menu

Έκανε εμβόλιο της Pfizer και μεγάλωσε το στήθος της – Δείτε τι έγινε

Έκανε εμβόλιο της Pfizer και μεγάλωσε το στήθος της – Δείτε τι έγινε

Πολλά έχουμε ακούσει για τις παρενέργειες από τα εμβόλια κατά του κορονοϊού, όμως η καταγγελία που έκανε μια γυναίκα στη Νορβηγία για το εμβόλιο της Pfizer είναι πρωτοφανής.

Πολλά έχουμε ακούσει για τις παρενέργειες από τα εμβόλια κατά του κορονοϊού, όμως η καταγγελία που έκανε μια γυναίκα στη Νορβηγία για το εμβόλιο της Pfizer είναι πρωτοφανής.

Παρενέργεια ασυνήθιστη από όσες έχουμε ακούσει ως τώρα υποστήριξε ότι βίωσε μια Νορβηγίδα η οποία έκανε το εμβόλιο Pfizer προκειμένου να «θωρακιστεί» απέναντι στον Covid-19. Συγκεκριμένα ισχυρίστηκε ότι είδε το στήθος της να μεγαλώνει!

Συγκεκριμένα σύμφωνα με όσα ανέφερε στο προφίλ της στα social media η 17χρονη Έμα, δύο εβδομάδες μετά που έκανε το εμβόλιο τα στήθη της αυξήθηκαν  αισθητά!

«Προσωπικά το βίωσα σαν μια κρίση. Αναγκάστηκα να αγοράσω σουτιέν ένα μέγεθος μεγαλύτερο», αποκάλυψε στην εφαρμογή TikTok.

Στα σχόλια που έλαβε στην ανάρτησή της μάλιστα αρκετές γυναίκες έγραψαν οτι βίωσαν κι εκείνες κάτι ανάλογο.

Εξάλλου σύμφωνα με έναν γιατρό τα συμπτώματα που περιγράφουν οι γυναίκες είναι πιθανό να προκαλούνται από εντελώς φυσικό αποτέλεσμα (που προέρχεται από το εμβόλιο) το οποίο όμως δεν πρέπει να μας προκαλεί ανησυχία.

«To 10% των γυναικών που εμβολιάζονται οι λεμφαδένες αυξάνονται προσωρινά γι αυτό τα στηθη φαίνονται μεγαλύτερα»

Δείτε παρακάτω τις αναρτήσεις που έκανε η νεαρή Νορβηγίδα

Sportime Extras