Απίστευτο αυτό που σχεδιάζει η Revolut
Η fintech πλατφόρμα εξετάζει σοβαρά την είσοδό της στην ελληνική αγορά δανεισμού, ανοίγοντας τον δρόμο για στεγαστικά και καταναλωτικά δάνεια
Η Revolut, μία από τις πλέον αναπτυσσόμενες fintech εταιρείες στην Ευρώπη, ετοιμάζεται να κάνει το επόμενο βήμα στην Ελλάδα: την παροχή δανείων. Σύμφωνα με τον Αντούν Λε Νεάλ, επικεφαλής Ανάπτυξης και Μάρκετινγκ της εταιρείας, η Revolut σχεδιάζει να επεκταθεί σταδιακά στον τομέα της καταναλωτικής και στεγαστικής πίστης, μετατρέποντας το ψηφιακό τραπεζικό τοπίο και στη χώρα μας.
Με ήδη 1,5 εκατομμύριο πελάτες στην Ελλάδα, η εταιρεία αναγνωρίζει τη δυναμική της τοπικής αγοράς και δηλώνει έτοιμη να ενισχύσει τις παρεχόμενες υπηρεσίες της, επενδύοντας στη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου οικοσυστήματος χρηματοοικονομικών προϊόντων.
Τι προβλέπεται να δούμε τα επόμενα χρόνια
Η Revolut, έχοντας ήδη ξεκινήσει να δραστηριοποιείται στον τομέα της χορήγησης δανείων σε χώρες όπως η Ιρλανδία, η Πολωνία και η Ρουμανία, σχεδιάζει την επέκταση των σχετικών υπηρεσιών και στην Ελλάδα μέχρι το 2026. Το πλάνο προβλέπει σταδιακή ενσωμάτωση νέων προϊόντων, αρχής γενομένης από πιο απλές χρηματοδοτήσεις, και εν συνεχεία στροφή σε πιο σύνθετα δάνεια όπως τα στεγαστικά.
Παράλληλα, στόχος είναι η ενίσχυση της παρουσίας της εταιρείας στον τομέα των επιχειρηματικών λογαριασμών και η αξιοποίηση του ελληνικού IBAN, προκειμένου οι Έλληνες χρήστες να εξυπηρετούνται άμεσα μέσω του δικτύου πληρωμών και εισπράξεων της χώρας.
Δυναμική ανάπτυξη και νέες υπηρεσίες
Η εταιρεία αναγνωρίζει την ανάγκη των καταναλωτών για ευελιξία, ψηφιακή εξυπηρέτηση και διαφάνεια, στοιχεία που επιχειρεί να ενσωματώσει πλήρως στο νέο της μοντέλο. Μέσα στους επόμενους μήνες, η Revolut σχεδιάζει να προσθέσει λογαριασμούς αποταμίευσης με ανταγωνιστικά επιτόκια, δίνοντας στους χρήστες της δυνατότητα καλύτερης διαχείρισης των οικονομικών τους.
Ο Αντούν Λε Νεάλ υπογράμμισε πως η σημαντικότερη πρόκληση δεν είναι απλώς η δημιουργία ενός νέου χρηματοδοτικού προϊόντος, αλλά η προσωποποιημένη εμπειρία εξυπηρέτησης, που θα βασίζεται στη συμπεριφορά και τις πραγματικές ανάγκες κάθε πελάτη.
ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΠΗΡΕΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΠΟΝΟΥΣ;