδροθερμικές οπές στον Ατλαντικό και στον Ειρηνικό ωκεανό. Υπάρχουν επίσης μερικά από αυτά στη Μεσόγειο. Αυτά παράγουν διάφορα αέρια από τον πυθμένα της θάλασσας και υπάρχουν πολλά αέρια στο περιβάλλον τους. Ζουν ενδιαφέροντα πλάσματα. Αυτά τα πλάσματα δεν είναι σαν αυτά που ξέρουμε και έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε. Η ανακάλυψη αυτών των πλασμάτων που εκτελούν χημειοσύνθεση αντί για φωτοσύνθεση ήταν ένα μεγάλο γεγονός τη δεκαετία του ’70», Αναφέρουν σχετικά οι επιστήμονες.

Δηλώνοντας ότι η περιοχή όπου βρίσκεται το ηφαίστειο Kavachi έχει παρόμοια χαρακτηριστικά με τις περιοχές με υδροθερμικές οπές, ο επιστήμονας Gökalp είπε: «Θα είναι σωστό να περιμένουμε τα αποτελέσματα των μελετών. Ίσως υπάρχουν κάποιες διαφορές σε αυτήν την περιοχή. Οι καρχαρίες μπορεί να έχουν πήγε εκεί για να τραφεί με τα πλάσματα που πέθαναν στην περιοχή λόγω της έκρηξης. Και πάλι, ο βίαιος ήχος που δημιουργήθηκε από την έκρηξη. “Μπορεί να προσέλκυσε καρχαρίες και άλλα αρπακτικά ψάρια σε αυτήν την περιοχή», είπε.

«ΤΑ ΙΑΠΩΝΙΚΑ ΧΡΥΣΟΨΑΡΑ ΜΕΤΑΤΡΑΠΗΚΑΝ ΣΕ ΜΗΧΑΝΗ ΘΑΝΑΤΟΥ!»

Στη συνέχει το δημοσίευμα αναλύει μια άλλη περίπτωση, που αφορά χρυσόψαρα και τη δράση τους όταν αφεθούν ελεύθερα στη φύση: «Από την άλλη πλευρά, τα χρυσόψαρα, τα οποία έχουν εξημερωθεί πριν από περίπου χίλια χρόνια, έχουν γίνει πλέον η πρώτη επιλογή για στελέχωση ενυδρείου από τα παιδιά και γενικότερα από όσους θέλουν να έχουν στο σπίτι τους ψάρια.

Ωστόσο, σύμφωνα με μια μελέτη που πραγματοποιήθηκε στην Αγγλία, τα χρυσόψαρα που απελευθερώνονται στο φυσικό περιβάλλον καταστρέφουν την ποικιλομορφία της ζωής στο περιβάλλον στο οποίο έχουν αφεθεί. Το μέγεθος του χρυσόψαρου, που μετατρέπεται σε μηχανή θανάτωσης του περιβάλλοντος που απελευθερώνεται, μπορεί να φτάσει και τα 70 εκατοστά κατά περιπτώσεις!

Στην έκθεση, η οποία αποκαλύφθηκε ως αποτέλεσμα της έρευνας, αναφέρεται χαρακτηριστικά: «Αν και οι οικογένειες αφήνοντας τα πλάσματα του ενυδρείου στο φυσικό περιβάλλον αισθάνοντας ότι κάνουν μια φιλοζωική, καλή πράξη, ετούτους αυτή η κίνηση μπορεί να «ανοίξει τον ασκό του Αιόλου» σε γεγονότα που θα προκαλέσουν σε καταστροφή για αυτόν τον πλανήτη.!».

Τέλος από το Queen’s University Belfast, ο Dr. Τζέιμς Ντίκι εξήγησε: «Η έρευνά μας δείχνει ότι τα χρυσόψαρα αποτελούν ισχυρή απειλή. Αυτά τα πλάσματα έχουν τη δυνατότητα να προκαλέσουν τεράστια προβλήματα συνδυάζοντας τις ακόρεστες ορέξεις τους με θάρρος».

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Χρυσόψαρα απελευθερώθηκαν από γυάλα και μετατράπηκαν σε φονική μηχανή», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.
Αλέξανδρος Κωτάκης

Είμαι ο Αλέξανδρος Κωτάκης και γεννήθηκα στην Αθήνα. Σπούδασα αθλητική δημοσιογραφία και πλέον η σχέση μου μαζί της ξεπερνά την 20ετία. Όλα αυτά τα χρόνια «κύλησαν» στο διαδίκτυο μέσα από συνεργασίες με αθλητικές ιστοσελίδες. To Sportnet.gr αποτέλεσε την αρχή για εμένα, ενώ ακολούθησαν το Sportline.gr, το easybetnet.com και βεβαίως το Goal News (Sentragoal.gr) στο οποίο παρέμεινα το συντριπτικά μεγαλύτερο διάστημα της ως τώρα πορείας μου (11.5 έτη). Τα τελευταία χρόνια βρίσκομαι στην «οικογένεια» του Sportime, με το οποίο συνεχίζω να καλύπτω το αθλητικό ρεπορτάζ, αλλά και την ειδησεογραφία της επικαιρότητας από όλους του χώρους. Επίσης αρθρογραφώ για την ομάδα του Άρη.