ΑΕΚ

Τα μεγάλα deal της ΑΕΚ

Η «Ενωση» ξέρει να σκοράρει και πέρα από το αγωνιστικό κομμάτι
Τα μεγάλα deal της ΑΕΚ

Ανοδική πορεία. Αυτές οι δυο λέξεις είναι ικανές για να χαρακτηρίσουν τον τρόπο με τον οποίο κινείται η ΑΕΚ τα τελευταία χρόνια σε Ελλάδα και Ευρώπη.

Εκτός από την αξιοσημείωτη συνεχή βελτίωση μέσα στο χορτάρι, την κατάκτηση τίτλων και την αναγνώριση από κάθε αντίπαλο, η «Ενωση» διαγράφει επιτυχημένη διαδρομή και μακριά από τους αγωνιστικούς χώρους.

Συγκεκριμένα, με τις κινήσεις της τους τελευταίους μήνες, η πρωταθλήτρια Ελλάδος έχει αποδέιξει ότι ξέρει να κάνει deal. Η χρυσή συμφωνία με την Capelli, αρχικά προκάλεσε έκπληξη, αλλά αποτέλεσε μια έξυπνη στρατηγικά σύμπραξη, η οποία θα αποφέρει την επόμενη τριετία πάνω από πέντε εκατ. ευρώ στα ταμεία του συλλόγου.

Πέρα από το κομμάτι της επίσημης εμφάνισης όμως, η ΑΕΚ δείχνει να κάνει μικρά αλλά σημαντικά βήματα, ώστε να εισχωρήσει στα ευρωπαϊκά… μανατζερικά κανάλια. Η πώληση του Βράνιες, αν μη τι άλλο, αποτέλεσε μια αξιοπρόσεκτη επιτυχία, η οποία δεν είχε μοναδικό ώφελος τα 3,5 εκατ. ευρώ. Το όνομά της έχει αρχίσει να ακούγεται στην αγορά, κάτι που πιστοποιούν και οι δανεισμοί από ομάδες όπως η Ρόμα, η Τορίνο και από Μπράγκα (Πόνσε, Μπογέ, Αλεφ).

Η τρίτη και πιο… πομπώδης κατηγορία από τα deal της «Ενωσης», αφορά στο κεφάλαιο «Αγιά Σοφιά». Η Cimolai, είναι χωρίς αμφιβολία ένα από τα κορυφαία brandname στο χώρο των κατασκευαστικών εταιριών έχοντας να επιδείξει πανέμορφες και  υψηλού πρεστίζ εργολαβίες σε ορισμένα από τα πιο διάσημα σύγχρονα γήπεδα. Το γεγονός λοιπόν, πως ο ιταλικός κολοσσός οδηγήθηκε σε συμφωνία με τους «κιτρινόμαυρους» για το σκέπαστρο, αλλά και τη μεμβράνη επικάλυψης του νέου σταδίου, συνιστά από μόνο του μεγάλο επίτευγμα.

Τα εισιτήρια του ΑΕΚ-Γαλατάσαραϊ

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Τα μεγάλα deal της ΑΕΚ», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Σπύρος Γιαννόπουλος

H μανία για καταγραφή και περιγραφή των γεγονότων στον κόσμο του αθλητισμού με οδήγησε αρχικά στο Τμήμα Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου και στη συνέχεια στο Pompeu Fabra της Βαρκελώνης για εξειδίκευση στην αθλητική δημοσιογραφία. Τα πρώτα επαγγελματικά βήματα για λογαριασμό της Mundo Deportivo και της Groupo MediaPro, ενώ το 2017 οι δρόμοι μου συναντήθηκαν με την εφημερίδα Sportime και από το 2018 το sportime.gr. Η διεθνής αθλητική ειδησεογραφία και οι παντός καιρού συνεντεύξεις είναι το πάθος μου, ενώ το ρεπορτάζ του ελληνικού ποδοσφαίρου το guilty pleasure μου.