MEDIA

Δε σε χάλασε το κραχ στα social media… Για σκέψου το!

Δεν είναι και τόσο κακό που είδες τον κόσμο έξω από τα social media ή ότι αναγκάστηκες να επικοινωνήσεις μέσω τηλεφώνου και όχι από το messenger.
Δε σε χάλασε το κραχ στα social media… Για σκέψου το!

Σκέψου μόνο την εικόνα σου να σκρολάρεις εναγωνίως στην οθόνη του κινητού σου λες κι έκανες τεχνητή αναπνοή στα social media. Δεν αναρωτήθηκες «μα τι ακριβώς κάνω;»!

Για να μην παρεξηγηθούμε. Τα social media είναι εξέλιξη. Η κοινωνία, ο κόσμος, χρειάζονται την εξέλιξη γιατί κυρίως η ζωή μας γίνεται πιο εύκολη. Και μπορούμε να κάνουμε πράγματα που θα ήταν δύσκολα υπό άλλες προϋποθέσεις.

Επί της ουσίας αυτή η εξέλιξη με τα social media δεν είναι του… διαβόλου, αλλά το πρόβλημα είναι ότι εξαρτώνται από τους ανθρώπους. Ένα παράδειγμα: Με το Facebook, το Instagram κτλ μπορούμε να μειώσουμε τις αποστάσεις. Μπορούμε να… μεταφερθούμε παντού. Να μιλήσουμε με τον καθένα, οπουδήποτε βρίσκεται. Μπορούμε να ξαναβρούμε συμμαθητές ή συμφοιτητές. Μπορούμε να βρούμε κι ενδιαφέροντες ανθρώπους εφόσον βέβαια κάνουμε την απαραίτητη αξιολόγηση.

Μπορούν επίσης οι επαγγελματίες να έχουν ένα χρήσιμο εμπορικό εργαλείο για να προωθούν τα προϊόντα τους. Βεβαίως και ισχύει και καλώς ισχύει…

Υπάρχει όμως ένα τεράστιο ΑΛΛΑ…

Ποιο είναι αυτό το «αλλά»; Εκείνο που αντί να μειώνει τις αποστάσεις, τις αυξάνει. Εκείνο που σε κάνει να εύχεσαι πχ τα χρόνια πολλά μέσα από το Facebook ακόμα και σε… ομαδικό tag (για να βγάλεις την υποχρέωση) και όχι να σηκώσεις το τηλέφωνο.

Εκείνο που κανονίζεις τις δουλειές σου μέσω inbox και όχι με τη δια ζώσης επαφή.

Εκείνο που προωθείς το όποιο προϊόν σου μέσω των σελίδων σου, ενώ θα ΕΠΡΕΠΕ να διατηρείς και προσωπική επαφή.

Εκείνο που φλερτάρεις περιμένοντας αν… διαβάστηκε αυτό που έστειλες ή αν θα… στείλει. Αντί να ποντάρεις στην προσωπικότητα, στο να μάθεις τον άλλο από κοντά… Γιατί όμως;

Δε μπορούμε παρά ν’ αναλογιστούμε αν αυτό το ΚΡΑΧ στα social media ήταν μια εικόνα από το μέλλον που θα μας βάλει σε διαδικασία σκέψης περί αναθεώρησης κάποιων πραγμάτων.

Δηλαδή εφόσον πέσουν οι πλατφόρμες, αυτομάτως θα πρέπει να πάψουμε να έχουμε ζωή;

Είναι σοκαριστική η εικόνα δύο ανθρώπων σε καφετέρια να κάθονται στο ίδιο τραπέζι. Να μη μιλούν μεταξύ τους, να μην ανταλλάσσουν κουβέντα επί ώρες και να είναι βυθισμένοι στο τηλέφωνό τους.

Είναι μάλλον άσχημο να σκέφτεσαι ότι εφόσον έπεσε η πλατφόρμα δεν έχω τρόπο προκειμένου να αξιοποιήσω εμπορικά το προϊόν μου. Υπάρχει και η δια ζώσης επαφή.

Μήπως να ξανασκεφτούμε ότι είμαστε άνθρωποι; Και όλα είναι χρήσιμα αρκεί όμως να τα διαχειριζόμαστε σωστά;

Μήπως καταλάβαμε ότι η εικόνα των social media είναι και πλασματική σε τεράστιο βαθμό; Κι εμείς έχουμε βουτήξει μέσα;

(Το ότι οι… τουιτεράδες πανηγύριζαν επειδή η δική τους πλατφόρμα έμεινε ζωντανή ενώ έπεσαν οι άλλες, εντάσσεται στη γραφικότητα)

 

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Δε σε χάλασε το κραχ στα social media… Για σκέψου το!», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Νίκος Μπουρλάκης

Στις 5 Σεπτεμβρίου του 1989 δημοσιεύτηκε το πρώτο του κείμενο στο «7ήμερο του μπάσκετ» κι ακολούθησε μια μακρά διαδρομή σε «Φως των Σπορ», «Αθλητική Ηχώ», «Goal News» και από το 2017 στο «Sportime». Έχει εργαστεί σε ιστοσελίδες ως σχολιογράφος (sentragoal.gr, basketblog.gr μεταξύ άλλων), στα περιοδικά μπάσκετ «Τρίποντο» και «All Star Basket», στους ραδιοφωνικούς σταθμούς «Sentra 103,3» και «AlphaSport» όπως και ως υπεύθυνος Τύπου σε ομάδες της Basket League αλλά και στον ΕΣΑΚΕ. Επίσης εργάστηκε στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004 ενώ επί σειρά ετών ήταν καθηγητής στο New York College, στο ΙΕΚ Ομηρος και στο City Unity College