Facebook

Επανάσταση στο Facebook με το metaverse, που αλλάζει μια για πάντα τα δεδομένα στο διαδίκτυο.

Το Facebook από σήμερα αλλάζει, όπως προέκυψε από την ανακοίνωση του Μαρκ Ζούκερμπεργκ, περνώντας στη metaverse εποχή.

Οι αλλαγές θα παρουσιαστούν στην ετήσια εκδήλωση «Connect» με το Facebook να θέλει να αλλάξει άρδην τα κακώς κείμενα, που διαμορφώθηκαν τελευταία με τις δυσλειτουργίες του.

«Θα αλλάξουμε έτσι ώστε οι άνθρωποι να μην μας βλέπουν πρωτίστως ως μια εταιρεία social media αλλά ως μια εταιρεία metaverse», είχε δηλώσει ο Ζούκερμπεργκ τον Ιούλιο.

Τι είναι το metaverse

Ο όρος «metaverse» θα αλλάξει τα πάντα. Οι εταιρίες βιντεοπαιχνιδιών ήδη προσαρμόζονται ενώ το Facebook προσλαμβάνει χιλιάδες μηχανικούς στην Ευρώπη για να εργαστούν πάνω σε αυτό.

Το metaverse αποδίδει τρισδιάστατα το διαδίκτυο, με τον Zuckerberg να το περιγράφει ως ένα «εικονικό περιβάλλον» στο οποίο απλά μπορεί ο χρήστης να κοιτάζει την οθόνη.

Πρόκεται πιο απλά για έναν κόσμο ατελείωτων, διασυνδεδεμένων εικονικών κοινοτήτων όπου οι άνθρωποι μπορούν να συναντηθούν, να εργαστούν και να παίξουν, με τη χρήση ακουστικών εικονικής πραγματικότητας, γυαλιών επαυξημένης πραγματικότητας, εφαρμογών smartphone ή άλλων συσκευών.

Το metaverse αναμένεται να ενσωματώσει κι άλλες πτυχές της διαδικτυακής ζωής, όπως για παράδειγμα τα ψώνια και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

«Είναι η επόμενη εξέλιξη της συνδεσιμότητας όπου όλα αυτά τα πράγματα αρχίζουν να ενώνονται σε ένα απρόσκοπτο σύμπαν, έτσι ώστε να ζείτε την εικονική σας ζωή με τον ίδιο τρόπο που ζείτε τη φυσική σας ζωή», είπε. Αλλά έχετε κατά νου ότι «είναι δύσκολο να ορίσετε μια ετικέτα σε κάτι που δεν έχει δημιουργηθεί», τόνισε χαρακτηριστικά ο Tuong Nguyen, αναλυτής για την εταιρεία Gartner.

Περίπου 10 με 15 χρόνια θα χρειαστούν προκειμένου να αναπτυχθούν υπεύθυνα προϊόντα για το metaverse. Ο συγκεκριμένος όρος επινοήθηκε από τον συγγραφέα Neal Stephenson για το μυθιστόρημα επιστημονικής φαντασίας του 1992 με τίτλο «Snow Crash».

Πιο απλά, οι δυνατότητες του metaverse θα είναι οι εξής:

Οι χρήστες θα μπορούν να παρακολουθούν μια εικονική συναυλία, να κάνουν ένα ταξίδι στο διαδίκτυο, να αγοράζουν και να δοκιμάζουν ψηφιακά ρούχα.

Το metaverse έχει τη δυνατότητα ακόμα να αλλάξει τους όρους στην εργασία από το σπίτι. Οι εργαζόμενοι αντί να βλέπουν τους συναδέλφους σε ένα παράθυρο, θα μπορούν να τους δουν εικονικά.

 

Η γνώμη σας μετρά. Σχολιάστε το άρθρο