MEDIA

Τηλεθέαση Nielsen: Γιατί βλέπουμε 4χρονα να βλέπουν Αυτιά και 90χρονους να βλέπουν Paw Patrol; – Το μεγάλο πρόβλημα με τα μηχανάκια

Μία ακόμα εξήγηση για τα λάθη στην Τηλεθέαση Nielsen έχει να κάνει με τα παράξενα αποτελέσματα. Όπως παιδιά να βλέπουν Γιώργο Αυτιά…
Τηλεθέαση Nielsen: Γιατί βλέπουμε 4χρονα να βλέπουν Αυτιά και 90χρονους να βλέπουν Paw Patrol; – Το μεγάλο πρόβλημα με τα μηχανάκια

Είναι πολλά α δείγματα για τα λάθη στην Τηλεθέαση Nielsen. Ενισχύει αυτό που λέμε τον τελευταίο καιρό για άκυρα νούμερα τηλεθέασης. Από τα πλέον χαρακτηριστικά είναι πως παιδιά 4 χρονών παρακολουθούν την εκπομπή του Γιώργου Αυτιά και 90χρονους να βλέπουν Paw Patrol!

Ας το πιάσουμε από την αρχή όμως.

Η μέτρηση της τηλεθέασης από την Nielsen στην Ελλάδα αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο για την κατανόηση των τηλεοπτικών προτιμήσεων του κοινού. Ωστόσο, ένα πρόβλημα που επίσης επαναλαμβάνεται είναι η ακρίβεια των δεδομένων.

Συχνά παρατηρούμε παράξενες καταγραφές στην τηλεθέαση, όπως το να βλέπουμε παιδιά τεσσάρων ετών που παρακολουθούν ενήλικες εκπομπές ή και το αντίστροφο. Με άλλα λόγια, 90χρονους να παρακολουθούν παιδικά κινούμενα σχέδια όπως το Paw Patrol.

Τηλεθέαση Nielsen: Το μεγάλο πρόβλημα…

Ένα από τα μεγάλα προβλήματα πηγάζει από την ανάγκη αλληλεπίδρασης με τα μηχανάκια της Nielsen. Οι χρήστες πρέπει να αλληλεπιδρούν με αυτά, επιλέγοντας το προφίλ τους ή ενεργοποιώντας την παρακολούθηση τηλεόρασης, προκειμένου να καταγράφεται σωστά η τηλεθέαση.

Ωστόσο, συχνά υπάρχει και η περίπτωση κάποιου άλλου που παρακολουθεί μαζί, προκαλώντας τέτοιες ανωμαλίες. Ενώ είναι πιθανό να συμβεί να ένα 4χρονο παιδί να παρακολουθεί κάτι κατάλληλο για ενήλικες, η κοινή λογική λέει ότι σε πολλές περιπτώσεις οι χρήστες θα βαρεθούν να αλλάζουν το κανάλι για να καταγραφούν σωστά οι προτιμήσεις τους.

Το πρόβλημα αυτό επηρεάζει σημαντικά την ακρίβεια των δεδομένων, καθώς η πραγματική τηλεθέαση δεν αντικατοπτρίζεται πάντα στις μετρήσεις. Η ακρίβεια και η αξιοπιστία των μετρήσεων αποτελούν θεμέλιο για τη λήψη αποφάσεων στον τομέα της τηλεόρασης, και είναι απαραίτητο να αντιμετωπιστεί αυτό το πρόβλημα προκειμένου να εξασφαλιστεί η ακρίβεια των μετρήσεων.

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Τηλεθέαση Nielsen: Γιατί βλέπουμε 4χρονα να βλέπουν Αυτιά και 90χρονους να βλέπουν Paw Patrol; – Το μεγάλο πρόβλημα με τα μηχανάκια», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Γεράσιμος Μανωλίδης

Η λέξη Sport έμελλε να είναι συνδετική, όχι απλώς επαγγελματικά, αλλά σε κάθε βήμα της πορεία του. Από κολύμβηση, μπάσκετ μέχρι ποδόσφαιρο. Εκεί κάπου «έδεσε» στα γούστα του. Ανάλογη και η επαγγελματική πορεία που έχει ο Γεράσιμος Μανωλίδης. Από sport, σε sport! Από το site του Sport-Fm το 2008, γρήγορη μετάβαση την ίδια χρονιά στη SportDay που ασχολήθηκε με το διεθνές ποδόσφαιρο και το ρεπορτάζ του Ολυμπιακού. Εκεί έμεινε ως το 2017, χρονιά κατά την οποία κυκλοφόρησε το Sportime ξανά στα περίπτερα για να γίνει το πρώτο ηλεκτρονικό free press αθλητικό online έντυπο στη χώρα μας. Γενικός διευθυντής στο Sportime.gr πλέον, γράφει για ότι απασχολεί. Αθλητικό και μη…