FORMULA 1

Πώς είναι να προσπερνάς στην F1 με 305χιλιόμετρα/ώρα μέσα από το cockpit.

Δεύτερος αγώνας F1. Η προσπέραση του Φερστάπεν με Red Bull στον Λεκλέρκ με Ferrari, με κάμερα από το cockpit. GP Σαουδικής Αραβίας - Τζέντα 2022.
Πώς είναι να προσπερνάς στην F1 με 305χιλιόμετρα/ώρα μέσα από το cockpit.

Η F1 (Φόρμουλα 1) έχει πάρει τα πάνω της μετά τις αλλαγές που έγιναν στα μονοθέσια του 2022. Οι γρήγορες και πολλές προσπεράσεις ήταν αυτό που έλειπε τα προηγούμενα χρόνια. Φέτος το πρωτάθλημα ξεκίνησε υπέροχα και οι δύο πρώτοι αγώνες δείχνουν ότι τα καλύτερα έπονται.

Δεν μπορούμε να γράψουμε για το πρωτάθλημα και τις αλλαγές, αν δεν αναφέρουμε τον υπεύθυνο. Για όλα «φταίει» ο δικός μας, ο Νικόλας Τομπάζης. Είναι ο εμπνευστής και σχεδιαστής των νέων μονοθεσίων για το 2022 και όπως φαίνεται για επόμενα χρόνια. Ο Νικόλας Τομπάζης στο παρελθόν είχε εργαστεί στις ομάδες των Benetton, McLaren, Ferrari και Manor. Από το 2018 έως σήμερα, είναι επικεφαλής τεχνικών ζητημάτων των μονοθεσίων στην FIA.

Την Κυριακή 27 Μαρτίου 2022, παρακολουθήσαμε το GP της Σαουδικής Αραβίας, στην πίστα πόλης της Τζέντα. Είναι ένας από τους πιο δύσκολους αγώνες, αφού η πίστα δεν έχει διαφυγές, παρα μόνο μπαριέρες. Ακόμα, είναι ο δεύτερος πιο γρήγορος αγώνας στο καλεντάρι της F1, πίσω από την Ίμολα.

Από την πρώτη θέση εκκίνησης ξεκίνησε ο Πέρεζ, αλλά η Ferrari με τον Λεκλέρκ πέρασε πρώτη με το undertake στα pits. Όλος ο αγώνας είναι πολύ μεγάλο ενδιαφέρον, που έγινε ακόμα μεγαλύτερο μετά το αυτοκίνητο ασφαλείας. Εκεί είχαμε το δίδυμο Λεκλέρκ, Φερστάπεν να παλεύουν για την πρώτη θέση. Στο βίντεο που παραθέτουμε, θα δείτε την προσπέραση του Φερστάπεν στον Λεκλέρκ, από την κάμερα του cockpit. Η ευκρίνεια είναι καταπληκτική.

Ελπίζουμε να απολαύσατε το βίντεο, σίγουρα φέτος η F1 θα προσφέρει μεγάλες συγκινήσεις. Περιμένουμε την επάνοδο της Mercedes και της McLaren για να έχουμε ένα ακόμα πιο ενδιαφέρον πρωτάθλημα. Για το 2022, βλέπουμε πως η Ferrari εχει μπει δυναμικά, για να σταματήσει την πρωτοπορία της Red Bull.

Η βαθμολογία της F1 μετά από τα δύο πρώτα GP είναι:

  1. Λεκλέρκ – Ferrari (45)
  2. Σάινθ – Ferrari (33)
  3. Φερστάπεν – Red Bull Racing RBPT (25)
  4. Ράσελ – Mercedes (22)
  5. Χάμιλτον – Mercedes (16)
  6. Οκόν – Alpine Renault (14)
  7. Πέρεζ – Red Bull Racing RBPT (12)
  8. Μάγκνουσεν -Haas Ferrari (12)
  9. Μπότας – Alfa Romeo Ferrari (8)
  10. Νόρρις – McLaren Mercedes (6)
  11. Τσουνόντα – Alphatauri RBPT (4)
  12. Γκασλί – Alphatauri RBPT (4)
  13. Αλόνσο – Alpine Renault (2)
  14. Γκουανού – Alfa Romeo Ferrari (1)
  15. Σουμάχερ (Haas Ferrari), Στρολλ (Aston Martin Aramco Mercedes), Χούλκενμπεργκ (Aston Martin Aramco Mercedes),  Άλμπον (Williams Mercedes), Ρικιάρντο (McLaren Mercedes), Λατίφι (Williams Mercedes): δεν έχουν βαθμό.

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Πώς είναι να προσπερνάς στην F1 με 305χιλιόμετρα/ώρα μέσα από το cockpit.», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Λευτέρης Παυλίδης

Αρθρογραφεί στο Sportime.GR και είναι συντάκτης του άρθρου αυτού.