menu

Ακινητοποιημένα με βλάβη τα 23 από τα 40 λεωφορεία που πήραμε!


Κώστας Πετρόπουλος

Ακινητοποιημένα με βλάβη τα 23 από τα 40 λεωφορεία που πήραμε!


Με βλάβη είναι ακινητοποιημένα πάνω από τα μισά λεωφορεία που πήραμε για να εξυπηρετούν την Αττική!

Σε φιάσκο εξελίσσεται η πολυδιαφημισμένη αγορά από τα 40 λεωφορεία με leasing που προστέθηκαν στο στόλο του ΟΣΥ…καθώς πολλά από αυτά έχουν βλάβη!

Όπως καταγγέλλει ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ, Νίκος Παππάς, κανένα από τα οχήματα που βρίσκονται στο αμαξοστάσιο της Πέτρου Ράλλη δεν βγήκε να εξυπηρετήσει το επιβατικό κοινό.

Βγήκαν μόνο την Παρασκευή για να πάρει κάποια πλάνα το drone και επέστρεψαν στο αμαξοστάσιο, κάποια με βλάβες.

Μάλιστα όπως αναφέρει σε video που έχει αναρτήσει στη σελίδα του στο Facebook, όχημα το οποίο είναι πίσω του έχει 700 χιλιάδες χλμ. Και ο Οργανισμός το προμηθεύτηκε σε τιμή, λίγο χαμηλότερη από την τιμή αγοράς ενός καινούριου οχήματος.

 

Σε δηλώσεις του στον Ρ/Σ «Στο Κόκκινο» αποκαλύπτει

«Τα πολυδιαφημισμένα λεωφορεία που παρελήφθησαν βρίσκονται ακινητοποιημένα με βλάβες στο αμαξοστάσιο της ΟΣΥ πρόκειται για λεωφορεία με 500.000 -700.000 χιλιόμετρα τα οποία νοικιάζονται για 150.000 ευρώ ενώ με λίγα χρήματα περισσότερα θα μπορούσαμε να εξασφαλίσουμε καινούργια».

Ο Νίκος Παππάς χαρακτήρισε την κατάσταση που επικρατεί στα ΜΜΜ ντροπή για το επιβατικό κοινό ενώ επεσήμανε ότι τα λεωφορεία δεν πληρούν τις προδιαγραφές ασφάλειας εν μέσω πανδημίας καθώς έχουν ελάχιστα παράθυρα, ενώ είναι ακατάλληλα για ΑΜΕΑ.

🚌 Μητσοτάκης-Καραμανλής προμηθεύτηκαν λεωφορεία με πάνω από μισό εκατομμύριο χλμ, αντί για νέα οχήματα στο ίδιο…

Δημοσιεύτηκε από Νίκος Παππάς στις Κυριακή, 11 Απριλίου 2021

Να σημειωθεί ότι το συνολικό κόστος των συμβάσεων με τους αναδόχους ανέρχεται σε 50 εκατ. ευρώ για 3+1 χρόνια και αφορά την προμήθεια 243 12μετρων και 50 18μετρων αρθρωτών, όλα μεταχειρισμένα δεκαετίας.

Οσμή λάθος αποφάσεων…

Πέραν της μεγάλης καθυστέρησης προμήθειάς τους (η διαδικασία ξεκίνησε τον περασμένο Σεπτέμβριο) και των παρατυπιών στις συμβάσεις (μεταξύ άλλων, τα λεωφορεία δεν έχουν ανοιγοκλεινόμενα παράθυρα), που προκάλεσαν και το προσωρινό «μπλόκο» του Ελεγκτικού Συνεδρίου στα μέσα Φεβρουαρίου, έντονες αντιδράσεις προκαλεί και το γεγονός ότι με λίγα παραπάνω χρήματα η ΟΣΥ θα μπορούσε να προμηθευτεί ολοκαίνουργια και ασφαλή δικά της λεωφορεία.

Όπως προκύπτει από έγγραφο του διευθύνοντος συμβούλου της ΟΣΥ, που έλαβε το Ελεγκτικό Συνέδριο με αρ. πρωτ. ΕΣ 5725/8.2.2021, η διενέργεια της προμήθειας των ανωτέρω λεωφορείων με βραχυχρόνια μίσθωση επιλέχθηκε καθώς «η τιμή ενός καινούργιου λεωφορείου όμοιου με τα προς προμήθεια λεωφορεία στην ευρωπαϊκή αγορά είναι περίπου 210.000,00 ευρώ και, σε κάθε περίπτωση, το κόστος απόκτησης των λεωφορείων με μίσθωση είναι σημαντικά μικρότερο, ανά έτος χρήσης τους, αυτού της απόκτησης καινούργιων, λαμβανομένης υπόψη της σταδιακής απομείωσης της αξίας των τελευταίων».

Δηλαδή η ΟΣΥ παραδέχεται όχι μόνο ότι με 61,5 εκατ. ευρώ θα μπορούσε να έχει ασφαλή και ιδιόκτητα καινούργια λεωφορεία, αλλά εμπαίζει σαφώς και τη νοημοσύνη των πολιτών αναφέροντας ότι ανά έτος χρήσης τα καινούργια λεωφορεία θα έχαναν την αξία τους, όταν αυτά που θα κυκλοφορούν τώρα έχουν ήδη φθορά δεκαετίας!

 

Η θριαμβευτική παρουσίαση από τον Κυριάκο Μητσοτάκη

Την Παρασκευή, 9 Απριλίου, ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, σε φιέστα που στήθηκε στο αμαξοστάσιο της ΟΣΥ Α.Ε, συνοδευόμενος απο τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Κώστα Αχ. Καραμανλή, «επιθεώρησε» το νέο στόλο, χωρίς να γίνονται γνωστά που έχει.

Μάλιστα ο Πρωθυπουργός ανέφερε στη σελίδα του στο Facebook

Ήδη κυκλοφορούν στην Αθήνα 450 νέα λεωφορεία ενώ ο στόλος στη Θεσσαλονίκη έχει διπλασιαστεί.

Σήμερα προσθέτουμε επιπλέον τα πρώτα 40 από τα συνολικά 300 νέα λεωφορεία μέσω leasing, στο πλαίσιο του σχεδίου για τη ριζική αναβάθμιση των αστικών συγκοινωνιών το οποίο ήδη εκτυλίσσεται:

-Αυξήσαμε τις δαπάνες για επισκευές πάνω από 200%.

-Ενισχύσαμε το στόλο με τη συνεργασία με τα ΚΤΕΛ.

-Προσθέτουμε 300 νέα λεωφορεία μέσω leasing

-Προχωρήσαμε σε προσλήψεις για πρώτη φορά μετά από 12 χρόνια.

-Προχωράμε σε διαγωνισμό για τη μόνιμη ενίσχυση του στόλου με 1.300 οχήματα, με χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης.

Με πληροφορίες απο ΑΥΓΗ

Εγγραφείτε στο Ειδήσεις, νέα, παρασκήνια από το Sportime μέσα από το Google news