MARKET

Η νέα καμπάνια της Λουξ έχει τη γεύση του δικού μας ελληνικού καλοκαιριού!

Υπό τη μελωδία του απόλυτου καλοκαιρινού τραγουδιού, «Καλοκαιρινές διακοπές για πάντα» του Νίκου Καρβέλα, η νέα καλοκαιρινή καμπάνια της Λουξ αποτελεί τον απόλυτο ύμνο στο δικό μας ελληνικό καλοκαίρι!
Η νέα καμπάνια της Λουξ έχει τη γεύση του δικού μας ελληνικού καλοκαιριού!

Το δικό μας καλοκαίρι ξεκινά κι επίσημα με την νέα καμπάνια της Λουξ, η οποία βρίσκεται ήδη στον αέρα. Εμπνευσμένη από όλες εκείνες τις μικρές και μεγάλες στιγμές που όλοι έχουμε ζήσει και μπορούμε να ταυτιστούμε, η νέα καμπάνια μιλάει για όλα όσα κάνουν το ελληνικό καλοκαίρι, δικό μας. Οι δικές μας συνήθειες, ο δικός μας τρόπος να χαλαρώνουμε, να διασκεδάζουμε, να μοιραζόμαστε και να απολαμβάνουμε την κάθε καλοκαιρινή στιγμή, παρέα με τη λουξ, το δικό μας αναψυκτικό!

Υπό τη μελωδία του απόλυτου καλοκαιρινού τραγουδιού, «Καλοκαιρινές διακοπές για πάντα» του Νίκου Καρβέλα, η νέα καλοκαιρινή καμπάνια της Λουξ αποτελεί τον απόλυτο ύμνο στο δικό μας ελληνικό καλοκαίρι!

Το creative της καμπάνιας ανέλαβε η Tomorrow, την σκηνοθεσία η KIMINO και την παραγωγή η WCA Productions. Τη μουσική και τους στοίχους υπογράφει ο Νίκος Καρβέλας. Σύμβουλοι Μάρκετινγκ της εταιρίας είναι η εταιρία «FYI Marketing House».

Υπό τη μελωδία του απόλυτου καλοκαιρινού τραγουδιού «Καλοκαιρινές διακοπές για πάντα» του Νίκου Καρβέλα, η νέα καλοκαιρινή καμπάνια της Λουξ

Λίγα λόγια για τη Λουξ

Η Λουξ, η μεγαλύτερη 100% ελληνική εταιρεία αναψυκτικών και χυμών έχει  περισσότερα από 70 χρόνια παρουσίας στην αγορά, αποτελεί ιδρυτικό Μέλος της πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ και ξεχωρίζει για τις αυθεντικές συνταγές, την υψηλή ποιότητα και τη χαρακτηριστική γεύση των προϊόντων λουξ, ακολουθώντας μια σταθερά ανοδική πορεία. Με διακρίσεις σε αξιόλογες διοργανώσεις, όπως στα Βραβεία Καινοτομία και Δημιουργική Επιχειρηματικότητα του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών,  Corporate Superbrand Greece, European Business Awards, Healthy Diet Awards, Ελληνική Αξία του ΣΒΕ, στη διοργάνωση του ΕΒΕΑ ως «Επιχείρηση και Παράδοση», Retail Business Awards, Διαμάντι της Ελληνικής Οικονομίας κλπ., έχει καταξιωθεί στην προτίμηση των καταναλωτών, με ισχυρή παρουσία στα ράφια εντός και εκτός συνόρων. Επιπλέον, η νέα γενιά αναψυκτικών λουξ plusn light και λουξ Tea, εισάγει μια νέα κατηγορία στα light αναψυκτικά και αποτελεί καινοτομία σε διεθνές επίπεδο.

Για περισσότερες πληροφορίες:
Καραγκιουλέ Άννη, Σύμβουλος  Γραφείου  Τύπου  και Δημοσίων Σχέσεων, τηλ.: 6944562025 e-mail: anniekaragioule@loux.gr
http://www.loux.gr, http://www.plusnlight.gr/

 

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Η νέα καμπάνια της Λουξ έχει τη γεύση του δικού μας ελληνικού καλοκαιριού!», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Δανάη Τριανταφυλλίδου

Εργάζομαι στο Sportime από το 2018. Γράφω για Media, Celebrities, Gossip κι όχι μόνο. Δεν έχω καλή σχέση με τα social, αλλά τα χρησιμοποιώ συχνά. Μου αρέσει να γράφω τα άρθρα μου σφαιρικά και να αναδεικνύω όλες τις πτυχές της είδησης. Μου αρέσουν τα reality games όπως το Survivor, MasterChef κι άλλα