SPYTIME

Spy Time: «Cagebirds»

Καθαρά γυναικεία υπόθεση… Κάπως έτσι θα μπορούσα να περιγράψω την εντυπωσιακή παράσταση «Cagebirds», που παρακολουθήσαμε στο θέατρο Αλκμήνη. Με εξαίρεση τον συγγραφέα, το βραβευμένο Άγγλο David Campton, οι υπόλοιποι συντελεστές ανήκουν στο ωραίο, αλλά καθόλου ασθενές φύλο! Η Κωνσταντίνα Νικολαΐδη στη σκηνοθεσία, η Στέλλα Γεωργουλέα στη μετάφραση και η ομάδα «μανταΜίτσες» στους ρόλους, συνθέτουν ένα...
Spy Time: «Cagebirds»

Καθαρά γυναικεία υπόθεση… Κάπως έτσι θα μπορούσα να περιγράψω την εντυπωσιακή παράσταση «Cagebirds», που παρακολουθήσαμε στο θέατρο Αλκμήνη.

Με εξαίρεση τον συγγραφέα, το βραβευμένο Άγγλο David Campton, οι υπόλοιποι συντελεστές ανήκουν στο ωραίο, αλλά καθόλου ασθενές φύλο! Η Κωνσταντίνα Νικολαΐδη στη σκηνοθεσία, η Στέλλα Γεωργουλέα στη μετάφραση και η ομάδα «μανταΜίτσες» στους ρόλους, συνθέτουν ένα θέαμα, που είναι η απόλυτη τροφή για σκέψη, για κάθε θεατή.

Η Μαριλέττα Κυριαζή, η Κατερίνα Κωνσταντέλλου, η Έμμυ Μαυρίκα, η Μαγδαληνή Παλιούρα, η Νίκη Σκιαδαρέση, η Αλεξία Στολιδάκη, η Εμμη Χάλαρη και η Μαρία Μελίτα Ψυχογυιοπούλου ακροβατούν μεταξύ τραγωδίας και κωμωδίας, λογικής και παραλόγου με κύριο θέμα το αυτονόητο για κάθε άνθρωπο…την ελευθερία, ψυχική και σωματική.

Ένα κλουβί, έξι γυναίκες δέσμιες, η κάθε μία με το δικό της χρώμα και τη δική της αντίληψη για την πραγματικότητα, η Κυρία τους, με ένα συνδυασμό femme fatale-Cruella de Vill και η νέα τους συγκάτοικος… Είναι η ευκαιρία τους να αφυπνιστούν; Είναι ίσως η πρώτη φορά που το μαύρο χρώμα φέρνει λύτρωση στην πολύχρωμη παλέτα των υπολοίπων; Αντέχουν τη λύτρωση; Την ευκαιρία που τους δίνεται να ελευθερωθούν; Η πλοκή της παράστασης καθηλώνει και σίγουρα, δεν πρόκειται να αποκαλύψουμε περισσότερα.

Η αίσθηση, σαν θεατής, σε όλη τη διάρκεια του έργου, είναι πως βρισκόμουν συνεχώς μέσα και έξω από το κλουβί. Ζώντας την πραγματικότητα της κάθε γυναίκας, αλλά θέλοντας, παράλληλα να τις τραβήξω προς το δρόμο της ελευθερίας…

Η γυναικεία αυτή, θεατρική υπόθεση είναι ένα πραγματικό διαμάντι, όχι μόνο καλλιτεχνικά, αλλά γιατί βγαίνοντας από το θέατρο, το «σφίξιμο στο στήθος», όπως λέει κι ένα απόσπασμα της παράστασης, ήταν τόσο δυνατό, που μπορούσε να οδηγήσει κυριολεκτικά παντού!

Θα ήθελα να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στα κορίτσια, για τη μοναδική αυτή εμπειρία και τη συνεχή τροφή για σκέψη…μέσα και έξω από το κλουβί…!

Οι μανταΜίτσες

Η ομάδα συστάθηκε πριν πέντε χρόνια και συνεχίζει τα σταθερά καλλιτεχνικά της βήματα, δοκιμάζοντας διαφορετικά είδη θεάτρου και βιώνοντας -τόσο με την επαφή της με τα έργα όσο και με τους θεατές- το πνεύμα της δημιουργίας, της δοτικότητας και της αγάπης, απολαμβάνοντας το μαγικό ταξίδι του θεάτρου κάθε φορά σαν να είναι η τελευταία.

Ταυτότητα παράστασης

Κείμενο: David Campton

Μετάφραση: Στέλλα Γεωργουλέα

Σκηνοθεσία: Κωνσταντίνα Νικολαΐδη

Πρωτότυπη μουσική: Γιάννης Οικονόμου

Κίνηση: Χριστίνα Φωτεινάκη

Κοστούμια/Μακιγιάζ/Σπέσιαλ εφέ: Ράνια Γιαννάκη

Ραπτική: Κατερίνα Οικονόμου

Ειδικές κατασκευές: Κατερίνα Θεοφανοπούλου

Σχεδιασμός φωτισμών: Μανώλης Μπράτσης

Φωτογραφίες/Γραφιστική επιμέλεια/Promo video: GRID FOX

Επικοινωνία: Αντζυ Νομικού

Θέατρο Αλκμήνη (Αλκμήνης 8 Αθήνα)

Κάθε Δευτέρα και Τρίτη στις 21:30

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Spy Time: «Cagebirds»», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Στέλιος Ανδρικάκης

Ο Στέλιος Ανδρικάκης γεννήθηκε στην Αθήνα στις 23/5/1992. Από μικρή ηλικία άρχισε την ενασχόληση του με διάφορα αθλήματα και κυρίως με την κολύμβηση, ωστόσο το άνοιγμα του ραδιοφώνου σε μία αθλητική εκπομπή άλλαξε τελείως την οπτική και τα «θέλω» του. Η αγάπη του για την αθλητική δημοσιογραφία και το ραδιόφωνο άρχισε να μεγαλώνει και έτσι το Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ στο οποίο φοίτησε ήταν μονόδρομος. Μετά από την πορεία του σε αρκετά sites, ήρθε η πρόταση από το Sportime, στο οποίο και βρίσκεται από το 2018 μέχρι και σήμερα.