Η Volkswagen βρίσκεται κοντά στο να αποκαλυφθεί νέο σκάνδαλο γι' αυτήν, που θα έχει σχέση με την παραποίηση των ρύπων των οχημάτων της.

Η Volkswagen βρίσκεται μπροστά σε ένα ακόμη σκάνδαλο που έχει σχέση με την παραποίηση των ρύπων των οχημάτων της, ενώ μία ακόμα παλαιότερη δεν έχει κλείσει.

Η Volkswagen βρίσκεται κοντά στο να αποκαλυφθεί νέο σκάνδαλο γι’ αυτήν, που θα έχει σχέση με την παραποίηση των ρύπων των οχημάτων της.

Για το θέμα η Ευρωπαϊκή Ένωση, έχει ρίξει το βάρος των ερευνών της, στο λογισμικό, που προσαρμόζει τη λειτουργία του κινητήρα στην εξωτερική θερμοκρασία και το υψόμετρο.

Τα… προβλήματα για την Volkswagen, άρχισαν όμως αρκετά χρόνια νωρίτερα (2015) με αντίστοιχη περίπτωση. Τότε οι αμερικανικές αρχές είχαν κάνει γνωστά τα αποτελέσματα των ερευνών τους, στα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα της βιομηχανίας.

Σύμφωνα με αυτά, η αυτοκινητοβιομηχανία χρησιμοποιούσε, ένα λογισμικό που παραποιούσε τους ρύπους που έβγαιναν από τους κινητήρες diesel.

Δηλαδή είχε την ικανότητα όταν γίνονται οι προβλεπόμενες μετρήσεις των ρύπων, να μειώνει τις εκπομπές οξειδίου του αζώτου έως και 400% , σε σύγκριση με αυτές που πραγματικά υπήρχαν.

Μάλιστα η εταιρεία δεν αρνήθηκε τις κατηγορίες. Αντίθετα έκανε γνωστό πως το λογισμικό παραποιεί ακόμα τις εκπομπές του διοξειδίου του άνθρακα, όπως και τις τιμές κατανάλωσης του καυσίμου.

Μάλιστα ο τότε επικεφαλής, Martin Winterkorn παραιτήθηκε. Όμως δήλωσε πως δεν γνώριζε για την ύπαρξη του εν λόγω λογισμικού.

Αξίζει να αναφερθεί πως το παράνομο λογισμικό το είχαν 11 εκατομμύρια αυτοκίνητα. Με την εταιρεία να έχει μεγάλες οικονομικές απώλειες αφότου το σκάνδαλο, έγινε ευρέως γνωστό.

Πλέον ενώ η συγκεκριμένη υπόθεση δεν έχει κλείσει, o γερμανικός όμιλος βρίσκεται μπροστά σε νέο σκάνδαλο και πάλι για την παραποίηση ρύπων.

Αυτή την φορά η Ευρωπαϊκή Ένωση ερεύνησε το λογισμικό που προσαρμόζει τη λειτουργία του κινητήρα στη θερμοκρασία του περιβάλλοντος και το υψόμετρο, μεταβάλλοντας με αυτόν τον τρόπο και τους ρύπους που εκλύονται.

Όπως βρέθηκε όταν η θερμοκρασία ξεφύγει από τα όρια 15-33 βαθμούς Κελσίου και το υψόμετρο των 1000 μέτρων, το λογισμικό κλείνει τη βαλβίδα ανακυκλοφορίας καυσαερίων.

Αποτέλεσμα αυτής του της ενέργειας, είναι να αυξάνονται πολύ τα επίπεδα του οξείδιού του αζώτου. Το πόρισμα της επιτροπής για αυτό το θέμα είναι πως το λογισμικό αυτό θεωρείται παράνομο.

Ανεξάρτητα αν το λογισμικό με αυτή του την ενέργεια, αποσκοπεί στην μη φθορά του κινητήρα. Έτσι αν το Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης, αποδεχθεί την πρόταση του εισαγγελέα, Ιωάννη Ράντου.

Τότε η αυτοκινητοβιομηχανία, θα πρέπει να αποσύρει όλα αυτά τα αυτοκίνητα που έχουν το λογισμικό και να το αναπρογραμματίσει.