Απογοητευτικά τα στοιχεία που έδωσε στην δημοσιότητα η εταιρεία. Πτώση κερδών και αποχώρηση συνδρομητών. Τι έχει συμβεί στο NETFLIX;

Τα οικονομικά της αποτελέσματα για το πρώτο τρίμηνο ανακοίνωσε η NETFLIX απογοητεύοντας τους επενδυτές ως προς τον αριθμό νέων συνδρομητών που ανακοίνωσε.

Η εταιρεία ανακοίνωσε κέρδη ανά μετοχή στα 3,76 δολάρια, ενώ τα έσοδα ανήλθαν σε 7,16 δισεκατομμύρια δολάρια.

Την ίδια ώρα, αναλυτές από τη Refinitiv ανέμεναν κέρδη ύψους 2,97 δολαρίων ανά μετοχή και έσοδα 7,13 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Παρ’ όλα αυτά η μεγάλη απογοήτευση ήρθε από τα 3,98 εκατομμύρια νέων συνδρομών που ανακοίνωσε η Netflix, καθώς οι αναλυτές της FactSet περίμεναν ότι η εταιρεία θα ανακοινώσει ένα νούμερο κοντά στα 6,2 εκατομμύρια.

Εκτός αυτού η πρόβλεψη για νέους συνδρομητές το τρέχον τρίμηνο είναι στο 1 εκατομμύριο, αριθμός απογοητευτικός για τους αναλυτές.

Αυτό ήταν που άσκησε σοβαρή πίεση στις μετοχές της εταιρείας στις ηλεκτρονικές συναλλαγές, οδηγώντας σε απώλειες 11%, με την τιμή της μετοχής να πέφτει κάτω από τα 500 δολάρια.

«Πιστεύουμε ότι η αύξηση των συνδρομητικών πληρωμών επιβραδύνθηκε λόγω της μεγάλης διασποράς της Covid-19 το 2020 και ενός μικρότερου εύρους περιεχομένου το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους, λόγω καθυστερήσεων στην παραγωγή εξαιτίας του κορονοϊού», δήλωσε η Netflix στην επιστολή της προς τους μετόχους.

Τα έσοδα της εταιρείας εξακολουθούν να αυξάνονται κατά 24% σε ετήσια βάση και ήταν σύμφωνα με τις προβλέψεις για την αρχή του τριμήνου, δήλωσε η Netflix.

Χαμός με NETFLIX και ERTFLIX: Έριξαν «μαύρο» σε Cosmote, Nova, Vodafone, Wind

O «χάρτης» της συνδρομητικής τηλεόρασης στην Ελλάδα. Πώς το Netflix σάρωσε τα πάντα και πώς το ERTFLIX κατάφερε να κερδίσει την εγχώρια μάχη με Cosmote TV, Vodafone TV και Nova.

Μεγάλη ήταν η διείσδυση των επιφυών υπηρεσιών – ευρύτερα γνωστές ως Over the Top Services, OTT– ενόψει της πανδημίας του κορονοϊού, με το 94% των Ελλήνων που διαθέτουν πρόσβαση στο Internet να κάνουν χρήση κάποιας εξ αυτών.

Αυτό τουλάχιστον προκύπτει από την πανελλαδική έρευνα καταναλωτών με αντικείμενο το βαθμό διείσδυσης και τις περιστάσεις χρήσης επιφυών υπηρεσιών στην Ελλάδα, που διενήργησε η EETT το διάστημα Δεκεμβρίου 2020 – Φεβρουαρίου 2021.

Να σημειωθεί ότι Οver Τhe Τop Services λογίζονται επί της ουσίας όσες υπηρεσίες δεν προσφέρει ο πάροχος, δηλαδή η παρακολούθηση τηλεοπτικού περιεχομένου, η ανταλλαγή γραπτών μηνυμάτων μέσω internet και η πραγματοποίηση κλήσεων/βιντεοκλήσεων.

Όπως προκύπτει από την έρευνα τον περασμένο χρόνο στη χώρα μας 6 στους 10 Έλληνες που έχουν Internet χρησιμοποιήσαν εφαρμογές παρακολούθησης τηλεοπτικού περιεχομένου (ποσσοτό 58%), ενώ το 89% αυτών (περίπου 9 στους 10 δηλαδή), έκαναν χρήση των εφαρμογών ανταλλαγής γραπτών μηνυμάτων Αντίστοιχο ήταν και το ποσοστό (89%) όσων έκαναν χρήση εφαρμογών για πραγματοποίηση κλήσεων/βιντεοκλήσεων.

Το γεγονός ότι η πανδημία αποτέλεσε «καταλύτη» για την εξοικείωση ενός ευρύτερου κοινού με τέτοιου τύπου υπηρεσίες επισφραγίζει και το γεγονός ότι 9 στους 10 χρήστες internet ξεκίνησαν να τις χρησιµοποιούν µετά την έλευση του κορονοϊού στην Ελλάδα.

Όπως ήταν αναμενόμενό η διείσδυση τέτοιου τύπου υπηρεσιών είναι σχεδόν καθολική στις νεότερες ηλικίες, (από 16 έως 34 ετών) και βαίνει μειούμενη καθώς αυξάνει το ηλικιακό προφίλ των χρηστών. Ωστόσο στην περίπτωση των βιντεοκλήσεων καταγράφεται μια ενδιαφέρουσα διαφοροποίηση με το ποσοστό χρήσης τους να είναι υψηλό και στους Έλληνες άνω των 65 ετών.

Όσον αφορά τις εφαρμογές τηλεοπτικού περιεχομένου δηλαδή Neflix, Apple TV, Amazon Prime, Cinobo, ERTflix, App CosmoteTV, Vodafone, Wind Vision και Nova οι νέοι ηλικίας 16 έως 34 ετών δαπανούν ημερησίως 2,5 ώρες και δηλώνουν πως τις προτιμούν έναντι άλλων τρόπων παρακολούθησης τηλεοπτικού περιεχομένου αφού τους προσφέρουν δυνατότητα παρακολούθησης κατ’ε πιλογήν (on demand) και ποικίλο και πρωτότυπο περιεχόμενο. Η παρακολούθηση πραγματοποιείται εντός του σπιτιού και αυξάνει κατά την περίοδο των διακοπών. Όσο για την συσκευή μέσω της οποίας παρακολουθούν είναι κυρίως οι έξυπνες τηλεοράσεις (smart TVs) και οι φορητοί υπολογιστές (laptops).

Ενδιαφέρον είναι και το γεγονός ότι η διείσδυση των εφαρμογών τηλεοπτικού περιεχομένου, παρότι μεγαλύτερη στα αστικά κεντρα (61%), έχει φτάσει στο 45% και στις αγροτικές περιοχές. Παράλληλα περισσότεροι είναι οι άντρες τηλεθεατές (61%) από τις γυναίκες (56%).

ΠΗΓΗ: xristika.gr