MEDIA

Νielsen τηλεθέαση : Στη real time εποχή περιμένουμε το επόμενο πρωί για να δούμε τα νούμερα;

Ένα από τα παράδοξα της μέτρησης της τηλεθέασης από τη Nielsen είναι η καθυστέρηση της δημοσιοποίησης των νούμερων στη real time εποχή.
Νielsen τηλεθέαση : Στη real time εποχή περιμένουμε το επόμενο πρωί για να δούμε τα νούμερα;

Nielsen τηλεθέαση, αλλά … αύριο το πρωί! Διότι, τα νούμερα τηλεθέασης δεν μπορούν να είναι άμεσα. Τι κι αν ζούμε στη real time εποχή; Σε μια εποχή που τα ηλεκτρονικά μέσα ξέρουν ανά πάσα ώρα και στιγμή πόσοι διαβάζουν ένα άρθρο, για παράδειγμα…

Το Sportime άνοιξε και θα συνεχίσει να αναπτύσσει το θέμα με την τηλεθέαση. Συγκεκριμένα, το κατά πόσο η Nielsen έχει αξιόπιστους δείκτες μέτρησης και δεν είναι τα αποτελέσματα που διαβάζουμε άκυρα.

Η Nielsen Technology, ένας μονοπώλιο στον χώρο των τηλεθεάσεων στην Ελλάδα, φαίνεται να υστερεί στην προσαρμογή του στις σύγχρονες απαιτήσεις της ελληνικής αγοράς. Με την ανάπτυξη τεχνολογιών που προσφέρουν πραγματικού χρόνου δεδομένα, η παράδοση μετρήσεων από την Nielsen την επόμενη ημέρα φαίνεται πλέον ξεπερασμένη.

Σε μια εποχή όπου οι επιχειρηματίες στην Ελλάδα χρειάζονται γρήγορες και έξυπνες αποφάσεις, η καθυστέρηση στην παροχή δεδομένων από την Nielsen αποτελεί σημαντικό εμπόδιο. Η ανάγκη για άμεση πρόσβαση σε στατιστικά στοιχεία γίνεται ολοένα και επιτακτικότερη σε ένα περιβάλλον που αλλάζει με γοργούς ρυθμούς.

Νielsen τηλεθέαση : Πρόβλημα το μονοπώλιο…

Οι εταιρείες στην Ελλάδα που επενδύουν σε τεχνολογίες πραγματικού χρόνου αναμένεται να έχουν το προβάδισμα στον ανταγωνισμό. Η ικανότητά τους να προσαρμόζονται άμεσα στις διαρκώς μεταβαλλόμενες συνθήκες της ελληνικής αγοράς θα τους επιτρέψει να λαμβάνουν έγκαιρες και αποτελεσματικές αποφάσεις.

Εν τω μεταξύ, η Nielsen στην Ελλάδα εξακολουθεί να διατηρεί το μονοπώλιο της στον κλάδο, αλλά η αντίθετη κατεύθυνση προς την πραγματική ροή της αγοράς θα μπορούσε να την βάλει σε δυσχέρεια. Η ανάγκη για εξελιγμένες λύσεις που προσφέρουν άμεσα και ακριβή δεδομένα είναι πλέον αναγκαία για την αποτελεσματική λειτουργία των επιχειρήσεων στην Ελλάδα.

Ήδη κάναμε αναφορά για τη Samba TV που θα μπορούσε να είναι άμεσος ανταγωνιστής στην Ελλάδα

Γενικότερα, Nielsen τηλεθέαση στην πράξη, στην ουσία του πράγματος, απλά δεν υπάρχει!

 

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Νielsen τηλεθέαση : Στη real time εποχή περιμένουμε το επόμενο πρωί για να δούμε τα νούμερα;», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Γιάννης Χωριανόπουλος

Για χάρη της δημοσιογραφίας δεν τελείωσε ποτέ το Ιστορικό Τμήμα του Πανεπιστημίου της Κέρκυρας. Πρώτο δημοσιογραφικό «σπίτι» η εφημερίδα Derby από τον Ιούνιο του 2001 έως και το καλοκαίρι του 2009. Ασχολήθηκε (Ολυμπιακοί Αγώνες της Αθήνας γαρ) με τα λεγόμενα (αλλά ποτέ) μικρά σπορ και στη συνέχεια με το ρεπορτάζ του υγρού στίβου αλλά και του Παναθηναϊκού. Επόμενος σταθμός ο Sport FM και η SportDay το 2009, με υγρό στίβο και Πανιώνιο ενώ από τον Ιανουάριο του 2013 η είσοδος στο δύσκολο αλλά συνάμα συναρπαστικό ρεπορτάζ της ΑΕΚ. Από τον Οκτώβριο του 2015 Αρχισυντάκτης, έμεινε ως το 2017, χρονιά κατά την οποία κυκλοφόρησε το Sportime ξανά στα περίπτερα. Διευθυντής Σύνταξης πλέον στο sportime.gr και την e-Sportime, τον συναρπάζουν οι μεταγραφές. Έχει διατελέσει, μεταξύ άλλων και συνεργάτης σε αρκετά περιοδικά (Sportive, Περιοδικό της ΕΟΕ κ.ά).