Survivor - MasterChef: Η πίτα είναι μεγάλη, αλλά οι ιθύνοντες του κάθε καναλιού θέλουν το μεγαλύτερο κομμάτι για λογαριασμό τους

Όχι μία, όχι δύο, αλλά τρεις διαφημίσεις με τον Σωτήρη Κοντιζά σκέφτεται να κόψει ο ΣΚΑΪ

Με το Survivor να βρίσκεται ήδη στην τρίτη εβδομάδα του, το βαρύ πυροβολικό του STAR, το Master Chef, ετοιμάζεται να βρεθεί απέναντί του.

Το σόου μαγειρικής του STAR κάνει τη Δευτέρα (10/1) την πρεμιέρα του και αναμένεται με μεγάλο ενδιαφέρον από το τηλεοπτικό κοινό. Εκεί, οι τρεις chef, Λεωνίδας Κουτσόπουλος, Πάνος Ιωαννίδης και Σωτήρης Κοντιζάς θα αναζητήσουν τον κορυφαίο Έλληνα Master Chef.

Όπως εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς, η συνύπαρξη στην ζώνη prime time των δύο σόου θα οδηγήσει σε μετωπική για την τηλεθέαση. Η πίτα είναι μεγάλη, αλλά οι ιθύνοντες του κάθε καναλιού θέλουν το μεγαλύτερο κομμάτι για λογαριασμό τους. Κάτι που είναι απολύτως λογικό.

Γι’αυτό όμως, οφείλουν να κοιτάξουν ορισμένες λεπτομέρειες που μπορούν στο τέλος να κάνουν την τηλεοπτική διαφορά.

Survivor – MasterChef: Οι διαφημίσεις του Κοντιζά

Και το πρόσωπο-κλειδί στην όλη επερχόμενη διαμάχη είναι ο Σωτήρης Κοντιζάς. Ένα ομολογουμένως hot πρόσωπο, το οποίο έχει το δικό του κοινό και τη δική του fan base. Θα μπορούσε κάποιος να πει ότι είναι chef- influencer.

Δεν είναι λίγες οι φορές άλλωστε που τον έχουμε δει να φιγουράρει σε προϊοντικές διαφημίσεις. Από απορρυπαντικά, μέχρι superfoods και οινοπνευματώδη ποτά. Ας σταθούμε λίγο σε αυτό το κομμάτι και ας μπούμε στο ψητό και ας το πάρουμε λογικά.

Θα ήθελε η διοίκηση ενός καναλιού, εν προκειμένω του ΣΚΑΪ, να παίζουν στις διαφημίσεις ανάμεσα στο Survivor, σκηνές με πρωταγωνιστή έναν βασικό συντελεστή του κύριου ανταγωνιστή της;

Τώρα λοιπόν που… συνδεθήκαμε, ας περάσουμε και στο παρασύνθημα. Οι παραπάνω διαφημίσεις δεν είναι απίθανο να κοπούν από το κανάλι του Φαλήρου, τουλάχιστον όσο θα παίζει το Survivor.

Συνεπώς, ο ανταγωνισμός Survivor – MasterChef θα έχει και άλλες προεκτάσεις, με τις εμπλεκόμενες εταιρίες και φυσικά τους τηλεοπτικούς σταθμούς να καλούνται να βρουν λύσεις ως προς το ζήτημα.

Το «κόψιμο» των τριών διαφημίσεων όπου κεντρικό πρόσωπο είναι ο Σωτήρης Κοντιζάς φαντάζει ως η πιο πιθανή και άμεση λύση από πλευράς ΣΚΑΙ, ώστε να μην γίνεται έμμεση διαφήμιση ή συνειρμός για zapping στο MasterChef.